panmino

którym zaczepem ciągnąć zgrabiarkę dwukaruzelową?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
panmino    26

Czołem, 

mam zgrabiarkę ga 6000, i nie wiem, czy ciągać ją na belce zaczepowej, czy na dolnym zaczepie ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
G_Siegien    37

Tego typu sprzęt jeśli ma zaczep "dwie blachy równolegle do siebie" zaczepia się do belki polowej/zaczepowej jak zwał tak zwal


Posty wyrażają moje zdanie, inni nie muszą wcale się z tym zgadzać (mogę być w błędzie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez szymekrolnik89
      Witam szukam opinii zgrabiarki jedno karuzelowej do 1014 lub 360 ursusa. Jestem zielony całkowicie w temacie powierzchnia na jakiej ma pracować to ok 10ha teren górzysty najlepiej pracowało by mi się 1014 bo wom niezależny. budżet to do ok 12tys zł. Jeżeli możecie to konkretne modele podajcie
    • Przez Karolek132
      witam wie ktoś jak to wymienić ?
    • Przez polk1223
      Witam, rozglądam się za przetrząsarką i natknąłem się na felle th 460.  Pracowała by z c360.
      Pytanie 1
      Chciałbym zasięgnąć informacji o niej, jak się sprawuje oraz jak wygląda sytuacja z częściami? Jak z awaryjnością?
      Pytanie 2. 
      O co chodzi z końcówkami (d oraz dn) w wersjach fella th460 /th460 d/fella th460 dn ? Wyjaśni ktoś? 
      Pytanie 3. 
      Na co dokładnie zwrócić uwagę przy oględzinach?
      Pytanie 4. 
      Do przetrząsarki zalecają wałek ze sprzęgłem ,jak to z tym jest? 
       
       
       
    • Przez luki987654321