Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Przemek2175    0

Witam. Chciałem zapytać jak zdemontować pompę w MF 6255? Jakieś znaki zrobić? Blokady ? Ciągnik nie ma mocy. Membrana na pompie wymieniona , turbina sprawdzona i mocy dalej brak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dakota    101

Przyłączam się do pytania, jak zdemontować pompę wtryskowa w tym modelu? Ktoś coś wie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MARAKAM    45
Napisano (edytowany)

Jaki tam jest silnik (Producent) (Jak perkins jest filmik na youtubie gdzie się je blokuje) Trzeba włożyc np wiertło chyba dziesiątkę pomiędzy koła pasowe) Przynajmniej ja tak u siebie robiłem Perknis 1104D

 

Edytowano przez MARAKAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dakota    101

Perkins, a masz jakiś link? Bo ja na you tubę to już godziny spędziłem i nie znalazłem ☹️


Między koła pasowe? Czy zębate? Tzn trzeba pokrywę rozrządu zdjąć? Wiskoze itd?


A chłodnice też? Czy tylko osłonę wentylatora?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
logan3512    105

Gość w jakimś mccormick demontował bodajże mc90 popatrż na YouTube

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MARAKAM    45

o ten film chodzi i wszystko jest tam świetnie opowiedziane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dakota    101

W tym maseyu jest inaczej niż na filmie,nie ma pokrywy dzielonej, wcale nie trzeba odkręcać pokrywy, tylko pompę wody, tam pokażą się cztery śrubki małe i na, środku duża, duża nie ruszamy tylko te małe i pompa lekko wychodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pooganiacz
      Witam , nie mogę znaleźć filtra hydraulicznego ssawnego , który niby jest przy kole, po rozgrzaniu oleju wyje strasznie pompa i podobno jest odpowiedzialny za to ten filtr, dziękuję z góry za pomoc 




    • Przez Zygibigos69
      Witam 
      Temat na forum przewijał się zapewne wiele razy ale niestety nie znalazłem odpowiedzi na mój problem
      A więc
      Pacjent MF 4260 
      W czerwcu roku 2021 kapitalny remont silnika wykonany przez firmę w okolicach Warszawy i od tego momentu problem z ciągłym dymieniem na szaro-niebiesko na zimnym mocniej na rozgrzanym trochę mniej  niezależnie od obrotów oraz lekkim brakiem "według mnie" mocy
      Po kilku wizytach gwarancyjnych i próbach naprawy efekt może i jest ale nie do końca taki jakiego oczekiwałem
      A więc na gwarancji zostały wymienione lub sprawdzone
      Pompka paliwowa
      Pompa po 4 lub 5 wizytach u różnych pompiarzy oczywiście była regeneracja
      Na wtryskach przed remontem były założone oryginalne końcówki Perkins po remoncie założone końcówki włoskie "seven" a po wizycie serwisu komplet 6 wtrysków 4 nowe 2 regenerowane Delphi
      Komplet nowych filtrów
      Czyszczenie zbiornika i smoka
      Próby przestawiania kąta wtrysku nie przynoszą żadnej poprawy 
      Brak jakiegokolwiek ubytku oleju
      Wtryski ustawione początkowo na końcówkach "sevena" na 190 bar teraz Delphi na 170 bar
      Brak problemów z odpalaniem czy ciepły czy zimny
      Za odpowiedzi i podpowiedzi wielkie dzięki 😃
       
       
       
       
    • Przez kampio
      Witam.
      Wyskoczyły błędy w Massey Ferguson 8690 z 2011 r.   E520240, E520245, czy ktoś może wyjaśnić te kody?
      Dodatkowo jak ktoś posiada ksiązkę to chętnie kupię , proszę pisać aga.kamil@vp.pl
      Dzięki
    • Przez Jakub6330
      Witam wie ktoś czy farba Massey Ferguson 50  grey  to farba na kabinę do MF 4245 ?
    • Przez olkosio
      Witam, 
      Pacjent Massey Ferguson 6475 2005r. Nie działa Wom. Po włączeniu kontrolka szybko mruga i nie reaguje na przycisk On/Off lub czasami mruga w normalnym tempie i po wciśnięciu przycisku On/Off zaczyna szykbo (szybciej niż normalnie) mrugać. Wałek mechanicznie sprawny, po zasterowaniu elektrozaworem działa normalnie. Wiec wina typowo elektroniczna. Poradźcie gdzie szukać winowajcy.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj