mdomagala23

Fendt 510 C

Polecane posty

mdomagala23    5

Wczoraj uprawiałem po orce fendem 510 C. Zgasiłem na chwilę ciągnik, po odpaleniu chmura białego dymu z komina - jakby uszczelka?.

Moje pytanie jest takie- jak tego bydlaka holować? Czy jest taka możliwość? Czy tylko laweta?

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek28_28    1337

Nie wiem jak w tym konkretnym modelu ale większość to laweta albo 5km/h. Brak smarowania w skrzyni przy zgaszonym 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez areczek00095
      Cześć, tak jak w tytule. Mam od niedawna 512c i podczas przełączania rewersu słuchać puknięcie w skrzyni. Czy to normalne? Nie szarpie, nie zgrzyta tylko po prawie każdym naciśnięciu guzika słychać stuk w skrzyni. Ktoś przerabiał może temat?
    • Przez Jonsnow
      Witam. Mam problem z wyjęciem siłownika wspomaganie. Ktoś jakieś porady? Bo jest to opcja z amortyzacją osi więc mega mało miejsca...
    • Przez kpiotr
      Witam. Mam problem z siłownikiem wspomagania. Zaczął cieknąć wiec uszczelniacze trzeba wymienić. Mam dylemat tylko jak go wymontować???? czy trzeba odkrecić oś od ciagnika żeby go wyjąć??? Żeby rozkręcic drążki trzeba podnieśc koła do góry?? może ktos przyblizyć z której strony się do tego zabrać???
       
      pozdrawiam 
    • Przez szymek85
      Witam czy przy demontażu pompy wtryskowej trzeba też ściągnąć pompę hydrauliczną która zamontowana jest z przodu i przez tą dziurę odkręcić koło z pompy wtryskowej??
      Wszystko podkręcałem co jest na wierzchu i pompa wychodzi tylko 5 mm i jest opór. Proszę o radę bo nie chcę na siłę nic robić.  
    • Przez areczek00095
      Cześć, od niedawna posiadam Fendta 512c 95r. Dopiero uczę się co i jak, zauważyłem, że na załączonym napędzie podczas skręcania tył tak jakby pchał przód, wydaje się że na skręconych kołach przód się wolniej kręci. Jadąc prosto jest okej, skręcam np w lewo i tylne lewe koło widać, że zaczyna delikatnie ślizgać się na śniegu. Najpierw myślałem że może nie rozłącza blokady mostu tylnego ale wtedy bym wgl nie mógł skręcić. Czasami czuc jakby przy skręceniu kołami na wlączonym napędzie, ciągnik delikatnie hamuje po wciśnięciu sprzęgła. Opony tyl 580/70/38 jakieś 90% Bieżnika, przód 420/85/28 40%Bieznika.  Co o tym myślicie? Coś może być nie tak czy może tak się tylko wydaje na śniegu? Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj