LucasQWE

Ciągnik LS-R60 z 2015r.

Polecane posty

LucasQWE    0

Witam. Ostatnio orientuje się w ciągnikach bo potrzebuję czegoś na bardzo mały areał. Moją uwagę zwróciły ostatnio 2 ciągniki LS-R60 które stoją na placu u pewnego deleara. Są to ciągniki z 2015 roku, ale nieużywane. Ciągnik w fajnych pieniądzach bo 80 tysięcy, ale wyczułem, że mógłbym tu wyrwać spory rabat.

Te ciągniki są już zarejestrowane bo nie spełniają emisji spalin, a więc nikt ich na dotacje nie kupi.

Ceny nowych ciągników są już tak chore, że w tych pieniądzach nic o podobnej mocy nie kupię. Z małych modeli to ciągniki o mocy 50-60 KM to stoją już dużo ponad 100 tysięcy brutto.

To w "niezłych" pieniądzach jest jeszcze Deutz-Fahr Agroplus 70F(65KM) Keyline bo za około 120 tysięcy brutto.

Oczywiście najbardziej zastanawiam się nad tym, że ten ciągnik jest z 2015 roku. Przypuszczam, że był odpalany itd., ale i tak mocno się obawiam, że przez tak długi okres może być z nim coś nie w porządku. Na co zwracać uwagę? Czy lepiej się w ogóle w coś takiego nie pchać?

Edytowano przez LucasQWE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Przecież jak kupisz od dealera to masz gwarancję T jakby cos było nie tak to jesteś zabezpieczony (przynajmniej teoretycznie bo praktycznie to różnie to bywa)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LucasQWE    0

Tak gwarancja oczywiście jest na 12 miesięcy. Chociaż taki akumulator to pewnie szybko padnie po takim okresie gdzie był praktycznie nie używany.

Podstawą jest dla mnie o ile zejdą z ceną bo z tego co wiem to te ciągniki sprzedawali za około 75 tysięcy, ale ze względu, że nowe maszyny poszły do góry to i oni wyczuli okazję.

Co do tego ciągnika to przekonuje mnie to, że jest on bardzo prosty i bez awaryjnej i drogiej w naprawie elektroniki. Jego moc w zupełności mi wystarcza, a z nowych rocznikowo maszyn to wszystko dużo droższe. 

Ten Deutz-Fahr Agroplus 70F Keyline 65 KM to jeszcze w niezłej cenie, ale ma już Common Raila katalizator i mnóstwo elektroniki.

A w tym LS-ie z 2015 roku to na co w szczególności powinienem zwracać uwagę? Przecież gdyby tam cokolwiek przyłapało to silnik by nie ruszył albo szybko uległ uszkodzeniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
    • Przez dominikl95
      co powiecie na temat forda 7910 planuje zakupić ,na co zwrócić uwagę jak z awaryjnoscia,spalaniem itp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj