kristofer9318

problem z rewersem case mx

Polecane posty

witam, mam problem z rewersem w case mx, mianowicie gdy ciągnik jest na samym zapłonie można normalnie przełączać tryby jazdy i słychać jak strzelają cewki i pracują elektrozawory, nie zapala się pomarańczowa kontrolka N a palą się kontrolki jazdy . W momencie gdy odpali się ciągnik i przełączy się tryb jazdy od razu zapala się pomarańczowa kontrolka N i ciągnik nie jedzie. Czujnik od siedzenia działa, prądy zostały pomierzone na wyjściach, cewki sprawne. Podaliśmy prąd z wyjścia dla przedniego napędu na cewkę od jazdy do przodu i traktor pojechał, czyli ciśnienie w koszu rewersa też jest. pytanie brzmi czy jest jeszcze jakiś czujnik oprócz tego w siedzeniu który może blokować rewers?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hardkor113    532

Sprawdz dobrze alternator.Ja miałem podobnie w mf kiepsko alternator ładował(ale kontrolka sie nie swieciła) i za cholere nie chciał przerzucić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    26

masz kontrolke od wałka WOM? sprawdzałes czy nie ma zadnych bledow?


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    245

A pewny jestes tego czujnika w siedzeniu? Spinałeś na krótko? Jest jeszcze czujnik IV biegu, może on się zwarł na stałe i wtedy będzie to samo.

 

Edit

Chociaż z tym czujnikiem IV biegu to nie jestem pewny co będzie jak bedzie zwarty i dasz jazde do przodu, ale sprawdzić nie zaszkodzi

Edytowano przez Dastan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pewny jestem, no ten czujnik od 4 biegu też był odłączony przez chwilę i też to nic nie dało. ciekawi mnie co oznacza błąd 23 i dlaczego pali się na ehr dodatkowo błąd 8

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    245

23? A to jest problem z przełącznikiem F/N/R tym od rewersu. W jednym czasie podaje dwa sygnały, allbo gdzieś kable się przetarły. Trzeba go wyciągnać i sprawdzić miernikiem. 

Edytowano przez Dastan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no właśnie trochę to jest dziwne że na włączonym zapłonie wszystko działa prawidłowo a jak tylko zapalisz traktor to od razu wskakuje pomarańczowa N

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    245

Jak kumasz schematy elektryczne i nieco angielski to Ci je podrzucę, maila tylko podaj. 

 

Edit 

Pewny jestes, że to 8 na EHR? Bo nie widzę takiego błędu na liście 

Edytowano przez Dastan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Robert695
      Witam.
      W moim case 5150 mam dziurawy hydro akumulator.
      Czy wie ktoś jakie on ma parametry?
      Na aukcji znalazłem i pisze 6.3 bar.
      A na uszkodzonym pisze 210 bar.
      Mam możliwość załatwienia trochę większego.
      Tylko jakie tam powinno być cisnienie gazu?

    • Przez Adrianek970217
      Koledzy mam takie pytanie .. do tego czarnego zbiorniczka co idzie do świecy żarowej w kolektorze to ropę się samemu leje czy on jakoś zaciąga ? I jakiej on zasadzie puszcza to paliwo do świecy, podczas grzania ?

    • Przez kaktus1996
      Witam,
      Problem polega na tym że, mimo ruchów przełącznika napęd ciągle jest włączony i lampka na desce rozdzielczej również.
      Co robić?
    • Przez yoma
      Witam forum,
      nie dawno zakupiłem case 5140 mam problem z jazdą mianowicie: podczas odpalania na luzie rewers bez N i wciśnięte sprzęgło, ciągnik po przełożeniu rewersu rusza aczkolwiek strasznie wolno i po 10 cm staje zarówno przód i tył, kontroli błąd transmiji power shift oraz błąd kontroli od sprzęgła te kontrolki nieprzerwanie swiecą, zastanawiającym jest fakt, że ciagnik jeździ ale gdy go zapalam i cofam kluczyk (nie gasząc go) i ponownie przekręcam kluczyk w czasie jazdy ( jakby daje napięcie ponowne na alternator) i wtedy wszystkie kontrolki gasną ciągnik jeździ przód tył wszystkie półbiegi bez grama szarpnięć. Co może być przyczyną od czego zacząc pomierzyć napięcia przy rozruchu na alternatorze? z Góry dziękuje za pomoc jestem laikiem i dopiero uczę się Case. Powershift swieci 5 razy czyli według książki błąd przekaźnika sprzęgła z tego co patrzyłem ktoś już grzebał i to wymieniał niestety bezskutecznie a problem dalej pozostał..
    • Przez EdvardLT
      Witam. Mamy ciągnik Case 5150 pro i mamy problem z podnosnikiem tylnym. Jak podjety na max to wtedy zaczyna podskakiwac. Moze ktos wie co to za problem? 
      Case 5150 podskakuje
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj