darek8405

kombajn john deere 940 grzeje sie silnik

Polecane posty

darek8405    0

Witam. mam problem  z temp w kombajnie john deere  940, wskazówka temp wchodzi na czerwone pole, układ zalany płynem, spuszczony płyn czysty tylko troszkę brazu na samym końcu, pompa wody wymieniona na nową poprawy brak poprawy chłodnica wyjęta przedmuchana powietrzem brak poprawy termostat sprawdzany we wrzątku otwiera się praca bez termostatu rowniez brak poprawy 😣 pozatym dodam ze silnik nawet bez termostatu szybko łapie temp nawet na postoju na pełnych obrotach po około 10 minutach pracy wskazówka na czerwonym polu. co moze byc przyczyną takiego szybkiego sie grzania silnika? pozdrawiam  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ma123    14

No właśnie może jak tu kolega radzi włóż  termometr w chłodnie a jak nie to wykręć czujnik zagotuj  wodę w czainiku i termometr włóż i czujnik ok. 90 stopni powinno być na zielonym 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wieslaw16    71
Napisano (edytowany)

Przyczyną może też być zakamieniona chłodnica,blok,naciąg paska może ślizga ,ponadto za wczesny kąt wtrysku lub za mały luz zaworowy szczególnie ssące też będzie przyczyną przegrzewania, oraz jakość i ilość oleju w silniku.

Edytowano przez wieslaw16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek1974    32

kiedyś miałem problem z grzejącym się ciągnikiem okazała się żre ustawiona pompa wtryskowa dawała różne dawki na tłoki i niektóre się grzały 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    65

U mnie też grzał się silnik w Dominatorze, winny był zbyt mały naciąg paska klinowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek8405    0

Panowie więc tak zawory wyregulowane, poprawy brak chłodnia bez termostatu rozgrzewa się w miare równo wiadomo u gory bardziej ciepła niz u dołu więc przepływ wody przez chlodnicę raczej jest, ojej zmieniony na nowy wtryski sprawdzone ok pasek naciągniety bo podczas wymiany pompy był zdejmowany więc mozliwe ze zapłon ale tego juz sam nie ogarne, chyba ze jeszcze jakies pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek1974    32

to że przepływa przez chłodnice woda nie znaczy że nie ma kamienia 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek8405    0

a co myslicie o srodkach do czyszczenia chlodnic takich co sie wlewa do chlodnicy i sie rozgrzewa silnik  i spuszcza płyn  stosował ktos ?

 

pozatym kombajn na płynie wiec raczej kamien odpada, chyba chodz moge sie mylic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek1974    32

pożycz od kogoś podobną to byś mógł jeden problem wykluczyć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek8405    0

niestety nie mam takiej mozliwosci pozyczenia, a koszt nowej dosc duzy zeby w ciemno kupi także jestem w kropce

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ma123    14

Z tymi środkami do chłodnic to też jest różnie bo nie wiem jak w tym silniku ale np w takiej c360 na tulejach są oringi no i jak po latach zparcieją a są zakamienione to ni cieknie a po wlaniu tego specyfiku może zacząć się płyń dostawać do oleju chyba żeby chłodnice osobno próbować przemyć ale też mogą wyniknąć nieszczelnosci w najgorszym  wypadku 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek1974    32

a może jest jakiś warsztat co by ją sprawdził bo chłodnica jest najważniejsza w układzie chłodzenia 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek8405    0

mysłalem zeby wyjąc chlodnice to nie az taki problem i samą zalac jakims srodkiem, mozesz polecic jakis konkretny? bo tez tego całe mnustwo w sieci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek8405    0

witam ponownie, wzmagan z rosnąca temp ciąg dalszy, silnik sprawdzony na obecnosc spalin w chlodnicy nic nie wykazł czyli uszczelka pod glowicą na 90 procent ok, płukany blod silnika wodą z weza przez otwor czujnika temp przez waz chlodnicy oleju woda przepływa wiec blok raczej nie zamulony, załozony nowy termostat silnik szybko łapie temp i dopiero jak wskazówka temp jest przed czerwonym otwiera sie termostat i wtedy góra chłodnicy robi się ciepła a dól chlodny, co ciekawe włozylismy zegar z pieca do do chlodnicy i wskazówka była na czerwonym a zegar w chlodnicy pokazywał 70 stopni !!! takze cos chyba nie tak z czujnikiem chodz jeszcze dól chlodnicy był tylko delikatnie ciepły, jutro trza kupic nowy czujnik i oby to było to chodz dziwnie to wszystko wyglada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcins1315
      Cześć 
      Jak macie ustawione te klapy wiatrów ? 
      dodam ze chyba za dużo idzie mi niedomłotów z powrotem na młocarnie , co trzeba poprawić ? 

    • Przez lexus9333
      Witam
      Słuchajcie, rozbierał ktoś z was może napęd variatora napedu bębna młócącego w Jd 2056, z tego co wiem inne modele mają te same podzespołu. U mnie schodzi ciśnienie z variatora przez co beben traci obroty. Jest tam jakiś uszczelniacz, poradzcie coś
    • Przez MARCIN306
      Witam mam taki problem że po włączeniu klimatyzacji wszystko działa jak należy ale po około 2 godz przestaje chłodzić i zauważyłem że grubsza rurka od sprężarki zamarza co to może być 
    • Przez celeronik
      Dane dotyczące poszczególnych ustawień spisane z instrukcji obsługi JD serii 10xx, ale do innych modeli też pasuje.
      Ustawienia.doc
    • Przez ZetorPower
      Witam zakupiłem john deere 2058 i mam kilka pytań do użytkowników,  wiadomo instrukcja swoja drogą a praktyka swoja
      1. czy podczas jazdy na 3 biegu po szosie trzeba dawać gaz do oporu? i tylko sobie regulowac prędkość hydrostatem? 
      2.jak taki kombajn sobie poradzi podczas  jazdy po szosie gdy napotka górę da rade wyjechać czy trzeba zmieniac bieg na mniejszy?
      3. Na jakich obrotach silnika kosicie? Na maxa? tak jak instrukcja podaje bo slyszalem ze niektorzy daja ok 2100 i to wystarcza i wtedy mniej pali
      4. na jakim biegu kosicie ? jeżeli na 2 to czy da rade wyjechać pod sporą górę ? czy trzeba redukować ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj