Darek914

John deere 6220 czujnik ciśnienia skrzyni

Polecane posty

Darek914    1

Czy ktoś wie gdzie się znajduje czujnik ciśnienia skrzyni john deere 6220.Po ciężkiej robocie zapala mi się kontrolka zbyt małe ciśnienie w skrzyni,oleje powymieniane  są 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1440

No jak po ciężkiej robocie po rozgrzaniu to raczej nie wina czujnika tylko skrzynia ciśnienie traci na nieszczelnościach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    373

@Ursusc385 A dlaczego nie wina czujnika? Zawsze mógł zacząć oszukiwać...

Nie wiem jakiego to typu czujnik i gdzie się znajduje, czy sa inne przyłącza kontrolne, ale często żeby sprawdzic faktyczny stan ciśnienia to podpina się zamiast czujnika, albo wkręca trójnik z wskaźnikiem ciśnienia.

Pewnie pomocne byłoby znać jego lokalizację. 

 

Edytowano przez Alchemik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

peugeot    360

W jeleniach czujnik ciśnienia systemowego znajduje się w przedniej pokrywie skrzyni biegów . Port do pomiaru tego ciśnienia też powinien być , tylko że pewnie gdzieś w dolnej pokrywie skrzyni oznaczony jako " system " . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1440

Jak gościu nie wie nawet gdzie jest czujnik to myślicie ze posiada manometry i wiedzę o tym jakie powinno być prawidłowe ciśnienie? No wątpię. 

Położenie czujnika można znaleźć w katalogu części dostępnym w internecie 

Bez wizyty ogarniętego mechanika się nie obędzie, ale myślę za na czujniku się nie skończy.. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyrebski1    101

U mnie było to samo w 6420, po rozgrzaniu, szczególnie w orce zapalała się kontrolka i wina czujnika, bo ciśnienie jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maras3029    12

U mnie w 6430  po rozgrzaniu cignik wywalał na luz po udanej diagnozie ciągnik oddałem do mechanika. Ja miałem taki problem że gdy zapaliła się kontrolka ciśnienia  to wyrzucało na luz, okazało się  że jest nieszczelnoś na trzecim biegu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez milosz987
      Witam     Problem przy JOHN DEERE 6630 PREMIUM  SKRZYNIA 50KM/h
      Dzisiaj przy orce zaczęło coś stukać (takie jak by uderzenia )w przednim moście lub w zwolnicach z przodu 
      podczas jazdy nie robi ale gdy podczas orki dostanie oporu to zaczyna stukać 
      i to się dzieje na włączonym przednim napędzie 

      proszę o szybkie odpowiedzi oraz mądre hahaha
    • Przez johniy861
      Witam
      Mam problem ze swoim johnym 6830 premium. Jego bolączka to turbina. Jakiś czas temu zaczął się wyświetlać kod ecu 641.12 który zdiagnozowano jako błąd turbo. Dodatkowo turbina wiesza sie przez co traktor,, dudni,,. Oczywiście turbina została oddana do regeneracji i założona przez serwisanta, jednak podczas dzisiejszej orki znów pojawił się ten sam kod. Przerabiał już ktoś ten temat? Bo jeśli nie turbo to pozostaje akutator do wymiany ale to koszt około 3,5 tyś zł. A druga opcja to oddanie na gwarancję zregenerowaną turbine. Może ktoś coś wie na temat?

      Z góry dzięki za pomoc
    • Przez PSTK
      Witam, nie ukrywam, że jestem świeży na forum. W niedalekiej przyszłości będę się rozglądał za zmianą ciągnika na nieco większy i świeższy.
      Wybór raczej pada na John deere'a 6930 Premium(czy taki 6630 Premium różni się czymś jeszcze oprócz mocy?), skrzynia najlepiej AutoQuad+ (nie myślę nawet o AutoPower, a do Powershift nie jestem przekonany). Panowie, na co zwrócić uwagę przy potencjalnych oględzinach? Jaki przebieg powinien już odstraszać? Czy wersji z common rail'em mam się obawiać i kierować się w stronę tradycyjnej pompy? No i jak z awaryjnością? Zasłyszałem o częstym wydmuchiwaniu uszczelki pod głowicą.
      Będzie on służył jako główny ciągnik, gdyż poprzednik można powiedzieć, że powoli już kuca
      Potrzebuję opinii osób, które zjadły zęby na tych jelonkach.
      Posiadam areał 70ha, można powiedzieć, że 50/50 łąki i orne. 
      Pozdrawiam
    • Przez JD1188
      Witam!
      W tym roku chcę zakupić nowego john deere, model prawdopodobnie 6930 i mam pytanie:
      -ile może kosztować nowy john deere
      -czy jest awaryjny
      -i czy dużo pali
      ZA odpowiedzi z góry dziękuję i pozdrawiam!
    • Przez rudy112
      Witam, zakupiłem używanego 6230 i oczywiście nie miał hamulców pneumatycznych, tylko hydrauliczne. Warsztat założył kompletną instalację na podzespołach WABCO i TractAir. Podczas hamowania po naciśnięciu hamulca pierwsze zaczyna hamować traktor a dopiero potem przyczepa. W jaki sposób mogę wyregulować moment hamowania przyczepy względem traktora? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj