ukasz

Luz przedniej osi C-330

Polecane posty

ukasz    58

Dziś zauważyłem że cała przednia oś ma dość spory luz, jednak nie jest o luz osiowy a cała oś przesuwa się do przodu i do tyłu.W instrukcji widzę tylko że z każdej strony jest jakiś pierścień ale wygląda on na dość gruby wiec raczej nie służy do kasowania luzu. i nie wiem czy można dokupić podkładki do kasowania tego luzu czy trzeba kombinować i samemu dorabiać.


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Raczej nic nie kupisz pod wymiar luzu jaki masz na osi. Nie ma większego problemu zrobić to samemu... wystarczy dostęp do tokarki i po sprawie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

liczyłem że może są podkładki 1mm czy coś takiego, no nic trudno jakoś trzeba będzie sobie poradzić


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Możesz ewentualnie wyciąć z blachy. Nieduży luz osiowy nie jest szkodliwy i nie wpływa na prowadzenie czy trwałość.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal29    9

Takie podkładki kupisz w każdym sklepie z częściami do ciągników,są o grubosci około 1.5mm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2133

Czy we wsporniku okraglesj osi c 330 powinny byc tulejki? Czy sworzen powinien w niej pracoweac czy byc na sztywno i tylko pracowac na tulejach osi? Patrze w katalog i tak nie ma zadnych tulejek do tego wspornika ani elementu ktory by go blokowal aby sie nie obracal we wsporniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

Tulejki powinny być wewnątrz osi, a sworzeń sztywno we wsporniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2133
Napisano (edytowany)

Ok a w ktorym miejscu sie blokuje zeby sie nie obracal? Bo u mnie cos nakombinowane jest. Jest jakis drazony sworzen wsuniety od przodu i doscisniety zaczepem przykreconym na 4 sruby

Edytowano przez mds212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

Od dołu nie ma przypadkiem gwintu we wsporniku żeby wkręcić śrubę blokującą sworzeń?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2133

Nie bylo nic. Katalog tez niec nie pokazuje, niby sworzen z przodu powinien byc naciety ale i tak nie co go zblokowac

wspornik.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2133
Napisano (edytowany)

To ja mam jakis dziwny wspornik chyba bo u mnie na rowno licuje zaczep i nawet nie ma otworów pod tą blaszke. Zaraz dodam foto

To chyba jakis stary typ wspornika. CHyba taki typ jak tu  film

417677770_904633408047342_7878492321032486497_n.jpg

Edytowano przez mds212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Desperado    4131

 W ciapku z okrągłą osią, wygląda na to że sworzeń nie jest blokowany na sztywno, tylko zamknięty zaczepem i to wszystko, to jest ten sam sworzeń do C-355, pierwsze 60-tki z okrągłą osią, a wycięcie tam jest potrzebne, bo jest właśnie blokada blaszką, w płaskiej osi jest blaszka blokująca, ale też nie na sztywno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2133

Czyli moze sie obracac i wyrabiac wspornik w ktorym nie ma tulejek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Desperado    4131
Napisano (edytowany)

Nie miałem do czynienia z ciapkiem, ale podejrzewam że w płaskiej osi też ma bez blokady zakryty tym zaczepem, jakby odjął zaczep z jakiegoś powodu to trzeba zablokować tą blaszką żeby się nie wysuwał, teoretycznie mógłbyś go zablokować, wystarczy coś przyspować do zaczepu od strony wspornika żeby blokowało na tym wycięciu, nawet sam spaw i się nie będzie obracał.

Edytowano przez Desperado

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2133

tak czy tak wspornik idzie do tokarza tylkos ie zastanawiam czy zeby wstawil tuleje stalowa czy np mosiezna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Joker93
      Witam koledzy mam problem z wyciekiem oleju z przedniej zwolnicy w forterce 120hsx jak to rozebrać bo nigdy tego nie robiłem 
    • Przez Metality_Dawid
      Witam jestem tokarzem, z chęcią podejmę się naprawą przednich osi ciągników do 120hp 2x4 oraz 4x4. Możliwość wysyłki, wystawiam FV, kod pocztowy 21-060. Pozdrawiam
      Nr.tel 722 017 799
      Adres e-mail biuro.metality@wp.pl
      Preferuje pisać na adres e-mail z przesłaniem zdjęć potrzebnej naprawy.
    • Przez emil355
      Witam ponownie agro-forumowiczów . Jak sądzicie opłaca się założyć do C 330 opony szersze na przód ??? Czy lepiej oryginalne 6.00-16 ???
      Myślę że jak założył bym te szersze 7.50-16 to tak by może już przód mniej tonął w podmokłym terenie , do ładowacza czołowego też lepiej by pasowały bo oryginalne mogą nie wytrzymywać i mogą pękać <_< :unsure: .
      Co o tym sądzicie :rolleyes: , z doświadczenia itp
      Dziękuje już za wszelkie porady odp na mój nowy temat ...
    • Przez Gabrys05
      Cześć!
      Macie jakieś sposoby, żeby nie znosiło przodu w c 330 podczas zimy? 
      Pozdro!
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam chodziło by mi o oś resorową ale mam piewien problem oddośnie  bo mam tura przy ciapku  a chciałbym założyć resorowaną od ursusa 4011 nie mogę mieć bo nie mam okrągłej  to bym musiał zmienić cała oś i nie wiadomo czy ta oś by wytrzymała takich naprężen  wiec pomyślałem o zetorku 5211 lub 7211 ale nie wiem czy ona jest za wielka żeby ta półośka weszła mi https://sprzedajemy.pl/polos-przednia-zetor-5211-7211-stary-typ-warszew-2-e30984-nr65562662  i pytanie mam do was czy ona pasuje od zetora 5211 7211??? 
      wiem że od 4011 pasuje ale do tura wersja rurowa moze okazać się za słaba do ursusa c 330 z turem 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj