Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Przemek2175    0

Witam. Chciałem zapytać jak zdemontować pompę w MF 6255? Jakieś znaki zrobić? Blokady ? Ciągnik nie ma mocy. Membrana na pompie wymieniona , turbina sprawdzona i mocy dalej brak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dakota    112

Przyłączam się do pytania, jak zdemontować pompę wtryskowa w tym modelu? Ktoś coś wie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MARAKAM    64

Jaki tam jest silnik (Producent) (Jak perkins jest filmik na youtubie gdzie się je blokuje) Trzeba włożyc np wiertło chyba dziesiątkę pomiędzy koła pasowe) Przynajmniej ja tak u siebie robiłem Perknis 1104D

 

Edytowano przez MARAKAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dakota    112

Perkins, a masz jakiś link? Bo ja na you tubę to już godziny spędziłem i nie znalazłem ☹️


Między koła pasowe? Czy zębate? Tzn trzeba pokrywę rozrządu zdjąć? Wiskoze itd?


A chłodnice też? Czy tylko osłonę wentylatora?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dakota    112

W tym maseyu jest inaczej niż na filmie,nie ma pokrywy dzielonej, wcale nie trzeba odkręcać pokrywy, tylko pompę wody, tam pokażą się cztery śrubki małe i na, środku duża, duża nie ruszamy tylko te małe i pompa lekko wychodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lesio321123
      Witam po postoju odpaliłem ciągnik na drugi dzień i zaczął wyciekać spieniony olej przekładniowy hydrauliczny pomiędzy silnikiem i skrzynia ktoś wie co mogło się nagle stać ?


    • Gość
      Przez Gość
      Mam problem w MF 6475 dynashift wyrzuca mi 1 i 2 bieg i często wyskakują pod obciążeniem co to może być za przyczyną ? 
    • Przez PanPaweł21
      Witam mam problem 
      Zakupiłem już jakiś czas temu MF 6290 i było wszystko w porządku
      Ciągnik od razu nie odpalał za pierwszym ale nie było tragedii 
      W 2 tygodnie temu miałem nim wyjazd i jechałem na pusto bez niczego zauważyłem że jest on bardzo mułowaty i na 4 bardzo powoli się zbiera i nie dymi 
      Tego samego dnia gdy dojechałem na miejsce i chciałem po 1 godzinie odpalić ciągnik nie dało się 
      Musiałem podpapowac pompka paliwa i dopiero tego samego dnia po powrocie stwierdziłem że wymienię oleje i wszystkie filtry 
      Po wymianie i popompowaniu pompka że paliwo wylało się z filtrow odpaliłem ciągnik i zapalił od strzała( dodam że akumulatory nie są zbyt dobre a w tedy długo się ładowal i pewnie to dlatego)(oraz nie odpowietrzalem pompy paliwa)
      Teraz po czasie chciałem nim wyjechać stał około tygodnia bez ruszania i popompowalem trochę pompka i jakoś odpalił pochodził 5 min zgasiłem go i po jakiś 20 min chciałem go odpalić spowrotem i odpalił z wielkim problem bardzo długo kręcił i nie mógł załapać 
      Myślę że nie był to problem z akumulatorem
      Więc dlatego pytam co może być przyczyną 
      Czy paliwo się gdizes cofa?
      Czy coś z pompą jest nie tak?
      Dziękuję za wszelką pomoc 
    • Przez Georg4369
      Witam! Czy posiada ktos legendę do kontrolek w Mf 4255?
      Swieci kontrolka z dwoma kolami zębatymi obok siebie i zebatka z olejem w środku. Ciagnik przestal jechac
      Proszę o podpowiedź gdzie są zlokalizowane filtry hydrauliki w tym ciagniku?
    • Przez Georg4369
      Witam! Czy posiada ktos legendę do kontrolek w Mf 4255?
      Swieci kontrolka z dwoma kolami zębatymi obok siebie i zebatka z olejem w środku. Ciagnik przestal jechac
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj