Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
szewera2

Silniki Iveco w kombajnach serii CSX

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Iveco
szewera2    2

Witam wszystkich, niedawno na pokazach sprzętu rolniczego dowiedziałem sie, że za kilka miesięcy producenci kombajnów o mocy powyżej 200 KM zmuszeni są do wprowadzenie silników spełniających normę emisji spalin Trial 4. Według dealera kombajn csx 7040 wówczas zdrożeje o około 30 - 40 tyś. i do tego wzrosną koszty eksploatacji nowego silnika w porównaniu do takiego z normami Trial 3. Kolejną rzeczą co do której chciał bym poznać waszą opinie bądź potwierdzenie lub zaprzeczenie jest to ze silniki Iveco montowane w ciągnikach i kombajnach New Holland nie posiadają wymiennych tulei, co w konsekwencji stwarza je nieremontowalnymi

(tłoki pracują w bezpośrednim styku z blokiem a nie jak jest to w większości silników że rozdziela je tuleja)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W takim wypadku na mój rozum to zamiast wymieniać tuleje, trzeba kupić nowy blok. :) Tak przynajmniej to rozumuję. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skiet135    5

jest bardzo możliwe ze producenci zaczynają stosować bloki bez tulei w końcu to jest im na rękę. W takim wypadku trzeba kupić nowy blok cena raczej zaporowa albo porostu taki silnik ma trafić na przetop a właściciel zadowolić się nowym produktem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

szczewko    31

Oj chłopaki nic nie trzeba wymieniac. Nadwymiarowe tłoki, tokarka do cylindrow, honownica, i mamy prawie nowy sinik :) Chyba ze producent nie przewiduje nadwymiarowych tłokow w co nie chce mi sie wierzyc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tc56    3

To szkoda że o tyle podrożeje CSX, przestanie być osiągalny dla mniejszych gospodarstw ,którym komfort TC nie wystarcza i szukaja czegoś lepszego. Z tymi tulejami to prawda. Jeszcze seria TM( ogólnie silniki o pojemności 7,5 litra) miały wtapiane cienkie tuleje w blok silnika, aby je wymienić trzeba było rozwiercić blok i je ponownie wtopić( znajomemu pękł pierścień w TM i trzeba było tak zrobić).Wszystkie obecne TDD T5000 i tak dalej nie maja tulei, więc jaka kolwiek awaria tłoku może skończyć sie wymiana bloku. Ogólnie NH staje się dziwną marka( np. nie można wybierać producenta opon a ilość oferowanych roziarów jest bardzo skromna) i do tego dosyć drogą w zakupie cześci, za to kombajny robia dobre i w wielu sprawach są lepsi od konkurencji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szewera2    2

A czy ktoś potwierdza informacje o wprowadzeniu nowych norm emisji spalin nie tylko w New Holland ale i w innych markach i jeżeli to nastąpi to kiedy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×