Zaloguj się, aby obserwować  
franky69

Renault 7512TS Problem

Polecane posty

franky69    1

Witam Mam pytanie a raczej problem. Jestem zainteresowany kupnem Renówki 7512Ts z 84r i wszystko jest z nią w miarę w porządku, chociaż jest problem, który Mnie martwi a mianowicie ze skrzynią biegów. Wygląda to tak, że jest w tym ciągniku skrzynia 12 biegowa czyli 3x4 i wyskakuje drugi zakres prędkości czy jak to nazywa się fachowo i podobnie rewers nie trzyma na jeździe do przodu. Co może być problemem czy to może być kwestia jakiejś regulacji czy to będzie jakiś większy problem? Proszę o pomoc i z góry Dziękuje


Kupię literaturę do starych ciągników i maszyn rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

Ja mam 77-14 TS z półbiegami jest to taka sama skrzynia jak u Ciebie z tym ze ja mam połówki.U nas działo sie tak ze jak się jechało to drążek strasznie drżał i potem wskakiwał na luz i ciągnik nie jechał.Rozebrałem skrzynie i się okazało że tryb tego zakresu miał zjechane zęby a do tego 4 wybite,co świadczy że ciągnik był przeciążany w moim przypadku i ktoś zmieniał za szybko biegi w polu jak ciężko robił.U ciebie jest to samo musisz wymienić tryb zepsutego zakresu oraz łożyska no i nowy wodzić by się zdał i olej.ja to miałem 2 lata temu a koszt to 2300 złotych.wtedy jeszcze części trudno było dostać ale dziś jest juz łatwiej.Napisz ile ma przejechane ta renatka i ile liczą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
franky69    1

Dziękuje muszę po orientować się jak jest z częściami i się zobaczy czy kupimy Renatka ile ma mth nakręcone to nie wiem szczerze a ceni się 13tyś netto Jak Mi się uda to dodam jakieś jej zdjęcie


Kupię literaturę do starych ciągników i maszyn rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrju00711    11

Kolego "erwin" twoja skrzynia jest inna od opisanej w temacie. Sam mam 75-12 i grzebałem niedawno w skrzyni i przy okazji porobiłem dokumentację fotograficzną, naprawa wymienionych usterek jest prosta ale czasochłonna a części używane dostaniesz za niewielkie pieniądze. Za taką kasę sam bym sobie kupił jeszcze jedną "renię". W razie czego służę zdjęciami i namiarami na części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

77-14 ts kolego jest to przejściowa wersja miedzy 80-14 a 85-14 i faktycznie skrzynie moga byc inne ale moj egzemplaz ma taka skrzynie jak 75-12 tylko z polowkami wiem bo jak kupowalem czesci u goscia co sprowadza z francji ciagniki na czesci to razem z moim mechanikiem rozkrecalismy skrzynie ze spalonego 75-12 ts i tryba sa te same roznica to ze sa połowki,byly tez wersje 77-14 bez polowek.

Co do renatek to ogolnie dobre sprzęty za tą cen co mówisz jak by srzynia była dobra to bym wziął 13 tys .a jesli chodzi o przebieg to powiem ze jak byłem we francji po swoją renowke to widziałem jedna z przebiegiem 18000 i jakos sie jeszcze kulała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj