ghastrider90

zetor 3011 Maor Kabina

Polecane posty

witam mam nietypowe pytanie. Czy kabina Orzeszek od Ursus C 330 bedzie pasowała do Zetor 3011 Major. Sek w tym że posiadam w nim zbiornik paliwa od C 360 - wiec teraz kwestia czy bedzie pasowal na szerokość do wciecia kabiny. Robił ktoś juz takie kombinacje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    967

330 nigdy nie miała takiej kabiny, więc nie będzie pasować
założysz blaszankę z 4011 czy 360, różnica jedynie w przedniej ścianie przy zbiorniku i drążkach kierowniczych


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    360

Kabina "orzeszek" była też zakładana na ciągniki Ursus C-325, C-328 i C-330. Jak kupiłem C-325 to też miał taką kabinę ale wiele elementów było dopasowane a drzwi były otwierane na zawiasach. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

akooo    642
1 godzinę temu, bergman31 napisał:

Kabina "orzeszek" była też zakładana na ciągniki Ursus C-325, C-328 i C-330. Jak kupiłem C-325 to też miał taką kabinę ale wiele elementów było dopasowane a drzwi były otwierane na zawiasach. 

Ale to chyba domowa przeróbka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    360

Napewno nie  fabryczna modyfikacja. Moja kabina była z pierwszej serii produkcji lub pochodziła od Zetora 3011 Major, bo tylne narożne szybki były gięte z pleksi zamiast 3 wąskich szklanych. Widziałem parę C-330 z kabiną orzeszek ale drzwi miały przesuwne jak w C-4011. Te kabiny widziałem na Ursusach wyprodukowanych w latach 80tych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akooo    642

Były ale po mojemu to rzeźba z braku innych kabin do c330 wtedy. Podobnie jak na władkach dużo ludzi je miało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    360

W latach 70tych była już produkowana kabina rurkowa z brezentowym dachem do C-330. 

Kabinę orzeszek można zobaczyć nawet na ciągniku Mazur w Muzeum w Szreniawie.

Edytowano przez bergman31

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, bergman31 napisał:

Kabina "orzeszek" była też zakładana na ciągniki Ursus C-325, C-328 i C-330. Jak kupiłem C-325 to też miał taką kabinę ale wiele elementów było dopasowane a drzwi były otwierane na zawiasach. 

Dokładnie taka kabinę posiadam od c 330 jak opisałeś. Kupiłem stan fabryka za 200zł więc żadne pieniądze. I teraz zastanawiam się czy bedie pasowała z przodu na zbiornik :/ 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    360

Pasować będzie na zbiornik ale będziesz musiał dopasować blachę między zbiornikiem a dużą szybą. Po za tym do przeróbki są mocowania kabiny i blachy z przodu poniżej tych małych okienek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akooo    642

Autorze a z ciekawości zapytam kupiłeś teraz majora i kabiny szukasz? Dzisiaj widziałem 4011 z kabiną czeska tzn ta z tych grubych rur z lekko wystającym daszkiem z przodu i powiem że super to wyglądało no i napewno bezpieczniejsza jest. Chyba ze kupisz jeszcze te orurowanie,jak na Słowacji byłem to było sporo tam takich zetorow z tymi rurami ochronnymi właśnie i fajnie to wygladalo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    967
Dnia 8.10.2021 o 17:04, bergman31 napisał:

Kabina "orzeszek" była też zakładana na ciągniki Ursus C-325, C-328 i C-330. Jak kupiłem C-325 to też miał taką kabinę ale wiele elementów było dopasowane a drzwi były otwierane na zawiasach. 

to że ktoś sobie założył nie oznacza że była przeznaczona na ten ciągnik ;)


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    360
20 godzin temu, bergman31 napisał:

Napewno nie  fabryczna modyfikacja. Moja kabina była z pierwszej serii produkcji lub pochodziła od Zetora 3011 Major...

 @izydor6280 przecież napisałem, że to nie była kabina dedykowana do C-330.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 9.10.2021 o 15:51, bergman31 napisał:

Pasować będzie na zbiornik ale będziesz musiał dopasować blachę między zbiornikiem a dużą szybą. Po za tym do przeróbki są mocowania kabiny i blachy z przodu poniżej tych małych okienek.

Talxw8em jestem tego świadomy że będę musiał podocinać na drążki i dopasować plus jeszcze jakoś umocować ją całą... najważniejsze żeby pasowała na zbiornik reszta to już kosmetyka :)

Dnia 9.10.2021 o 16:41, akooo napisał:

Autorze a z ciekawości zapytam kupiłeś teraz majora i kabiny szukasz? Dzisiaj widziałem 4011 z kabiną czeska tzn ta z tych grubych rur z lekko wystającym daszkiem z przodu i powiem że super to wyglądało no i napewno bezpieczniejsza jest. Chyba ze kupisz jeszcze te orurowanie,jak na Słowacji byłem to było sporo tam takich zetorow z tymi rurami ochronnymi właśnie i fajnie to wygladalo.

Majora kupiłem rok temu do remontu wyremontowałem na tip top silnik nie potrzebował remontu był robiony parę lat wstecz trochę go stuningowalem i kupiłem naglaka/orzeszka na niego od c 330 bo "cabrio" w zimie do lasu nie za bardzo :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lemysz1
      Witam. Szukam jakiś informacji, opini na temat tego ciągnika. Pozdrawiam
    • Przez Agrorozkminiacz
      Witam, JCB Fastrac 1135, 96r. 135KM bez 4WS. Traktor jeździ po drogach, ciąga beczkę tandem 10tys. litrów. Zakupiony ok. 2-3lata temu i około pół roku po zakupie, rozsypały się łożyska na sprzegle przedniego napędu, Uszczelniacz wiadomo co i olej na ziemię się wylał. Wyciągniete, złożone, przy rozbiórce wtedy odkrylismy zaspawaną i zaklejoną dziurę w skrzyni, czyli wał napędowy urwało i zrobił dziurę. No dobra ciągnik pojeździł kolejne pół roku znów łożyska, olej na glebe powtórka z rozrywki, za chwilę wyrwało wał z krzyżaka trochę się poobijał i znów łożyska, olej w glebę itd. Ale te kilka razy doprowadziło do tego, że w końcu padła pompa oraz spaliło tarczki na żółwiu zającu. Kupiony drugi jcb 2135 pod beke A ten remont skrzyni, tuleje, sierżant tylniego mostu, zrobione zawieszenie tył, przód zero luzów nowe teleskopy, nowe oleje, zakup używanego walu 4wd dobrego wału zaznaczę, nowe krzyzaki, przejrzany po raz trzeci przedni most (rozebrany, łożyska itd nowe), nowe flansze dwie do walu 4wd, nowa pompa. I ogólnie kiedy 1135 był w remoncie w jcb 2135 upaliło, ukręciło wał 4wd i wałek ataku w przednim moście i wał zrobił dziurę w skrzyni .... zdrutowalismy na szybko wyciągając bebechy z mostu, dziura zaspawana i poszedł pod beke (brak czasu, i pieniędzy na trzeci ciągnik zastepczy) Noi 1135 opuścił garaż, zrobiony/przejrzany cały od A do Z i pod beke... dzień wczorajszy - wał 4wd, wyrwało przy przednim moście z krzyżaka, wał uderzył w miche silnika, pękła tym razem olej silnika na glebe........ Bogu jaja są robisz? (nawiązanie do kabaretu) ręce opadają, pomysłów brak, wał gorący zaraz po zdarzeniu, brak luzu na ataku w moście i brak na sprzegle 4wd. krzyzaki zamienniki lepszej jakości ponoć, wał był prosty. skrzynia ciepła most ciepły wał gorący

      a i 1135 ma założone koła 30 zamiast 28 jak to w oryginale jest
    • Przez marianek128
      Witam,
      panowie co sadzicie na temat ciagnikow JCB.
      Ostatnio podejrzalem takiego Fastraca 4160 u znajomego na farmie w UK i to swietna, wygodna, mocna maszyna.
      Czy ktos z was uzywa taka maszyne od nowosci? Jakie to ceny? Czy ktos wie czemu sa tak malo popularne u nas w kraju?
       
      Pozdrawiam
      Marian
    • Przez t8nv9gfxwp
      Cześć wszystkim, w kwietniu tego roku kupiłem fendta 822, od początku wydawało mi się ze ciągnik jest za słaby (Fendt 720 objeżdża go w polu jak chce). Zmierzyliśmy mu moc i wyszło 210km i 890nm. W katalogu jest niby 226 i 970. Dla porównania zmierzyliśmy 720 vario i tam wyszło 205km ( katalog 200) i 870nm (katalog 870) wiec tu wszystko zagrało. Fabryka twierdzi ze na wałku 822 ma mieć 190km wiec i tak mamy więcej! A to ze 720 idzie lepiej tłumacza tym ze jest lżejsza (co może na drodze ma sens ale w polu kompetnie nie) Z góry dziękuje za wszelkie sugestie i pomoc. 
    • Przez Agnieszka1983
      Dzień dobry proszę państwa o porady mianowicie wymieniliśmy czujnik położenia ramion bo nie zapamiętywał głębokości na wyświetlaczu wyświetla nam calibracja w jaki sposób to zrobić samemu bo podpowiedziano nam że można zrobić to jakoś samemu , mamy ciężko znaleźć osobę która przyjedzie i to zrobi 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj