kristofer9318

problem z rewersem case mx

Polecane posty

witam, mam problem z rewersem w case mx, mianowicie gdy ciągnik jest na samym zapłonie można normalnie przełączać tryby jazdy i słychać jak strzelają cewki i pracują elektrozawory, nie zapala się pomarańczowa kontrolka N a palą się kontrolki jazdy . W momencie gdy odpali się ciągnik i przełączy się tryb jazdy od razu zapala się pomarańczowa kontrolka N i ciągnik nie jedzie. Czujnik od siedzenia działa, prądy zostały pomierzone na wyjściach, cewki sprawne. Podaliśmy prąd z wyjścia dla przedniego napędu na cewkę od jazdy do przodu i traktor pojechał, czyli ciśnienie w koszu rewersa też jest. pytanie brzmi czy jest jeszcze jakiś czujnik oprócz tego w siedzeniu który może blokować rewers?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hardkor113    541

Sprawdz dobrze alternator.Ja miałem podobnie w mf kiepsko alternator ładował(ale kontrolka sie nie swieciła) i za cholere nie chciał przerzucić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    27

masz kontrolke od wałka WOM? sprawdzałes czy nie ma zadnych bledow?


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    270

A pewny jestes tego czujnika w siedzeniu? Spinałeś na krótko? Jest jeszcze czujnik IV biegu, może on się zwarł na stałe i wtedy będzie to samo.

 

Edit

Chociaż z tym czujnikiem IV biegu to nie jestem pewny co będzie jak bedzie zwarty i dasz jazde do przodu, ale sprawdzić nie zaszkodzi

Edytowano przez Dastan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pewny jestem, no ten czujnik od 4 biegu też był odłączony przez chwilę i też to nic nie dało. ciekawi mnie co oznacza błąd 23 i dlaczego pali się na ehr dodatkowo błąd 8

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    270

23? A to jest problem z przełącznikiem F/N/R tym od rewersu. W jednym czasie podaje dwa sygnały, allbo gdzieś kable się przetarły. Trzeba go wyciągnać i sprawdzić miernikiem. 

Edytowano przez Dastan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no właśnie trochę to jest dziwne że na włączonym zapłonie wszystko działa prawidłowo a jak tylko zapalisz traktor to od razu wskakuje pomarańczowa N

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    270

Jak kumasz schematy elektryczne i nieco angielski to Ci je podrzucę, maila tylko podaj. 

 

Edit 

Pewny jestes, że to 8 na EHR? Bo nie widzę takiego błędu na liście 

Edytowano przez Dastan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez Lukas85
      Kolejne pytanie do użytkowników ciagnika Case MX. Dziś pracowałem swoim MX120 z agregatem scierniskowym MANDAM 3m. Temperatura na zewnatrz około 30 stopni. Jeździłem z na 3 biegu i 2 półbiegu około 9-10km/h. Podczas pracy temperatura silnika utrzymywała sie na poziomie delikatnie ponad połowę. Pytanie brzmi czy tak powinno byc czy to za dużo? Było czuć ze ciagnik miał co robić ale czy taka wartosc nie była za duza?
      Zastanawiam sie nad wiskozą. Na zimnym silniku wentylator mozna pokrecic reka ale czuc opór. Po zakonczeniu pracy zjechałem do domu temperatura spadła nieco poniżej połowy. Odczepiłem maszyne, zgasiłem ciagnik. Próbowałem pokrecic ręką wentylator - i było tak samo jak na zimnym silniku z samego rana tj krecił sie z oporem. 
      Czy to mozliwe ze sprzegło wiskotyczne jest uszkodzone? Nie próbowałem sprawdzać bezposrednio na polu gaszac mocno nagrzany silnik ale wydaje mi sie ze przy nagrzaniu silnika do około połowy wiskoza powinna juz zalaczyc na stałe wentylator?
    • Przez masacase
      Witam, Mam w swoim Case mx problem a mianowicie trzyma wyższa temperaturę, tj pracuję w granicy zielonego i czerwonego pola. Wymieniony płyn chłodniczy, przepłukania chłodnica wymieniony na orginal czujnik termostat oraz wiskoza. Ponadto zamontowałem mowy czujnik temperatury w głowicy z nowym zegarem żeby wyeliminować błąd elektroniki i nic nie pomaga. Dodam że nie gotuję płynu nie kopci i oleju nie ubywa ani nie przybywa a jeszcze wymieniłem końcówki wtryskiwaczy na? oryginalne. I niestety bez efektu może ktoś podpowie co może być przyczyną i gdzie szukać?
    • Przez jaco512
      Jakie macie opinie na temat tych ciągników? Czy warto je kupywać? Jaką mają trwałość?Poszukuję ciągnika z lat 1985-93 80-100km
    • Przez artur1980
      Witam. Podczas pracy ciągnik zaczął piszczeć i na monitorze wyświetla się komunikat HITCH CAPTURE na zmianę z PERF OFF LINE. Na dolnym monitorze wyświetla TRACTOR MONITOR OFF LINE. Ciągnik zgaśnie ale po kilku minutach odpali i znowu to samo. Pracowałem z agregatem podorywkowym 3m. Proszę o pomoc. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj