Polecane posty

CYCU123    13

Witam, mam ciągle problemy z silnikiem (jakis przeklęty) w tym traktorze i chyba czeka mnie kolejny remont (ostani był trzy lata temu) bo znów zaczął dmuchac uszczelki i napradwe mam serdecznie dosyc tego silnika i stad moje pytanie jaki najmocnieszy 4 cyl perkins podeszedł by na zamiane bez wiekszych modyfikacji  ? wiadomo ze najlepiej było by go sprzedac ale włozyłem w niego troche pieniedzy i jest mi go szkoda 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CYCU123    13
6 minut temu, hubertuss napisał:

Zrób porządnie ten silnik co masz. Splanuj blok i głowicę i nic nie będzie dmuchać.

głowica jest nowa bo przy wymianie uszczelki zauwazyłem pęknięcie  a z blokiem to moze i masz racje ale silnik bierze duzo oleju a w ciagu 6 lat silnik był dwa razy robiony, mam tez mf 675 i tam silnik bardzo dobrze pracuje a tu mam ciagle cyrki jakies 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Po prostu silnik jest remontowany niefachowo lub części użyte słabej jakości. Trzeba rozebrać do gołego. Wyosiować blok splanować go. Głowica choć nowa ale przykręcana do krzywego bloku też do sprawdzenia lub planowania. Dobrać odpowiednią uszczelkę pod głowicę. Trzeba to porządnie zrobić. Przy pasowaniu pierścieni sprawdzić szczelinę na zamku itd. Konieczna wymiana tłoków i tulei nie np tylko same tuleje.

Wg konedaty masz ac4 236. Może podejdzie 1004t. Tylko pamiętaj, że nie wiesz co kupujesz. I może wyjść, że i tak będzie remont potrzebny.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6386

Niestety części do tego silnika muszą być od tego silnika.  Denka tłoków są chłodzone olejem. Silnik jest wykręcony i części muszą być dobrej jakości. Przy remoncie zrobionym  z pojęciem o tym co się robi, nie ma problemów. Silnik nie jest przeklęty, tylko nie wkłada się niego części z tego co ma 60, 70  koni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Ja miałem remont na c tulejach bepco to co się okazało jedna pękła przy wciskaniu były surowe pełna obróbka itd. Po 1,5tyś. godzin wyszło pęknięcie na wierzch remont ponowny tym razem kolbenschnidt znów surowe i pełna obróbka i regeneracja głowicy już chyba 3 lata chodzi oleju wystarcza na skali miarki na 250h nawet na min. nie zejdzie chodzi jak dziki grunt nie oszczędzać na materiałach a też chodziło mi po głowie nawet 6 cyl. załadować do 3060

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CYCU123    13
15 godzin temu, mirro napisał:

Niestety części do tego silnika muszą być od tego silnika.  Denka tłoków są chłodzone olejem. Silnik jest wykręcony i części muszą być dobrej jakości. Przy remoncie zrobionym  z pojęciem o tym co się robi, nie ma problemów. Silnik nie jest przeklęty, tylko nie wkłada się niego części z tego co ma 60, 70  koni.

tylko problem jest taki ze nie siedzi sie przy mechaniku i sie nie widzi co wkładają a na pytanie co to za czesci to odpowiadają ze dobre  

19 godzin temu, hubertuss napisał:

Po prostu silnik jest remontowany niefachowo lub części użyte słabej jakości. Trzeba rozebrać do gołego. Wyosiować blok splanować go. Głowica choć nowa ale przykręcana do krzywego bloku też do sprawdzenia lub planowania. Dobrać odpowiednią uszczelkę pod głowicę. Trzeba to porządnie zrobić. Przy pasowaniu pierścieni sprawdzić szczelinę na zamku itd. Konieczna wymiana tłoków i tulei nie np tylko same tuleje.

Wg konedaty masz ac4 236. Może podejdzie 1004t. Tylko pamiętaj, że nie wiesz co kupujesz. I może wyjść, że i tak będzie remont potrzebny.

troche popatrzyłem za tym perkinsem  1004t i troche zwątpiłem cena wysoka i widze pewne przeszkody.

9 godzin temu, sznajdik napisał:

Ja miałem remont na c tulejach bepco to co się okazało jedna pękła przy wciskaniu były surowe pełna obróbka itd. Po 1,5tyś. godzin wyszło pęknięcie na wierzch remont ponowny tym razem kolbenschnidt znów surowe i pełna obróbka i regeneracja głowicy już chyba 3 lata chodzi oleju wystarcza na skali miarki na 250h nawet na min. nie zejdzie chodzi jak dziki grunt nie oszczędzać na materiałach a też chodziło mi po głowie nawet 6 cyl. załadować do 3060

przy ostatnim remoncie tez niby mi surowe tuleje obrabiali ale oczywiscie pochodzenie nie znane i takie szpece ze zle mi załozyli balansery ze przez trzy lata kabina chciała wyjsc z poduszek 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

No to co się dziwisz, że takie remonty nie udane. Nie silnik pechowy tylko mechaniory tumany. Przejeździ tym jakoś jesień. Znajdź dobry zakład i oddaj silnik do naprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CYCU123    13
5 godzin temu, hubertuss napisał:

No to co się dziwisz, że takie remonty nie udane. Nie silnik pechowy tylko mechaniory tumany. Przejeździ tym jakoś jesień. Znajdź dobry zakład i oddaj silnik do naprawy.

tak trzeba zrobic, przerobic jesien (jesli po drodze uszczelki nie wydmucha, od ostatniej zrobiłem 50 mth) i trzeba wyjmowac silnik, dzieki za porady 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CYCU123    13
Dnia 19.09.2021 o 20:27, andrzej78 napisał:

Mógłbyś wrzucić numer silnika ? Chyba 15 znaków.

15 znakow to jest razem z tym kodem silnika a sam nr seryjny ma 8 znakow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Witam. Podesłalby ktoś zdjęcie gdzie zamontować linkę od hamulca recznego? Albo jakoś logicznie podpowiedział gdzie ja zaczepić?
    • Przez Kawid
      Witam mam problem z dynashift w MF 3075 ponieważ sam przełącza tryby A, B ,C ,D podczas jazdy lecz gdy włączam światła wszystko się uspokaja
    • Przez Ajaa
      Witam mam pytanie podejdzie mi silnik z Massey Ferguson 690t do Massey Ferguson 3065?
    • Przez Szym_on
      Witam mam pytanie odnośnie rewersu ponieważ ciągnik po zdjęciu pokrywy i odblokowaniu biegów i ponownym założeniem pokrywy przestał się przełączać z A na B jak ręcznie wepchnąć siłowniczek to bez problemu jest przełączony i bezproblemowo załącza sią na biegi A a chcieć przełączyć na biegi b to jakby lekko wajcha jest zapierana i  co nie pozwala przełączyć siłownika na biegi B  Gdzie może być przyczyna ? może ktoś by mógł podpowiedzieć .
    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj