darek8405

kombajn john deere 940 grzeje sie silnik

Polecane posty

darek8405    0

Witam. mam problem  z temp w kombajnie john deere  940, wskazówka temp wchodzi na czerwone pole, układ zalany płynem, spuszczony płyn czysty tylko troszkę brazu na samym końcu, pompa wody wymieniona na nową poprawy brak poprawy chłodnica wyjęta przedmuchana powietrzem brak poprawy termostat sprawdzany we wrzątku otwiera się praca bez termostatu rowniez brak poprawy 😣 pozatym dodam ze silnik nawet bez termostatu szybko łapie temp nawet na postoju na pełnych obrotach po około 10 minutach pracy wskazówka na czerwonym polu. co moze byc przyczyną takiego szybkiego sie grzania silnika? pozdrawiam  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ma123    15

No właśnie może jak tu kolega radzi włóż  termometr w chłodnie a jak nie to wykręć czujnik zagotuj  wodę w czainiku i termometr włóż i czujnik ok. 90 stopni powinno być na zielonym 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wieslaw16    71
Napisano (edytowany)

Przyczyną może też być zakamieniona chłodnica,blok,naciąg paska może ślizga ,ponadto za wczesny kąt wtrysku lub za mały luz zaworowy szczególnie ssące też będzie przyczyną przegrzewania, oraz jakość i ilość oleju w silniku.

Edytowano przez wieslaw16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek1974    38

kiedyś miałem problem z grzejącym się ciągnikiem okazała się żre ustawiona pompa wtryskowa dawała różne dawki na tłoki i niektóre się grzały 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    68

U mnie też grzał się silnik w Dominatorze, winny był zbyt mały naciąg paska klinowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek8405    0

Panowie więc tak zawory wyregulowane, poprawy brak chłodnia bez termostatu rozgrzewa się w miare równo wiadomo u gory bardziej ciepła niz u dołu więc przepływ wody przez chlodnicę raczej jest, ojej zmieniony na nowy wtryski sprawdzone ok pasek naciągniety bo podczas wymiany pompy był zdejmowany więc mozliwe ze zapłon ale tego juz sam nie ogarne, chyba ze jeszcze jakies pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek1974    38

to że przepływa przez chłodnice woda nie znaczy że nie ma kamienia 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek8405    0

a co myslicie o srodkach do czyszczenia chlodnic takich co sie wlewa do chlodnicy i sie rozgrzewa silnik  i spuszcza płyn  stosował ktos ?

 

pozatym kombajn na płynie wiec raczej kamien odpada, chyba chodz moge sie mylic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek1974    38

pożycz od kogoś podobną to byś mógł jeden problem wykluczyć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek8405    0

niestety nie mam takiej mozliwosci pozyczenia, a koszt nowej dosc duzy zeby w ciemno kupi także jestem w kropce

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ma123    15

Z tymi środkami do chłodnic to też jest różnie bo nie wiem jak w tym silniku ale np w takiej c360 na tulejach są oringi no i jak po latach zparcieją a są zakamienione to ni cieknie a po wlaniu tego specyfiku może zacząć się płyń dostawać do oleju chyba żeby chłodnice osobno próbować przemyć ale też mogą wyniknąć nieszczelnosci w najgorszym  wypadku 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek1974    38

a może jest jakiś warsztat co by ją sprawdził bo chłodnica jest najważniejsza w układzie chłodzenia 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek8405    0

mysłalem zeby wyjąc chlodnice to nie az taki problem i samą zalac jakims srodkiem, mozesz polecic jakis konkretny? bo tez tego całe mnustwo w sieci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek8405    0

witam ponownie, wzmagan z rosnąca temp ciąg dalszy, silnik sprawdzony na obecnosc spalin w chlodnicy nic nie wykazł czyli uszczelka pod glowicą na 90 procent ok, płukany blod silnika wodą z weza przez otwor czujnika temp przez waz chlodnicy oleju woda przepływa wiec blok raczej nie zamulony, załozony nowy termostat silnik szybko łapie temp i dopiero jak wskazówka temp jest przed czerwonym otwiera sie termostat i wtedy góra chłodnicy robi się ciepła a dól chlodny, co ciekawe włozylismy zegar z pieca do do chlodnicy i wskazówka była na czerwonym a zegar w chlodnicy pokazywał 70 stopni !!! takze cos chyba nie tak z czujnikiem chodz jeszcze dól chlodnicy był tylko delikatnie ciepły, jutro trza kupic nowy czujnik i oby to było to chodz dziwnie to wszystko wyglada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ursus1634
      Jak sie sprawuja te JD, ma ktoś z was je, ile kosztuje i jakie ma wyposazenie?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez Rout
      Witam,
      Niestety w tym sezonie pojawił się problem prawdopodobnie z układem wtryskowym w kombajnie John deere 955. W kombjanie jest wolnossąca 6. Spostrzeżenia które udało mi się zauważyć:
      - Pierwsze odpalenie po zimie było trudne nie chciał wogóle zapalić (ciężko kręcił ale możliwe że to wina aku)
      - Jak już udało się go zapalić po zimie to duża chmura białego dymu i na ucho było słychać że nie chodzi równo.
      - Na wolnych obrotach jak zimny to widać biały dym, na większych obrotach jest lepiej, ale na ucho słychać ze na większych dalej kuleje
      - Jak silnik się zagrzeje to na wolnych obrotach dalej widać dymek ale już nie wielki prawie nie widoczy a na dużych nic nie puszcza,
      - Jak silni jest zimny i z dużych obrotów zmienia się na małe to wtedy jest chyba największa chmura (kumulacja :D)
      - Jak silnik się zagrzeje to wydaje mi się że już chodzi dobrze nie kuleje jak na zimny,
      - Nie odczułem spadku mocy na zimnym/ciepłym silniku
      - Po tym jak były problemy z odpaleniem po zimie pierwszy raz teraz już za każdym razem kręci bez problemu i odpala czy to zimny czy ciepły
      - Olej wygląda ok nie zauwazyłem zmiany stanu na + czy -
      - Wody też chyba nie ubywa 
      - Silnik nie grzeje się temperatura jest Ok
      - Odnosze wrażenie że w tym sezonie troche więcej pali ale może to być przez to że pierwszy raz sieczkarka była uruchomiona a miała co siekać ^^
      - W zeszyłm sezonie pod sam koniec mieliśmy problem ponieważ elektryczna pompka paliwowa które pompuje paliwo ze zbiornika padła, tzn raz podawała raz nie i kombajn nie miał siły, jednak zostało to naprawione (nowa pompka). Wtedy kombajn wogóle nie wkręcał się na obroty nie miał siły itp. O ile się nie myle to jak kombajn był odstawiany na miejsce zimowania to własnie  już wtedy puscił dymka białego.

      Co o tym sądzicie ? Wtryski, pompa a może coś innego ? Od czego zacząć. Może warto nagrac filmik gdzie będzie widać dymek + dzwięk a może sam opis wystarczy żeby wskazać winowajce, albo chociaż wymienić ewentualne elemety do sprawdzenia.
       
      Filmiki jak to wygląda:
      https://drive.google.com/file/d/1UflJeXQVXmC1-qKPTs_KJAyVz-3znC7V/view?usp=sharing
      https://drive.google.com/file/d/1ozBXnPe8ep-zVGqFv_r72BLeNqiDvsUM/view?usp=sharing
      https://drive.google.com/file/d/103SSuFnt3gk83FdE0elyCHXFp_tzHgYh/view?usp=sharing
      https://drive.google.com/file/d/19F_fGYT2TEnJ6_lCGpA_vUpMUfXfVlUB/view?usp=sharing - tutaj filmik jak wygląda paliwo w powrocie widać że leci tam na zmiane paliwo i powietrze
    • Przez zdzichu124
      Witam , puka mi kosz sitowy na pełnych obrotach , jak popuszczę delikatnie obroty to przestaje, jak dam na max znów zaczyna , pod koniec poprzedniego sezonu rozleciały mi się przez to sita. Sita zrobione nowe tylko musze pozbyć się tego pukania bo rozerwie kolejne sita. Wymieniłem wszystkie gumy i był spokój na pół dnia , ułożyły się i znów puka , pod tylne wieszaki podłożyłem płaskownik 5mm żeby go podnieść trochę to było dobrze kilka dni i znów zaczęło pukać. Jakieś pomysły ? Gdzie to może uderzać i jak to naprawić ? 
       
      Kombajn John Deere 1075, kosze nim 5ty sezon , cały czas było wszystko dobrze , pod koniec zeszłego sezonu zaczęła się akcja z tym pukaniem
    • Przez zdzichu124
      Witam , pod koniec ostatniego sezonu zaczął mi pukać kosz sitowy w kombajnie jd 1075 , w punkcie krytycznym kiedy kosz górny i dolny schodzą się w swoją stronę na końcu jeden puka o drugi z jednej strony. Tak jakby Górny kosz obwiesił się lekko z jednej strony. Dodam że puka tylko na max obrotach, jak dam gaz do połowy albo trochę dalej wszystko jest ok, jak dam max obroty zaczyna pukać. Trochę nieprofesjonalnym sposobem pod wieszak górnego kosza z tej obwieszonej strony wstawiłem płaskownik 5mm aby go podnieść i wszystko wróciło do normy i przestało pukać. A więc gdzie Górny kosz mógł się obwiesić ? na gumach czy coś pękło ? macie jakieś sugestie? Dzięki za odpowiedzi.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj