Damiano604

Renault 90-34 dziwna praca silnika po wyregulowaniu wtryskiwaczy

Polecane posty

Damiano604    0

Witam serdecznie, posiada może ktoś instrukcję napraw do silnika MWM D226-4 (stosowanego np. w Renault 90-34). Potrzebuję dowiedzieć się jakie powinno być ciśnienie wtryskiwaczy oraz jakie ciśnienie na poszczególnej sekcji pompy, pompa wtryskowa rotacyjna Lucas CAV.
Problem mam taki, że ustawiłem ciśnienie wtryskiwaczy na 220 bar, sprawdzając je na początku miały one ciśnienie 170 bar, jeden miał 110 bar. Po ustawieniu wszystkich 4 na 220 bar, silnik zaczął chodzić bardzo specyficznie, słychać metaliczny dźwięk, bardzo słaba reakcja na gaz oraz trzęsie całym silnikiem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ta pompa nie ma sekcjii . jeden zespoł tłoczków obsługuje wszystkie cylindry za pomocą rozdzielacza 

Nie mam serwisówki do MWM ( choć posiadam ciagnik z tym silnikiem )  , ale dla silnika 4 cyl Iveco z taka sama pompą podaja cisnienia 220 BAR +- 10 BAR 

Taki objaw który podałeś to najcześciej słaba pompa , która poddaje sie po większym ciśnieniem . 

Nie wiem ile czasu posiadasz ciągnik , ale to były znane praktyki , kiedy obniżali cisnienie wtrysku aby pompa była wydolna 

Druga sprawa pewnie wymieniałeś końcówki , pytanie jakiej firmy kupiłeś ?? 

 

pozdr

Edytowano przez V12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8520
11 minut temu, Damiano604 napisał:

Potrzebuję dowiedzieć się jakie powinno być ciśnienie wtryskiwaczy

ok 22Mpa,reszta j.w.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
10 minut temu, witejus napisał:

ok 22Mpa,reszta j.w.

Czyli dobrze stwierdziłem , ta pompa jest tak pospolita jak puszki po żubrze w moim warsztacie :D

Większość perkinsów ,  od 3 do 6 cylindów ją posiada .

Ale uwaga naprawa nie jest takie hop , jest wiele pateraków co udają wielkich mistrzów , i też jakość czesci , Firmę CAV I ROTODIESEL przejoł Lucas i jedynie oryginalne czesci pracuą poprawnie , są to elementy bardzo precyzyjne zamienniki powodują cuda wianki 

To samo tyczy się koncówek wtryskiwaczy , na stole może byc poprawnie a w silniku d*pa , także pytam jakiej firmy wymieniłeś końcówki 

Edytowano przez V12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj