tomaszt135

siłownik przełączania zakresu AB massey 3080

Polecane posty

tomaszt135    11

Odkręciłem pokrywę od skrzyni i podłączyłem przewód z powietrzem w celu sprawdzenia działania siłownika do przełączania zakresów A B. W położeniu A nie da ruszyć wodzika, natomiast w położeniu B da się ręką cofnoć wodzić i słuchać jak zaworem ( nie siłownikiem ) ucieka powoli powietrze. Czy to jest normalne ? W skrzyni po podejrzeniu kamerką na przewodzie, synchronizator ładnie zazębia zębatkę zarówno na stronie A jak i B. Czy ktoś ma doświadczernia z naprawą przełącznika zakresów AB?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    324

A tak szczerze mówiąc to w jakim celu tam grzebiesz?


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszt135    11

Dlatego, że nie zazębia biegów zakresu B, tzn. próbuje ruszyć, ale zgrzyta i nie jedzie. Na początku wyrzcał na wstecznym, po kilku godzinach orki zaczął wyrzucać również do przodu. Zakres A działa bez problemu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jurek1    2

Grupy A i B zmieniasz mechanicznie . Siłownik znajdujący się na dole w deklu z dźwigniami od biegów to jest od żółw- zając. A odnośnie wyskakiwania to masz rozwaloną synchronizację grupy B

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    562

Co ty pier.... AB przerzuca siłownik na deklu, Ż/Z przerzuca się ,,siłownikiem" na wałku wodzików jak mnie dobrze zrozumiesz to będziesz wiedział

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    324

Rozkręcił się i nie szukaj dziury w całym 


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszt135    11

Czy przyczyną może być wytarty nurnik popychający zawór? Po podłożeniu podkładki powietrze zaczeło wolniej schodzić? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    562

Jest taka opcja jak mariusz pisze ze jest rozkręcony ale nie na tyle by się synchro rozleciał i nie działał wogóle tu może być jedynie poluzowana nakrętka i pozamiatane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszt135    11

Nakrętka przy poprzednim rozpoławianiu została już wczewśniej w Danii zaspawana. Więc rozkręcenie nakrętki zostawiam na koniec. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszt135    11

Podłożyłem podkładkę dystansową w siłowniku hydraulicznym zakresu AB , aby siłownik bardziej popychał widełki i się poprawiło, zero zgrzytów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez gamer998
      Cześć witam mam mały problem w swoim ferdku otóż przy podpięciu każdej przyczepy robi się delikatna choinka (zwłaszcza przy włączeniu świateł awaryjnych), choinka robi się tylko na przyczepie. Masę już dokładałem do hniazda i z mostu i prosto z aku. czy jest jakieś newralgiczne miejsce w instalacji które często pada lub nie styka?
    • Przez MF6190
      Witam.
      Mam problem z moim MF 6190, chodzi o to że zapala się kontrolka od zapchania filtra hydraulicznego, na wolnych obrotach gaśnie a przy około 1500 obrotów znowu się zapala, olej i filtry nowe. Podejrzewam że może być to jeden z czujników albo ten na długim filtrze albo na krótkim. Jeśli się mylę to powiedzcie w czym może być problem. I jeszcze jak sprawdzić te czujniki ?
    • Przez Maseyferguson21
      Witam niedawno wymieniałem pompę w moim mf 3680. Po odpaleniu i jeżdżeniu przez około 3h nadal co jakis czas ciężko kręci kierownica po jakimś czasie jest ok i znowu to samo. Nadal nie podnosi tył a prąd do cewki idzie i cewka jest sprawna. Nie przełącza na zająca. Oprócz tego jedna wajcha od hydrauliki się zacięła i nie chce wrócić reszta wejść na rozdzielacz działa. Pompa jest raczej dobrze zamontowana bo dałem go do serwisu. Proszę o pomoc, ponieważ nie wiem czy nadal nim jeździć w kółko czy coś innego zrobić. Z góry dziękuje. 
    • Przez rogal
      Witam 
      w  MF 3085   prawdopodobnie była przeprowadzona modyfikacja skrzyni z 30 km/h na 40 km/h przez co kontrolka sygnalizacji "bieg" / "chód" świeci się niezgodnie z  włączonym półbiegiem. Czy jest jakiś prosty sposób żeby kontrolki świeciły właściwie ? 
      Z góry dzięki. 

    • Przez Maseyferguson21
      Witam mam problem ze swoim mf 3680. Po remoncie skrzyni, wyczyszczeniu jej z opiłków oraz wymianie pompy nie działają mi podstawowe funkcje. Elektrozawory działają prąd idzie do elektrozaworów lecz wom blokada i napęd nie działają jak odkręciłem wężyk od wom lub od blokady to tak jakby w ogóle nie płyną nim olej. Podejrzewam ze jest zapowietrzony hydraulika lecz nie wiem dokładnie jak to odpowietrzyć. Proszę o szybka pomoc z góry dziękuje.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj