Rout

John deere 955 problemy z układem paliwowym ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Rout    0

Witam,
Niestety w tym sezonie pojawił się problem prawdopodobnie z układem wtryskowym w kombajnie John deere 955. W kombjanie jest wolnossąca 6. Spostrzeżenia które udało mi się zauważyć:
- Pierwsze odpalenie po zimie było trudne nie chciał wogóle zapalić (ciężko kręcił ale możliwe że to wina aku)
- Jak już udało się go zapalić po zimie to duża chmura białego dymu i na ucho było słychać że nie chodzi równo.
- Na wolnych obrotach jak zimny to widać biały dym, na większych obrotach jest lepiej, ale na ucho słychać ze na większych dalej kuleje
- Jak silnik się zagrzeje to na wolnych obrotach dalej widać dymek ale już nie wielki prawie nie widoczy a na dużych nic nie puszcza,
- Jak silni jest zimny i z dużych obrotów zmienia się na małe to wtedy jest chyba największa chmura (kumulacja :D)
- Jak silnik się zagrzeje to wydaje mi się że już chodzi dobrze nie kuleje jak na zimny,
- Nie odczułem spadku mocy na zimnym/ciepłym silniku
- Po tym jak były problemy z odpaleniem po zimie pierwszy raz teraz już za każdym razem kręci bez problemu i odpala czy to zimny czy ciepły
- Olej wygląda ok nie zauwazyłem zmiany stanu na + czy -
- Wody też chyba nie ubywa 
- Silnik nie grzeje się temperatura jest Ok
- Odnosze wrażenie że w tym sezonie troche więcej pali ale może to być przez to że pierwszy raz sieczkarka była uruchomiona a miała co siekać ^^
- W zeszyłm sezonie pod sam koniec mieliśmy problem ponieważ elektryczna pompka paliwowa które pompuje paliwo ze zbiornika padła, tzn raz podawała raz nie i kombajn nie miał siły, jednak zostało to naprawione (nowa pompka). Wtedy kombajn wogóle nie wkręcał się na obroty nie miał siły itp. O ile się nie myle to jak kombajn był odstawiany na miejsce zimowania to własnie  już wtedy puscił dymka białego.

Co o tym sądzicie ? Wtryski, pompa a może coś innego ? Od czego zacząć. Może warto nagrac filmik gdzie będzie widać dymek + dzwięk a może sam opis wystarczy żeby wskazać winowajce, albo chociaż wymienić ewentualne elemety do sprawdzenia.

 

Filmiki jak to wygląda:
https://drive.google.com/file/d/1UflJeXQVXmC1-qKPTs_KJAyVz-3znC7V/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1ozBXnPe8ep-zVGqFv_r72BLeNqiDvsUM/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/103SSuFnt3gk83FdE0elyCHXFp_tzHgYh/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/19F_fGYT2TEnJ6_lCGpA_vUpMUfXfVlUB/view?usp=sharing - tutaj filmik jak wygląda paliwo w powrocie widać że leci tam na zmiane paliwo i powietrze

Edytowano przez Rout

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Możliwe problemy to:

- zapowietrzanie układu 

- wtryskiwacze

- pompa wtryskowa

A od czego zacząć? Od najprostszych rzeczy - czyli sprawdzić szczelność, wyjąć wtryskiwacze i dać do sprawdzenia ( bardzo możliwe że to ich wina ) a ja to wszystko nie pomoże to pompa do sprawdzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rout    0

Dziekuje za sugestie.
Ja osobiscie myśle właśnie o wtryskiwaczach, bo gdzieś na foum czytałem że podobne objawy jak u mnie dawały wtryskiwacze. A powiedz mi jak sprawdzić szczelność układu paliwowego ? Bo ogólnie powrotem to od kiedy pamiętam to leci na zmiane bomble powietrza paliwo i tak w kółko cały czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rout    0

@traktor11ok podpowiesz mi jak go dobrze odpowietrzyć bo jedyne co robiłem to odpowietrzenie przy filtrze paliwa taką śrubą, czy to jest wystarczające czy może powinienem luzować rurki paliwowe od wtrysków ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Acech
      Witam, 
      W w/w ciągniku mam problem z wałkiem WOM, zaraz po załączeniu stacyjki wyskakują poniższe błędy (oraz nie działa wałek WOM):
      BCU: 
      523813.01
      523811.01
      523812.01
      523814.01
      523806.01
      523815.01
      Znalazłem w sieci opis błędów i aby sprawdzić bezpiecznik F02 PLB/01 i 02 - za niskie napięcie na module mocy PC5. Wszystkie bezpieczniki w kabinie sa ok (natomiast bezpieczników o takich oznaczeniach nie znalazłem. Czy ktoś miał podobny problem lub ma dostęp do schematu? Na który pin sterownika ma wchodzić to napięcie? Czy to może jest uszkodzony sterownik BCU?  
      Z góry dziękuję za pomoc.
      GT
    • Przez Slavan
      Witam. Przymierzam się do zakupu john deera w540 z 2009r. Posiada ktoś taki i jest w stanie się wypowiedzieć na jago temat? Czy lepiej go odpuścić i wziąć 2256? Areał 110ha zbóż i 70ha qq.

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez Bartusek2
      Witam mam pytanko jak oceniacie jd 6506 mam do kupienia takiego https://www.olx.pl/d/oferta/john-deere-6506-6510-szwecja-pewny-po-serwise-w-wanickim-piekny-opis-CID757-IDWIskM.html?search[filter_float_motor_hours%3Ato]=7000&search[filter_float_power%3Afrom]=90&search[filter_float_price%3Ato]=140000&search[order]=filter_float_price%3Adesc   i nie wiem co zrobić Z góry dzięki Pozdrawiam 
    • Przez Highlander54
      Witam
      Wie ktoś może jak kalibruje sie czujnik poziomu paliwa w john deere 1470? Wymieniłem go i teraz ciągle pokazuje minimalną ilość w zbiorniku i pokazuje się błąd z kalibracją czujnika
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj