caseihc

Ursus 1614 problem z silnikiem

Polecane posty

caseihc    29

Witam panowie ursus 1614 jak zimny silnik po nocy to nie pali na 5 cylinder i dymi z niego, chwilkę pochodzi i dopiero odpala ciśnienie jest niższe na nim o 3 bary jaka może być przyczyna?

Edytowano przez caseihc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Uszczelka pod głowicą wysłuchania albo skończyły się pierścienie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    444

Niższe ciśnienie: nieszczelne zawory, źle ustawiony luz zaworowy, wytarty walłek rozrządu, wygiety korbowód, zużyte pierścienie, uszczelka pod głowicą, wytarta panewka w korbowodzie ( ale pewnie byłoby stuki), pęknięta głowica, czy tuleja.

Mógł też np lać wtryskiwacz i mamy na razie wypalone zagłębienie w tłoku i przez to ciężko pali i jest niższe ciśnienie. 

 

Przy pomiarze ciśnienia wlać kilka kropel oleju albo po ścianie cylindra, albo zakręcić chwilkę, aby olej uszczelnił pierścienie i bedzie widać czy jest lepiej, czy dalej ciśnienie ucieka górą.

Dym jest silnie biały? ubywa płynu chłodzącego?

Edytowano przez Alchemik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseihc    29

Muszę zmierzyć ciśnienie z olejem. Oleju na 150 mth bierze 1 litr nie wiem czy to dużo czy nie.

Dym jest taki siwo biały a płynu dolewam z 2 litry tak co dwa miesiące.

40 minut temu, Alchemik napisał:

Niższe ciśnienie: nieszczelne zawory, źle ustawiony luz zaworowy, wytarty walłek rozrządu, wygiety korbowód, zużyte pierścienie, uszczelka pod głowicą, wytarta panewka w korbowodzie ( ale pewnie byłoby stuki)

 

Przy pomiarze ciśnienia wlać kilka kropel oleju albo po ścianie cylindra, albo zakręcić chwilkę, aby olej uszczelnił pierścienie i bedzie widać czy jest lepiej, czy dalej ciśnienie ucieka górą

 

Edytowano przez caseihc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

 Jak nie ma przekapów to uszczelkę wydmuchało.  Pęknietą wkleję to bym pominął bo płyn by do oleju szedł. W sumie tak czy siak glowica do zdjęcia.

Edytowano przez gustaww

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseihc    29

Olej czysciutki jak się rozgrzeje to silnik chodzi jak zegarek i zero dymu siłę ma. Tylko jest tak że jak się jeździ  koło dom i nie gazuje dużo tylko pyrkanie to po paru godzinach składa się olej w kolektorze wydechowy i później jak dostanie obroty i temperature to wypala to z kolektora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    444
1 godzinę temu, gustaww napisał:

 Jak nie ma przekapów to uszczelkę wydmuchało.  Pęknietą wkleję to bym pominął bo płyn by do oleju szedł. W sumie tak czy siak glowica do zdjęcia.

Do końca nigdy nie wiadomo. Jak jest małe pęknięcie to potrafi gazy pod wysokim ciśnieniem potrafią sie przecisnąć, a plyn pod niskim ciśnieniem przechodzi w niezauważalnech ilościach . Dopiero z czasem się powiększa

 

6 minut temu, caseihc napisał:

Olej czysciutki jak się rozgrzeje to silnik chodzi jak zegarek i zero dymu siłę ma. Tylko jest tak że jak się jeździ  koło dom i nie gazuje dużo tylko pyrkanie to po paru godzinach składa się olej w kolektorze wydechowy i później jak dostanie obroty i temperature to wypala to z kolektora.

Olej silnikowy, czy paliwo? 

Problem z wtryskiwaczem jest wykluczony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseihc    29
2 minuty temu, Alchemik napisał:

Do końca nigdy nie wiadomo. Jak jest małe pęknięcie to potrafi gazy pod wysokim ciśnieniem potrafią sie przecisnąć, a plyn pod niskim ciśnieniem przechodzi w niezauważalnech ilościach . Dopiero z czasem się powiększa

 

Olej silnikowy, czy paliwo? 

Problem z wtryskiwaczem jest wykluczony?

W tamtym roku nowe końcówki były zakładane i nie dawno sprawdzałem to pylą ładnie .Prawdopodobnie olej bo długo wypala a ropa by się szybciej wypaliła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukecki
      Witam, w którym miejscu można zmierzyć ciśnienie doładowania w Ursusie 1614?  Jak to zrobić? 
    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj