LucasQWE

Ciągnik LS-R60 z 2015r.

Polecane posty

LucasQWE    0

Witam. Ostatnio orientuje się w ciągnikach bo potrzebuję czegoś na bardzo mały areał. Moją uwagę zwróciły ostatnio 2 ciągniki LS-R60 które stoją na placu u pewnego deleara. Są to ciągniki z 2015 roku, ale nieużywane. Ciągnik w fajnych pieniądzach bo 80 tysięcy, ale wyczułem, że mógłbym tu wyrwać spory rabat.

Te ciągniki są już zarejestrowane bo nie spełniają emisji spalin, a więc nikt ich na dotacje nie kupi.

Ceny nowych ciągników są już tak chore, że w tych pieniądzach nic o podobnej mocy nie kupię. Z małych modeli to ciągniki o mocy 50-60 KM to stoją już dużo ponad 100 tysięcy brutto.

To w "niezłych" pieniądzach jest jeszcze Deutz-Fahr Agroplus 70F(65KM) Keyline bo za około 120 tysięcy brutto.

Oczywiście najbardziej zastanawiam się nad tym, że ten ciągnik jest z 2015 roku. Przypuszczam, że był odpalany itd., ale i tak mocno się obawiam, że przez tak długi okres może być z nim coś nie w porządku. Na co zwracać uwagę? Czy lepiej się w ogóle w coś takiego nie pchać?

Edytowano przez LucasQWE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    80

Przecież jak kupisz od dealera to masz gwarancję T jakby cos było nie tak to jesteś zabezpieczony (przynajmniej teoretycznie bo praktycznie to różnie to bywa)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LucasQWE    0

Tak gwarancja oczywiście jest na 12 miesięcy. Chociaż taki akumulator to pewnie szybko padnie po takim okresie gdzie był praktycznie nie używany.

Podstawą jest dla mnie o ile zejdą z ceną bo z tego co wiem to te ciągniki sprzedawali za około 75 tysięcy, ale ze względu, że nowe maszyny poszły do góry to i oni wyczuli okazję.

Co do tego ciągnika to przekonuje mnie to, że jest on bardzo prosty i bez awaryjnej i drogiej w naprawie elektroniki. Jego moc w zupełności mi wystarcza, a z nowych rocznikowo maszyn to wszystko dużo droższe. 

Ten Deutz-Fahr Agroplus 70F Keyline 65 KM to jeszcze w niezłej cenie, ale ma już Common Raila katalizator i mnóstwo elektroniki.

A w tym LS-ie z 2015 roku to na co w szczególności powinienem zwracać uwagę? Przecież gdyby tam cokolwiek przyłapało to silnik by nie ruszył albo szybko uległ uszkodzeniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kowalskipiotr1004
      Witam od wczoraj jestem właścicielem takiego cudaka. może jest ktoś kto ma takie coś lub podobne i może coś doradzić na początek użytkowania. Będe wdzięczny za każdą podpowiedź

    • Przez Sebastian_
      Witam czy mógłby ktoś pomóc z ciśnieniem w oponach claas arion 510 cis 2011r 300kg obciążenia opony przód 380/70/28/ tył 520/70/38
    • Przez masterdigits
      Witam, poszukuję manuala do Fiata 780dt albo przynajmniej do silnika Fiat 8045.04 (IVECO). Jeśli nikt nie chciałby się podzielić książką to chciałbym się przynajmniej dowiedzieć trzech rzeczy:
      jaki jest moment dokręcania śrub głowicy jakie powinny być luzy zaworowe jakie ciśnienie na wtryskach. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam serdecznie
    • Przez adek1695
      Witam!
      Mam pytanie miałem problem z wom-em kręcił się ale nie dawał mocy został wymieniony cały kosz oraz wężyk na hamulcu zostało poskładane teraz ani mocy ani sie wałek nie chce zazymać ma ktoś jakieś porady bo jestem zielony w temacie tego ciągnika rocznik 1984  góry dzięki za pomoc
    • Przez czaplo290
      Cześć Wszystkim
      Od niedawna jestem użytkownikiem Pronar 82sa. Mam z nim kilka problemów: 
      po skręceniu kół na maxa, przy lekkim oporze mogę nadal kręcić kierownicą (podczas skręcania myśle ze układ chodzi zbyt głośno ) olej jest w normie ale mam gdzieś wyciek i musze co jakis czas dolewać 
      drugim problem są hamulce , pedał nie jest miękki ale nie biorą od początku a jak już wcisnę go na maxa koła odrazu się blokują , czasami po odpuszczeniu koła puszczają dopiero po zatrzymaniu się ciągnika (poprzedni właściciel twierdził ze wymieniał hamulce ale nie umiał ich ustawić ) 
      trzeci problem to wskaźnik paliwa ,zatankowałem go pod korek działał normalnie , jakiś czas później cofałem pod górkę i zobaczyłem jak wskaźnik opadł aż poniżej pole wskazujące i teraz podnosi się lekko pod polem wskazującym i opada 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj