Zaloguj się, aby obserwować  
Majster09

Krzywa półoś t25

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Bizon
Majster09    1

Witam! Ile może mieć bicia półoś w t25? Pytam bo kupiłem półoś używaną i po włożeniu do zwolnicy końcówka z frezem bije ponad 1,5mm. Logicznie myśląc to na frezie w satelicie nie ma tyle ruchu żeby mogło to swobodnie chodzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez NevarT25
      Witam dziś podczas podorywki jak jechałem na 4 biegu zaczęło mi coś stukać w skrzyni od razu sprzęgło i przerzuciłem na 2 też to samo(skrzynia starego typu na dwa lewarki) i tylko dzije sie to na tych dwóch biegach na innych jest wszystko ok. Czy mógł się gdzieś jakiś tryb ułamać, przeskoczyć nie wiem co; i chyba nie obędzie się bez rozbierania skrzyni? Chyba że ktoś ma jakiś pomysł, z góry dzięki.
    • Przez johnbelushi
      Witam wszystkich użytkowników, proszę o pomoc w diagnozie problemu. mój T25 przy kolejnym uruchomieniu nie odpalił. do tej pory wszystko było ok. Rozrusznik nie kręci, nie słychać nawet przesunięcia bendiksa. Wymieniłem rozrusznik, stacyjkę, włącznik masy na nowy, przewody masowe przejrzane, klemy na akumulatorach sprawdzone i czyste. po włączeniu masy da się włączyć światła ale słabo świecą. Na krótko też nie kręci,. Po odłączeniu kabla od świecy żarowej i próbie uruchomienia słychać "klik" bendiksa. Akumulatory sprawne i naładowane. Wydaje mi się że gdzieś gubi prąd, może to jakieś przebicie ale nie wiem już gdzie szukać. Podobny temat był omawiany pod tym linkiem ale autor nie napisał jak rozwiązał problem. 
      https://www.agrofoto.pl/forum/topic/93453-problem-pradu-i-odpalenia-t25/
      za wszelkie porady z góry dziękuję
    • Przez Stasiu84
      Witam , mam pytanie o przeróbkę filtra paliwa na filtr puszkowy z MTZ , oryginalne filtry od T-25 są słabe często się ściskają ciągnik się zapowietrza i chciałem przerobić na podstawę z filtrem od MTZ  . Moje pytanie jest tylko jak gdzie podłączyć powrót z wtryskiwaczy przez śrubę z małym otworem [ ta co jest na środku filtrów ] a w zasadzie to jak ona działa może by można tego nie zakładać .
      Znalazłem zdjęcia jak to w Rosji przerabiają i narysowałem jak ja chciałbym podłączyć  śrubę przelewu  tylko nie wiem czy to będzie dobrze,   z góry dzięki za odpowiedź 

      Znalazłem jeszcze taką podstawę z filtrem może by tu dało się podłączyć te śrubę przelewową https://allegro.pl/oferta/korpus-podstawa-z-filtrem-paliwa-uniwersalny-9250974919
    • Przez andrzejz78
      Witam
       
      Przyszła pora na wymianę pompy wtryskowej Wolne obroty przestały istnieć i albo ciągnik gaśnie albo rozpędza się w okolice średnich
       
      Na pewno już nie kupię oryginalnej Mam dosyć problemów z ustawieniem wolnych obrotów Chcę kupić jakąś rzędową tylko nie wiem co wybrać
       
      https://www.olx.pl/oferta/pompa-wtryskowa-t-25-ruski-rzedowa-ukraina-nowa-CID757-IDfdZTb.html
      https://www.olx.pl/oferta/t25-pompa-wtryskowa-wladimirec-30-stka-CID757-ID7hmab.html#84a80062ad;promoted
      http://allegro.pl/t-25-pompa-wtryskowa-t25-wtrysku-paliwa-paliwowa-i6942290412.html#thumb/1
      http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-t25-rzedowa-wladimirec-i6948495985.html#thumb/5
       
      Brać polską od C-330 czy lepiej zza wschodniej granicy?
      Co myślicie o tej z dodatkową linką do gaszenia?
    • Przez James124
      Witam,mam problem z moim wladkiem,wymieniono w nim cylindry, tłoki, głowice,pompa po regeneracji,zmienione końcówki wtrysków,wtryski po sprawdzeniu,pierwszy niepokojący objaw pojawił się podczas ciągnięcia PUSTEJ przyczepy ciągnik zgasł i nie chciał obrócić wałem tak jak by się zatarł,jak trochę ostygł odpali bez problemu wypluwając wielką chmurę czarnego dymu potem działał normalnie aż do wczoraj ,zatarł się alternator ściągnąłem pasek aby przejechać parę metrów, po odpaleniu z komina i spod maski kuuupa dymu i kompletny brak mocy, zauważyłem jeszcze duża ilość oleju w kolektorze ssącym i w tej róże od filtra.Czy ktoś wie co może być nie tak?czy ściągnięcie paska i odpalenie silnika na 30sekund bez wiatraka mogło spowodować przegrzanie?


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj