rosek11

Zetor 7745 - wyciek pomiędzy głowicami

Polecane posty

rosek11    0

Cześć,

Tato ostatnio wrócił z orki i zauważył wyciek którego źródło jest pomiędzy głowicami i blokiem. Owy wyciek jest po obu stronach silnika, nie stwierdził ubytku płynu oraz oleju. Ktoś ewentualnie pomoże we wstępnej diagnozie ?

 

Dziękuję

IMG_20210929_101841.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Na 99 % brok puścił 

Taka zaslepka w głowicy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rosek11    0
16 minut temu, pafnucy napisał:

Na 99 % brok puścił 

Taka zaslepka w głowicy 

Możesz kolego bliżej przedstawić tą usterkę, tzn, czy dużo pracy i ewentualne koszty 

Dziękuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

trzeba zdjąć głowice które sasiadują z tym wyciekiem i zmienić broki na nowe. dośc prosta robota i niezbyt droga . nie wiem ile uszczelka czy też brok.

tu wymienia tyle że w 60tce. to w sumie tak samo.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rosek11    0
1 godzinę temu, pafnucy napisał:

trzeba zdjąć głowice które sasiadują z tym wyciekiem i zmienić broki na nowe. dośc prosta robota i niezbyt droga . nie wiem ile uszczelka czy też brok.

tu wymienia tyle że w 60tce. to w sumie tak samo.

 

 

 

Bardzo dziękuję 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

może wystarczy wsypać uszczelniacz do chłodnicy. wyciek minimalny więc może sobie poradzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2133

Tez mam taki problem z brokami. Srednio co 2 lata zaczyna cieknac miedzy 2 i 3 i 3 i 4 głowica. Za pierwszym razem poszla kompletna regeneracja głowic. Wytrzymalo 2 lata i znowu zaczelo ciec to dalem na wymiane brokow do innej firrmy i znowu bylo dobrze przez okolo 2 lata. ZNowu zaczelo ciec to tymk razem sam wymienilem broki ktore wkleilem na poxipol. Minely 2 lata i kuzwa znowu cieknie i znowu tzra zwalac głowice. Czemu to tak wywala czesto? Otwory nie wydaje sie wygnite.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3047

na wodzie je rdza tak szybko zzera ?? czy jakis plyn zracy ??   to powinno z kilka lat wytrzymac spokojnie, wyczysc dokladnie troche kleju n,nawet silikon da rade i wbic porzadnie ,nic sie nie powinno dziac.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2133

Jezdze na płynie. WKlejone na poxipol, doczyszczone do zywego odtłuszczone, poxipolu tez nie malo i kuzwa 2 lata wytrzymalo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3047

wiec zmien sklep z czesciami  😛, mam na polce taki luzny ,z wygladu to nie powinien szybko przerdzewiec,dosyc gruby jest


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8521
2 godziny temu, mds212 napisał:

WKlejone na poxipol

poxipol to gówno,uszczelnij pastą stalową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3047

konkretnie -co broki przerdzewiaja ?? kup gdzie indziej, jesli sa nieszczelnosci miedzy glowica a nimi to zle zalozone, nie wyczyszczone,zle wbite-cos zle robisz.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr1711    12

Mój zetor 3320 przepracował 11000 godzin nie były jeszcze głowice robione a mam go od nowości Co ile godzin się robi zawory warto regenerować głowice czy lepiej założyć nowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3047

biorac od uwage jakosc obecnego zeliwa to lepeie dac do sprawdenia i ewentualnej regeneracji. niewiele taniej pewnie wyjdzie niz indyjskie ale bedziesz mial pewnosc ze choc nastepny 1000 zrobi.

zawory to przewaznie robi sie przy remoncie silnika albo gdy cos sie zaczyna z nim dziac. dymi slabo pali,grzeje sie.

 


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr1711    12

Pytałem się w Kaliszu mają zetorowskie po 500zl kompletne może ktoś podpowie ile by regeneracja kosztowala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raven18    162

200-300, ale chcesz wszystkie regenerować czy jak, poza tym nowe głowice chyba trzeba docierać zawory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3047

zalezy jaki zakres-proba szczelnosci, szlifowanie, wymiana zaworow,tulejek-pewnie niewiele mniej.

od 60 bylo co kolo 200 zl niedawno-ale teraz wszysttko drozeje


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj