sylur90

wałek wom do rębaka i c360 ciężko pali na zimnym

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
sylur90    0

Witam. Lada chwila dotrze do mnie zamówiony rębak tarczowy.

Pracował będzie w parze z c360.

Zastanawiam się jaki wałek WOM ze sprzęgłem wybrać tzn. ile NM. Pewne jest to, że ma być to wałek ze sprzęgłem z klinem zrywającym. 

Druga sprawa to ciężkie odpalanie ww. ciągnika, ale tylko na zimnym silniku. Na ciepłym pali od strzała.

Głowice regenerowane jakieś 4 miesiące temu. Pompa po regeneracji. Układ paliwowy szczelny. Podczas kręcenia rozrusznikiem z komina wydobywa się biały dymek. Trzeba pokręcić ok 10s, czasami dłużej. Po odpaleniu nie może od razu wkręcić się na obroty, a zdarza się też, że sam zgaśnie. Przy ponownej próbie odpalenia słychać, że ma już dużo lżej i odpala przyzwoicie. Na ciepłym pali od tyknięcia.  Pompka wymieniona. Silnik zalany płynem. Kombinowałem już z przestawianiem pompy w jedną i drugą stronę i nie dało to efektu. Wygląda to tak jakby się zapowietrzał po dłuższym postoju. Dodam, że kulka i sprężynka przy zaworze zwrotnym również zostały wymienione. Może ma ktoś jakiś pomysł jak temu zaradzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek1974    539

sprawdź ciśnienie na tłokach ,i czy czasem nie ma zbyt ubogiej dawki paliwa na pompie ustawionej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylur90    0
1 godzinę temu, jaco512 napisał:

Wtryskiwacze sprawdzone? Nie leją?

Nie sprawdzane, ale myślę, że są dobre. Ciągnik nie kopci. Końcówki były wymieniane jakieś 2-3 lata temu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak nie sprawdzane to nie wiesz a jakoś paliwa jest kiepska i części też więc że były 2 czy 3 lata temu to nie znaczy że są dobre

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylur90    0

Może się mylę, ale wydaje mi się, że przy lejących wtryskach kopciłby, a pod tym względem jest ok, czyli zero dymku po rozgrzaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj