Polecane posty

Witam, w MF 698 4WD, padła pompa wspomagania, pompa złom nie do odratowania.

Pompa ze zbiornikiem mocowana na 3 śruby o numerach na obudowie: 35104 525, według katalogu nr. 1691156M93. Ogólnie obdzwonione mnóstwo sklepów i wszędzie pompy tylko na dwie śruby mocowane i według sprzedawców ta pompa nie będzie pasować, "nie podejdzie". Jak to rzeczywiście wygląda? Myślałem też o założeniu pompy od Ursusa 4512-5314 , parametrami dałaby sobie radę, jest mocowana także na 3 śruby, dołożyłby gdzieś pod maską zbiorniczek z filtrem z jakiegoś dostawczaka, tylko czy rozstaw śrub byłby taki sam? Kombinował już tak ktoś?  Pozdrawiam

 

Edytowano przez Agrorozkminiacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aktualizuje, w razie jakby ktoś miał taki sam problem z pompą na 3 śruby to pompa wspomagania od URSUS 5314 MF4 ma ten sam rozstaw tj. 100x64x64. Z tym że jedną śrubę trzeba założyć dłuższą na przestrzał i nakrętką dokręcić, dorobić tulejkę na kołnierz bo jest mniejszy, podmienić koło zębate (ursus skośne zęby, MF proste, ale wałek tu i tu jest na 15mm więc pasi fajnie) noi oczywiście dorzucamy do kompletu zbiorniczek na olej (najlepiej z filtrem od jakiegoś tira czy dostawczaka) węże, opaski, węże podomierzać pozakuwać i mamy na przyszłość pompę za 6stówek. Jeszcze nie odpalałem ale myślę że powinno działać, wymagane ciśnienie to 100-110bar ta pompa wytwarza roboczego 120 maksymalnego 160. Jedyne obawy to takie że ma trochę mniejszy przepływ oleju i wspomaganie może wolniej chodzić ale to jeszcze o wszystkim poinformuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

AKTUALIZACJA  :D Akcja z pompą od ursusa się nie nadaje.. Mój błąd, nie wiem jak to się stało, ale sprawdzając kierunek obrotów koła napędzającego pompę z rozrządu coś mi się ubzdurało w bani że ma być pompa lewa, a g*wno prawda bo prawa.. i trzeba było coś wymyślić i tutaj z pomocą wpadł mój tata, najpierw się śmiałem z tego co wymyślił, ale dzisiaj otrzymałem gotową pompę do montażu i musiałem go przeprosić bo wygląda to.. jakby miało działać :D zaraz montuje i się zobaczy. Odrazu mówię że wszystko jest wyosiowane, na kołkach centrujących i wałek napędzający jest podparty dwoma łożyskami po końcach, nie ma lipy, dość solidna konstrukcja :D :D

241637674_1487784648238474_3914271171546776398_n.jpg

241748676_844384496275700_4299275373031959799_n.jpg

241768564_282167340082121_1398254489590992088_n.jpg

241773740_570037961085739_6614937730590401675_n.jpg

241774082_957620437972383_1896775339630163100_n.jpg

241815598_1022767321812314_2669151850530574183_n.jpg

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pitr800    3

ładnie zrobione, tak się zastanawiam mam ursusa 4514, chciałbym mieć niezależną hydraulikę. Pompa tandem kosztuje ponad 3 tysiące, czy można by było do pompy od wspomagania tak jak u ciebie dodać drugą pompę ? zeby wyszła taka pompa tandem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    538

Przecież oryginalnie pompa hydrauliki zew. ( w zależności od wersji ) była razem z pompą wspomagania napędzana z rozrządu - w zależności od producenta, cena ok 1 tyś zł. Do tego potrzebujesz jeszcze zasilnie z filtracją. Seria 300 MF ma tak w standardzie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pitr800    3

ale mocowanie jest tam inne, 4514 są trzy dziury, w sklepie mi mówili, że te od serii 300 nie będą pasowały, nikogo tu nie znalazłem żeby taką założył jak kolega mówi

canvas.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak ja to zrobilem niestety tylko jedną da radę, poza tym tak ogólnie to jeszcze to nie jest do końca dobrze, ta ruska pompa ma za małe obroty trochę i lekko się grzeje ale chodzi wszystko kozak, tylko trzeba dołożyć zawor bezpieczeństwa na 100-110bar między pompa A orbitrolem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez piomal1991
      Witam mam pytanie czy ktoś posiada taki model ciągnika od razu mówię nie jest to MF 255 tylko 250, oraz czy ma ktos katalog części lub instrukcję obsługi. Zależy mi na tym bardzo bo nigdzie nie mogę dostać owych papierów:( Jeśli macie ten model to napiszcie coś o nim
    • Przez mf25
      Witam mam problem z migającą kontrolką od ładowania , ładowanie na alternatorze (gruby kabel) 14.5V na akumulatorze 14.6 , a na kablu od kontrolki  ładowania skacze od 13 do 14V , i miga mi kontrolka na pulpicie , gdy włącze światła lub komputer od opryskiwacza to nie miga i trzyma na kablu od kontrolki ładowanie takie jak na grubym kablu czyli jak łądowanie na wlaczonych swiatlach ma 14.3V na grubym kablu to i na cieńkim tyle samo alternator nowy ma z 2 miesiące
    • Przez emigrant_
      Witam,
      Temat chyba był już wielokrotnie wałkowany, ale wszystko to dość stare tematy. Wstyd się przyznać, ale olej od nowości w Ursusie 2812(1992 r.) nie był wymieniany, czyli 30 lat. Może raz na gwarancji. Wiadomo, fabrycznie tam został zalany Agrol U. Mimo tylu lat oleju nie ubyło ani grama i wizualnie olej wygląda jak fabrycznie nowy - jest przezroczysty i jasny. Co nie zmienia faktu olej raczej jest już zużyty z racji jego starości. Do tej pory w skrzyni ani tylnym moście nic się nie popsuło. Nie było żadnego remontu.
      Ponownie zastosować Agrol U, czy przejść na UTTO 10W-30 np. Orlen Platinum Agro UTTO 10W-30? W ogóle ktoś z Was wie jakie SAE ma Agrol U? Czemu producent(Lotos) o tym nie informuje? Jakaś wiedza tajemna tego Agrola U? Niektórzy sprzedawcy piszą, że to olej 80W, ale to nie jest informacja od źródła, bo źródło nie podaje takiej informacji.
      Ciągnik nie pracuje typowo rolniczo w polu, ale sporo jeździ na pełnym gazie(krajówki, itp.), także zimą w duże mrozy. Po tylu latach warto wymienić stary na nowy filtr hydrauliczny, czy wystarczy umyć stary?
      Apropo jeszcze oleju silnikowego. Był lany Turdus 15W-40 SHPD. Nie byłem z tego oleju zadowolony. Po roku mocno przepalony i mocno wodnisty. Od tego sezonu zmieniłem na Fuchsa Agrifarm mot 15W-40. Wymiana zawsze w maju. Za rok mam zamiar przejść na 10W-40 półsyntetyczny np. PLATINUM AGRO SUPREME 10W-40( https://www.orlenoil.pl/PL/NaszaOferta/Produkty/Strony/PLATINUM_AGRO_SUPREME_10W-40.aspx ) z racji tego, że ciągnik pracuje także zimą. Wydaje mi się, że było błędem zalewanie go olejem z lepkością 15W-40, gdzie nawet w instrukcji obsługi jest napisane, że można do niego lać zimą 10W-30. Wiadomo, nikt już się nie bawi w oleje letnie i zimowe, ale wydaje mi się, że tutaj kompromisem będzie 10W-40. 
       
       
       
      Trochę o olejach już pisaliśmy tutaj, ale postanowiłem założyć swój temat, żeby nie zaśmiecać tamtego tematu, który de facto jest o olejach silnikowych -> 
       
    • Przez Bonex157
      Witam.
      W moim MF silnik Perkins 3p jest dość intensywnie odczuwalne drżenie skrzyni biegów. Dzieje się to na wolnych i wysokich obrotach, na wkręcaniu się na obroty ustaje, co to może być za przyczyna?
    • Przez Bonex157
      Cześć,
      Potrzebuje informacji na temat śrub mocowania koła zamachowego 3p, z tego co dowiedziałam sie to sruby 1/2 unf 20 a potrzebuje o 4-5 mm dłuższe, czy np od perkinsa 4 lub innego silnika pasowały by te śruby i były troszkę  dłuższe? Czy gdzie mozna indziej takie śruby znaleźć 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj