arion650

Nierówna praca i problemu z silnikiem Pronar 1025a

Polecane posty

arion650    1

Witam. Zwram się otóż mam duży problem z pronarem 1025a wczesną wiosną wydmuchnął mi uszczelkę pod głowicą zmieniłem ją sam i właściwie od wtedy zaczęły sie problemy, odrazu po wymianie pojechał na pole i zaczął dymić na biało zdarzyło się to 2 razy po około 5 min takie zwiewny dym jak by para wodna czy coś takiego, zaraz potem zaczął lekko dymić odmą, działo się to z 10 mth tak potem przestał I zaczął dymić kominem jak był zimny zmiennie raz na niebiesko raz na biało, gdy się rozgrzał silnik pojawiał się czarno siwy dym nawet przy nie dużych obciążeniach i te dymienie było takie przerywane takie typowe delikatne pufanie dymem podczas pracy, więc przyjechał fachowiec ustawił zawory po czym nie było żadnej zmiany, więc wzięliśmy wtryskiwacze okazało się że wszystkie lały więc poszły nowe ustawione na 180 i nadal podymiał przy pracy ( skończyło się niebieskie dymienie i białe na zimnym ) myśleliśmy że za mało ciśnienia więc dostały 220 tak jak jest w instrukcji  wszystko ok ale na niskich obrotach caly czas silnik przebiera i są skoki obrotów nawet do 100 na silniku A przy obciążeniach parkocze jak by się zapowietrzał Ale siłę ma ,więc poszły inne wtryski bo liczyłem że tamte są złe, więc nowe końcówki ciśnienie 220 i nadal to samo na niskich obrotach szarpanie straszne na wysokich ładna równa praca i brak dymienia I ja zimnym I na ciepłym. Może ktoś miał podobny przypadek lub wie co może być grane i mi wyjaśni Byłbym bardzo wdzięczny lub może ktoś wie jakie powinny być końcówki wtryskiwaczy silnik d-245 pompa ruska zwykła Pronar 1025a rok produkcji 2008 .Pozdrawiam i z góry wielkie dzięki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2357

czytałeś chóc część postu autora?


zawieźć pompę wtryskowa do dobrego speca chóc trudno o takiego


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arion650    1

Podejrzewam też awarie regulatora obrotów lub tej rurki która doprowadza powietrze od kolektora do regulatora. Czy jest taka możliwość ? A może ktoś miał podobną sytuację bądź miał awarie regulatora i opowie jakie były objawy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek1974    539
1 godzinę temu, robi57362 napisał:

czytałeś chóc część postu autora?

 

zawieźć pompę wtryskowa do dobrego speca chóc trudno o takiego

 

no nie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Delbeta    4

U mnie korektor dawki musiałem ustawić(nieznacznie wkrecic szpilke pod zakretka korektora) bo wogóle paliwa nie puszczał na starym ustawieniu i ciężko palił, na zimnym i ciepłym musiał długo kręcić zanim zapalił, a po odpaleniu muł.Druga sprawa tam jest  zawór elektryczny w pompie (czeska pompa belarus 952.4)i dopóki nie uslyszy sie że zawór już się otworzył to mozna krecic do usranej śmierci, paliwa nie poda. 

Ja bym sprawdził pompę wtryskową na twoim miejscu u speca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arion650    1
6 godzin temu, tomek1974 napisał:

a turbo masz 

Mam turbo

6 godzin temu, Alchemik napisał:

Raczej nie to, ale ma wpływ na pracę silnika: 

Kąt wtrysku ustawiono? 

Ustawił mi pompiarz ciśnienie na 225 na wtryskach,wtryski "50" są

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    444

 

18 minut temu, arion650 napisał:

 

Ustawił mi pompiarz ciśnienie na 225 na wtryskach,wtryski "50" są

Chodzi o ustawienie poczatku tłoczenia paliwa przez pompę wtryskową  na ciągniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek1974    539

obstawiam dwie rzeczy turbinę ,odkręć ja od kolektora i zobacz różnicę no i oczywiście pompa wtryskowa ,ją musisz dać do pąpiarza razem z wtryskami 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ciachoxtx
      Witam , tata orał pole i chcąc wyjechać z bruzdy traktor nagle zablokował tzn. może ruszyć ciut do przodu ciut do tyłu i blokuje takie aby centymetry 10 % obrotu koła skrzynia biegi wchodzą bez zarzutu co może być przyczyną ?
    • Przez Pawel1985
      Jaki olej do wspomagania układu kierowniczego 
       
    • Przez User988
      Witam,
      Czy wiecie może gdzie dostane taki fartuch błotnika do tego modelu pronara?
      Szukałem na różnych stronach ale nie moge znaleźć odpowiednika. 
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.

    • Przez Kuba08102003
      Witam mam problem z przednim napędem w pronarze 1025a, napęd na tył po załączeniu działa i wszystko jest okejo a gdy włączę napęd tylko na przód i ruszę do przodu lub do tylu automatycznie napęd przestaje działać i rozłącza kontrolkę która sygnalizuje działanie napędu 
    • Przez Dziki88
      Witam na forum mam pytanie czy miał ktoś problem ze trzeszczącym sprzęgłem przy ruszaniu w pronarze zefir 85 ?
      ruszam z h1 bez niczego i tak trzeszczy jakby tarcza się skończyła  a jest założona nowa 
      dzięki za odp😊
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj