lysonzi1

Massey Ferguson 4270 ciśnienie hydrauliczne

Polecane posty

lysonzi1    7

Witam, pacjent mf4270 - posiada on dwie pompy, jedna pompa podnośnika i druga zębata od wspomagania. Czy mając manometr z szybkozłączem pod wyjścia zewnętrzne hydrauliki jestem w stanie sprawdzić w jakim stanie są pompy? Jestem laikiem, szukam przyczyny chociażby niedziałania wspomagania na ciepłym oleju, gdzie na zimnym nie ma takiego problemu. Wiem że ta pompa(zębata) była kiedyś naprawiana - składana jedna z dwóch. Drugi problem to zauważyłem że podnośnik też nie najlepiej działa. Jakie powinno być ciśnienie na wyjściach zewnętrznych? Na wolnych obrotach jest 110bar natomiast na szybkich dobije do 180 po czym spada po odjęciu gazu. Oleje były wymieniane na bieżąco, filtry również. Obecnie wszystko jest świeże. Szukam chociaż jakiegoś tropu od czego zacząć, ewentualnie może macie jakiegoś fachowca w okolicach Włocławka godnego polecenia? Dziękuję za wszelką pomoc i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafik    16

Witam. Ta pompa od wspomagania raczej do wymiany, tym bardziej, że to składanka. Pompa to precyzyjna część i składanie jednej z dwóch to raczej na krótko. Co do podnośnika, w konedacie pisze, że ten model ma 210 bar na wyjściu, i to powinno być osiągane niezależnie od obrotów. Od obrotów to wydajność bardziej zależy. Więc albo masz pompę do wymiany, albo jakiś zawór po drodze. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Filtrów w tym ciągniku się nie wymienia tylko myje. Nawet w instrukcji o tym piszą. Oczywiście wymienić można ale to zbędny wydatek. One są metalowe. Myje się też filtr odśrodkowy.