Mecha

Zetor forterra 11441 nie kręci

Polecane posty

Mecha    110

Zetor forterra 11441 nie kręci, niedawno jak miałem ten problem to wymieniłem elektromagnes i po problemie. Potem ciągnik odstawiony i nie używany. Teraz znowu nie kreci. Zdjałem rozrusznik żeby zobaczyć czy działa przez co (wisi na kablach) poruszałem kablami i wychodzi na to że jest albo zwarcie albo coś nie styka. Kontrolka świec żarowych mruga raz na sekundę. Nie umiem znaleźć bezpiecznika świec żarowych, ale jak to się na do kręcenia rozrusznikiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrofix224    26

Jak rozrusznik wisi na kablach to skąd ma mieć masę?

Przy problemach z rozduchem może być:

akumulator zużyty o małej pojemności, duży spadek napięcia przy rozruchu

stan klem, zacisków akumulatora i zanieczyszczenia na słupkach akumulatora

stan przewodów od akumulatora i korozja na ich końcach w miejscach styku z masą

przegrzany wyłącznik masy

kiedyś przy cewce od rozrusznika wymieniłem jedną nakrętkę i pomogło, a innym razem wystarczyło poprawić lut przy wsuwce z którą łączy się przewód idący do włącznika rozrusznika

Pozostaje jeszcze również stan szczotek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
A co wtedy było przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mecha    110

Niski prąd lub jego zanik jeżeli chodzi o rozrusznik, ktoś wcześniej przy nim założył przekaźnik (przy rozruszniku) albo elektromagnes, w zasadzie to nie wiadomo, może i to i to.

Wczoraj znalazłem winowajcę, przekaźnik, ale w kabinie, przy przedniej szybie, odkrecasz 2 śrubki od strony szyby i przekaźnik pierwszy od prawej. On też mógł rok temu robić mnie w konia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Ten przekaźnik u siebie w forterre już wymienialem że 3x albo lepiej po dokładnym sprawdzeniu całej wiązki w ciągniku okazało się że jedno światła mijania nie działało i robiło zwarcie co jakimś cudem paliło ten przekaźnik. Po naprawie tego zwarcia od tego czasu jest spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj