master21

Nielegalna rejestracja Belarusa.

Polecane posty

master21    11
Ma ktoś więcej informacji na ten temat jak to z tymi Ciągnikami jest? https://www.farmer.pl/finanse/uwaga-na-tanie-ciagniki-z-powazna-wada-prawna,107136.amp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    2650

pewnie się rozchodzi o to że nie spełniają norm emisji spalin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master21    11

no tak ale co z tymi ciągnikami które były rejestrowane przez pięć lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    1136

Pewnie pronar podpi3rdala.


"Robiąc cokolwiek stajesz się kimkolwiek, nie robiąc nic stajesz się nikim"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    640
4 godziny temu, jonek98 napisał:

pewnie się rozchodzi o to że nie spełniają norm emisji spalin.

Istnieją przepisy umożliwiające sprzedaż i rejestrację ciągników nie spełniających aktualnych norm czystości spalin. Przepisy te dotyczą między innymi traktorów z końcówki serii wyprodukowanych już pojazdów lub sprzedawanych w ilości kilkunastu sztuk rocznie.

Natomiast inne przepisy umożliwiały sprzedaż i rejestrację używanych ciągników nie spełniających aktualnych norm homologacyjnych. Nowe ciągniki były zarejestrowane po za granicami UE i jako używane (teoretycznie) były sprowadzane do Polski.  

Zapewne w artykule chodzi o ten nowe-używane ciągniki.

P.S. Jako ciekawostkę podam, że od paru lat w Wielkiej Brytanii można kupić ciągniki TAFE/IMT spełniające normę emisji spalin Tier II. Są to ciągniki bazujące jeszcze na traktorach  Massey Ferguson 35.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    2650

ale jak Kupisz zarejestrowany za granicą,to oficjalnie jest już używany.To jak może być nielegalny ?

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Jestem w temacie. Aferę zrobiła konkurencja że wydawane są nielegalne homologacje. Tak naprawdę kupujesz ciągnik używany, jesteś trzecim właścicielem, sprowadzony z zagranicy bez żadnej homologacji. Gdyby było tak jak w artykule to nie można byłoby kupić żadnego samochodu od nich... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj