Zaloguj się, aby obserwować  
zetor6340

Kilka nurtujacych pytań

Polecane posty

zetor6340    1

Witam wszystkich i pozdrawiam !

 

Do rzeczy, otóz od kilku dni jestem [czy szczesliwym to sie okaze] posiadaczem ciagnika Ursus 1201. Traktor wpadl do naszego gospodarstwa po bardzo atrakcyjnej cenie i plan jest taki by go odpicowac i sprzedac. Ciagnik jest w stanie calkiem niezlym. Silnik jest od ZTS i bardzo przyjemnie gada, nie cieknie i co najlepsze nie kopci, dymek jedynie przy ostrej przegazowce .Do naprawy mam wodzik od walka i blacharke{najstarsza generacja maski i kabiny]. I mysle by zalozyc mu naped....tyle ze o kosztach tej imprezy nic nie wiem ...Ba nawet nie mam pojecia gdzie to kupic . Z blacharka sie uporalem ...firma mi zrobi wszystko a my bedziemy lakierowac .....Zakladal ktos z was ten naped juz ? gdzie to moge dostac ? co potrzebuje? jak zalozyc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus1634    1

Ja osobiscie chciałem założyć do Ursusa 1222 ale sie wstrzymałem i kupiłem 1634.Jak sie rozglądaliśmy za napędami to używane kosztowały ok 12000zł. nie jestem pewien ale chyba jeszcze skrzynie przełożyć albo idzie coś dopasować tak słyszałem.


................................
Mój I filmik
http://pl.youtube.com/watch?v=pS0RE4CqVSw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6340    1

Co do skrzyni to ta jest gotowa na przyjece napedu :( Odkrecam klapke wyjscia i tryby sa . oczywiscie 1634 lepszy ale ten moj 1201 kosztowal tyle co zdezylowana c360 wiec wiesz....12 tys ....troche sporo Ale to sama os z walem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

za 14 czy 15 tys są w telegazecie cale przednie napędy lącznie z blotnikami.

 

na allegro ktos sprzedaje szostkę bez przedniego ale ma namiary na przedni napęd za 5-6 tysięcy


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Nie radzę kupować tanich i starych przednich napędów, chyba że ktoś chce dołożyć do tych 5-7 tyś kolejne tyle. Założenie nowego przodka kosztuje około 25 tyś. Warto już przestawić się na orbitrol w takim wypadku. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Tak jak w każdym przednim moście z czasem części się zużywają, zależy to od stopnia zużycia. Widziałem 4 takie przednie napędy powyjmowane z ciągników, właściciele pozmieniali na te z blokadą hydrauliczną, w każdym z nich potrzebny już był remont. Być może są w lepszym stanie, gdy zmienia ktoś oś bo ciągnik będzie służył w transporcie. To już trzeba dobrze oglądać :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    10

ja zakładałem 3 lata temu i kosztowało mnie to 10 000zł z lekkim remontem,sterowanie na orbitrol tyle że bez blokady

 

Ps: to że masz koło zębate to nie znaczy że będzie wszystko wszystko grało,bo skąd wiesz jakie tam było przełożenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6340    1

heh racja .....ale z kolami mniejszy problem jaki ten naped kupiles ? co w nim poprawiales ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    10

zamieściłem ogłoszenie w anonsach że kupie napęd,no i odezwał się jeden koleś.napęd był kompletny z kołami wałem,przystawką ,siłownikiem i nawet orbitrol dało.wymieniłem tylko uszczelniacze i obudowę zwolnicy planetarnej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
    • Przez Kredkizosi
      Witam koledzy potrzebije pomocy w porównaniu cen a więc do sedna pacjent ursus c385 
      Do zrobienia tuleja przedniej osi zwrotnice ok więc narazie nie ruszamy
      chłodnica bo ma wyciek więc upierał bym się przy lutowaniu bo ta nowa to trochę tandeta
      Na krzyżakach kierowniczych są lizy więc również do wymiany 
      Ponoć są urwane jakieś śruby mocujące chłodnice więc ewentualne wiercenie i wydobywanie gwintów 
      I yeraz pytanie przy takim zakresie prac może kosztować robocizna w warsztacie niezależnym czy to się bierze z godziny czy od dzieła 
       
    • Przez szyszka
      Witam posiadaczy ursusow z chlodnica oleju przekladniowego, chcialbym takowa zalozyc lecznieweim dokladnie gdzie siee wpiac ??? prosze o zdjecia jesli byla by taka mozliwosc . z gory dzieki . a takze Kto ma dodatkowy rozdzielacz hydrauliki zamontowany , w swoim mam tylk odwa gniazda szybkozlacz
      a potrzebuje jeszcze dwa . dzieki czekam na pomocne porady.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj