mihau7

Case 5150 - brak regulacji prędkości i głębokości opuszczania

Polecane posty

mihau7    1

Witam,

Mam problem z moim case 5150, mianowicie nie działa regulacja prędkości opadania i głębokości pracy tylnego tuza. Ehr w położeniu "praca" - ten który powinien maszynę opuszczać do zadanej głębokości o zadanej prędkości - opuszcza maszynę praktycznie bez oporu tj. leci w dół zbyt szybko.

Gdzieś czytałem, że jest to wina zaworu regulacji podnośnika - tego pod kabiną z prawej strony do którego prowadzą dwie rurki z pokręteł prędkości opadania i trybu pracy.

Ktoś wie jak się do tego dobrać, jak to naprawić/regenerować?

Pozdrawiam

Edytowano przez mihau7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mihau7    1
Dnia 1.08.2021 o 20:44, S_Rolnik napisał:

wyreguluj śrubą podnoszenie 

a1.PNG

Oddałem do sprawdzenia zawór regulacji podnośnika, znaleźli jakieś bruzdy na nim, możliwość naprawienia metoda napawania plus szlifowanie. Wybór padł na nowy z serwisu. Po wymianie wszystko po staremu. Nadal opada gwałtownie, nie ma żadnej możliwość sterowania podnośnikiem. Wysokość opadania też nie chodzi. 

 

Mógłbyś w skrócie powiedzieć o co chodzi z tą śrubka? Co ona reguluje itp. 

 

Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość   
Gość

czas opuszczania TUZ, szybciej wolniej. Jeżeli masz źle wyregulowaną prędkość na konsoli to robisz to tutaj. Instrukcja mówi, że przy najszybszym opuszczaniu ramiona powinny znaleźć się na dole w czasie 1,8 ~2.0 s. Jeżeli tak nie jest trzeba zrobić regulację. 

Możesz zamieścić co badałeś. Więcej informacji to może ktoś pomoże 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez Luis80
      Witam! Mam pytanie na temat oleju hydraulicznego w case mx 100c, otóż kupiłem niedawno ciągnik wymieniłem olej i filtr dokładny i wymyłem wstępny siatkowy bo był zasyfiony (resztki silikonu i uszczelek) po niechlujnej naprawie rewersu przez poprzednika. Po jakimś czasie zaświeciła się kontrolka filtra hydrauliki, więc ponowne czyszczenie filtra siatkowego w którym znowu nazbierało się troszkę śmieci i wymiana dokładnego. Kilka dni temu kolejna wymiana ale tym razem filtr pierwszy siatkowy miał tylko jeden rodzaj śmieci- ciemne drobinki nie wiadomo czego. I pytanie czy to jeszcze skrzynia się wypłukuje, czy to może tarczki hamulcowe lub naprawianego rewersu? Czy ktoś się spotkał z tak szybkim zanieczyszczeniem oleju? 
    • Przez Lukas85
      Koledzy czeka mnie rozbiórka przedniej osi amortyzowanej w moim MX120. Mam serwisówke z rozpiska i zdjeciami jak to zrobic, zastanawiam mnie tylko jedna rzecz. na dolnym wahaczu od strony kabiny sa dwie dlugie tuleje w ktorych sa drążki skretne tzn "Torsion bars" (nr 19 na schemacie) moze ktos mi wyjasni do czego one w praktyce słuza? Jest tam okreslona procedura ich ustawiania, nalezy podniejsc oba konce osi do góry i wówczas zamontowac drazki wraz z osłonami. Potem reguluje sie jeszcze sruby pod tymi długimi obudowami drazkow.
       
       

    • Przez Rafał93
      Witam posiadam taki problem z hydraulika. Po zakupie ciagnika jesienią wymieniłem pompę hydrauliczna olej i filtry stara dawała tylko 100 bar nowa po wymianie na wolnych obrotach ok 170 na wyższych 180 na zimnym i wszystko było ok do czasu kiedy ciągnik nie poszedł w pole po czasie pracy ok 1 godz ciągnik podnosi dopiero przy wysokich obrotach i hydraulika strasznie się grzeje tak że nie da się dotknąć przewodów ciśnienie na gorącym oleju na wolnych 40bar a przy wyższych dochodzi do 180 miał ktoś coś podobnego bądź wie gdzie szukać przyczyny
    • Przez 999piotr999
      Witam, mam pytanie,muszę wymienić całe kola na tyle w case 5150,na przodzie zostają 480/65/R24,czy na tył bedą ok 600/65/R38? czy powinien być inny rozmiar? Dziękuje.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj