Matix_96

Same laser 130 silnik 1056 brak moc na małch obrotach

Polecane posty

Matix_96    0

Mam problem z same laser 130 na niskich obrotach jest bardzo  słaby i mułowaty. Dopiero jak ma z 1600obr/min to czuć ze ma moc.

Traktor prędzej zgaśnie niż przykopci pod dużym obciążeniem.

Myślę ze to wina zbyt niskiej dawki paliwa tylko nie wiem jak sie ja reguluje.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafik    11

Witam

Który to rok produkcji i jaka pompa? Daj fotkę pompy wtryskowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matix_96    0
Napisano (edytowany)

Rok 1993 pompa w bloku a właściwie 2 pompy po 3 sekcje 

IMG_20210613_072139.jpg

Edytowano przez Matix_96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

witejus    3190

od dawna takie objawy? może w tej rurce diabeł siedzi ,coś ją przytkało i nie ma pełnego przekroju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matix_96    0

Ale na dużych obrotach jest okej. W sumie od poczatku jak go mam. Ale mam też lasera 90 i mimo że jest z turbo to nawet na małych obrotach jest bardzo żwawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na początek podstawa czyli filtry paliwa, powietrza do wymiany/przejrzenia, dalej odstojnik do przeczyszczenia i przejrzenia czy szczelny i przewody paliwowe rzetelnie przejrzeć sparciałe wymienić i chyba jeszcze w pompce zasilającej z góry powinno być sitko zajrzyj


A i ten samemu nie kombinuj z dawką paliwa bez pojęcia i na oko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafik    11

Pierwszy raz widzę ten typ pompy. A z odpalaniem zimnego jest problem? Długo kręci zanim złapie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wrzuciłeś fotkę,po postach stwierdzam że to Twojego ciągnika fota i to świeża. No chyba że się mylę, allee sitka w pompce nie sprawdziłes bo koło p9mpki sucho a ropa tłusta zostawia ślad na kilka dni minimum dwa że wodstojniku syf widzę i mało tego jakieś zacieki naszklance wiec co sprawdziłes bo nwm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matix_96    0

sitko w pompce sprawdzałem tydzień temu. Odstojnik wyczyściłem po poście kolegi i dalej to samo. Mimo wszystko jakby mu brakowało paliwa to raczej by był słaby na dużych obrotach jak potrzebuje więcej paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ile ma kompresji ?


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matix_96    0

Nie mierzone bo nie mam czym. Moc ma ale jest mulowaty. Jak nie ma 1600obr nie ma.czym jechać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no to nie dostaniesz odpowiedzi!


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matix_96    0
Napisano (edytowany)

Interesuje mnie jak podnieść dawkę. Ale postaram się pożyczyć sprzęt i zmierzyć kompresję.

Edytowano przez Matix_96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafik    11

A do odpalania zimnego wystarczy dać gazu czy trzeba jeszcze coś wcisnąć itp jak np. w starych Zetorach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafik    11

Czyli można stwierdzić, że sekcje ma dobre. Widocznie coś z regulacją dawki. Miałem podobnie w perkinsie 1004.4t, ale to zupełnie inna pompa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matix_96    0

Dlatego wlasnie interesuje mnie regulacja dawki. Mam instrukcje napraw ale akurat działu o silniku nie ma 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianoo1234
      Witam, mam problem z moim deutzem, mianowicie z powodu ślizgania nie sprzęgła wymieniłem tarcze od jazdy, po złożeniu jeździł z prasą i było wszystko okej następnego dnia gdy zapiąłem talerzowe przy włączonym wałku sprzęgło od jazdy zaczęło się ponownie ślizgać, problem znika gdy wyłączę wałek, spotkał się ktoś z takim przypadkiem? I może coś doradzi ? Z góry dziękuję 😁
    • Przez PiterParker
      Witam kolegów. Mam pytanie odnośnie ciągnika Deutz fahr agroprima 4.51. mam w nim skrzynie 3x5 biegów a w danych technicznych tego ciągnika jest informacja że był on również dostępny ze skrzynią biegów 3x6 i tutaj moje pytanie. Chciałbym aby traktor jechał 40 km/h a z tego co wyczytałem to było to dostępne właśnie ze skrzynią 18 biegową. Widziałem film na którym ktoś pokazuje usunięcie blokady 6 biegu w skrzyni lub dołożenie tego 6 koła zębatego. Czy ktoś mógłby mi potwierdzić czy dokładnie w tym ciagniku o który pytam jest to możliwe? Jakiś schemat skrzyni biegów z wykazem części które trzeba by było ewentualnie dokompletować? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez zacx18
      Mam problem z ciągnikiem Deutz agroplus 100 , a mianowicie brakuje mu mocy , filtry , przewody paliwowe pompka zasilająca sprawdzone , dodam tylko że wygląda na to że dostaje mniejszą dawkę paliwa bo wcześniej gdy miał moc to temperatura cieczy chłodzącej była powyżej normy , a teraz gdy niema mocy temperatura jest w normie
    • Przez MariuszPit
      Witam.
      Silnik przestał pracować paliwo dochodzi do wtryskow ale nie chce odpalic. Silnik to 1000.6wt nie ma cewki gaszacej ale posiada silownik sterujacy listwa. Do tego silownika dochodza tylko 2 przewody bezposrednio z komputera. Czy ktos wie jakie napięcie powinno tam być? 
    • Przez sivvy08
      Witam wszystkich 
      Deutz-fahr agroplus ecoline 315 trapi go problem błędu M13 jak zimny wszystko jest dobrze jak tylko złapie temperaturę to mruga kontrolka mem zapala się czerwony stop obroty max 1600 i swieci błąd M13 jak zgaszę i zapale błąd znika wszystko wraca do normy i losowo dwie godziny dziala albo co minute wywala błąd ponoć jest to wina cewki elektrochydraulicznej podmieniłem z innego i jest to samo podmieniłem czujnik obrotu wału jest to samo podmieniłem potencjometr recznego gazu zrobiłem kalibrację nic to nie zmieniło 
      Obroty silnika prędkość jazdy obroty wom wszystko jest dobrze nie kopci ładnie odpala czujnik siedzenia recznego sprzęgła wszystko działa dobrze temperaturę pokazuje 
      Jak spotkał się ktoś z takim błędem proszę o pomoc bo nic nie da się zrobić jak to wyskakuje
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj