Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
1991pawel    1

Witam. Mam pytanie czy ktoś może wymieniał ta cewkie przy rozdzielaczu od miękiego rdzenia? Prosił bym o podanie jakiegoś namiaru na jakiś sklep i na numer katalogowy. Z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Passatb4    0

Mam takie pytanie, który czujnik w JD 550 odpowiada za miganie pomaranczowej kontrolki i za sygnał dźwiękowy informujący że bela jest gotowa?

Przy ostatnim prasowaniu jakiś miesiąctemu kontrolka migała i był sygnał dźwiękowy ale nie świciła ciągle podczas owijania sznurkiem beli, teraz jest odwrotnie w ciągu ostatnich kilku dni prasując kontrolka nie miga i nic nie piszczy, a swieci ciągle podczas owijania sznurkiem, a ten sygnał to przydatna funkcja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1991pawel    1

Na suwaku od wielkości beli jest za mruganie odpowiedzialny a na ramieniu od sznurka od świecącej lampki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jowisz    6

Witam. Jestem nowym użytkownikiem 550-tki i wydaje mi się , że słabo u mnie zbija bele. Regulacja na maxa zaworem nie odnosi skutku. Mam wrażenie , że zgniot jest tylko od działania sprężyny a nie jeszcze hydraulicznie. Hydrauliką od ciągnika pompuję ciśnienie do około 100 bar , wyłanczam dzwignię od hydrauliki w ciągniku i momentalnie ciśnienie na prasie spada do zera i w czasie prasowania zegar się nie podnosi. Wydaje mi się , że powinien być jakiś zawór zwrotny, który utrzymywałby ciśnienie po wyłączeniu hydrauliki w ciągniku. Jaka może być przyczyna tego stanu, chyba że coś żle robię i dlatego tak jest, proszę o rady użytkowników za które z góry dziękuję!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    13

To napewno masz cos nie tak ;) u mnie skazowka na zegarze jak zamykam komore staje tak na 70 bar a pozniej po kilku metrach prasowania przekracza 160 bar,, moze masz cos wlasnie z tym zaworem ktorym ustawia sie zgniot, badz silowniki puszczaja w srodku??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jowisz    6

Siłowniki raczej są dobre bo napiąłem pasy tym ramieniem co chodzi od góry odczepiłem od ciągnika węże i pozostawiłem na ponad dwie doby zaznaczając na siłownikach . Siłowniki przez ponad 48 godz. schowały się tylko może 4-5 mm. pomimo że spręrzyna na nie działała - to raczej trzymają. W zaworze rozkręcałem zawór regulacyjny i trzy zawory zwrotne i chyba też ok. Mam pytanie -. który element w zaworze odpowiada za to , że ciśnienie nie spada po wyłączeniu hydrauliki z ciągnika ? Wiem jak wygląda zawór do regulacji siły zgniotu z katalogu ale tam nie ma jak przebiejają kanały i w którym miejscu następuje odcięcie powrotu oleju aby ciśnienie mogło wzrastać do ustawionego na zaworze. Cały zawór wymienić to raczej będzie duży koszt może da się temu zaradzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jowisz    6

No z problemem braku ciśnienia się uporałem. Nie warto było kombinować przy rozdzielaczo-zaworze zmieniać zegar itp. Wystarczyło pół godziny ściągnąć siłownikii od zgniotu rozebrać je i usterka na tłokach obu siłowników taka sama a mianowicie tłoczki ukruszone no i co za tym idzie oring zdeformowany (słabe te tłoczki chyba żeliwo). Kupiłem dwa uszczelniacze polskie 50x40x12,5 i dałem wytoczyć do nich tłoczki. Założyłem i zwija aż miło, przy pierwszej beli stale musiałem zawór popuszczać bo chciało do końca zegara tj. 250 barów. Trzynasta czternasta na zegarze to około 150-170 barów ale w oryginalnym zegarze od JD to przy czternastej prawie sięga do czerwonego pola.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Passatb4    0

Ok. Dzieki. Jak prasuje to wlasnie zegar wskazuje od 12 do 14, i staram się aby na czerwone pole wskazówka nie wchodziła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
in2dex    0

Witam Co powiecie o tej prasie po zdjęciach? Czy w 1998 robili w ogóle takie prasy jeszcze? Na co radzicie zwrócić szczególną uwagę przy oglądaniu? Kolego kozar wspominałeś coś o nieudanych typach podbieracza - o co dokładnie chodzi i jak rozpoznać te nieudane? Zależy mi na szerokim podbieraczu i te kółka z boku zdają egzamin czy trzeba szukać jednak szerokiego podbieracza?

http://otomoto.pl/jo...sa-A161207.html

Oglądałem ją dziś. Maszyna już zużyta. Kurcze w mojej okolicy mało jest tych maszyn;/


To nie forum magii i czarów:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
in2dex    0

Witam.

W poniedziałek kupuję 550. Testowo podłączyliśmy ferdka pod wom i elektrykę. Hydraulikę nie podłączyliśmy bo wtyczki nie pasowały. Na sterowniku świeciła się żółta dioda, a rurka od sznurka była z prawej strony (patrząc z kabiny) obok noży. Jeden pasek zaraz za suwakiem od wielkości beli był luźny. Czy wszystko jest tam ok???


To nie forum magii i czarów:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
in2dex    0

ooo i dwie ostre łopatki z prawej strony, pewnie od ucinania sznurka były rozchylone. Czy to też ok?


To nie forum magii i czarów:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nie da się wyłączyć(przełączyć) owijania automatycznego na ręczne. Owijania ręcznego używasz tylko, gdy ostatnia bela jest mniejsza od ustawionej. Jedyny sposób to demontaż cięgna, które jest między ramieniem napinacza a mechanizmem owijania. Kupiłeś już coś, że pytasz? Pisz do mnie na PW jak będziesz chciał wiedzieć więcej o prasie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akaku    79

Ktoś prędzej pisał czy Ursus 902 da rade z JD 550. Ja posiadam Ursusa c385 i JD 590 i spokojnie daje rade, 2 szososa cały czas i idzie bardzo ładnie. 1 HA -14 snopków 50 min prasuje :)


Case <3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

Ja prasowałem z 550 zetorem 7211 ale teraz myślę że mocy będzie aż w sam raz na tą prase bo w jego miejsce wskoczył 8145

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bercik9894    32

Zamierzam kupic tę prase i mam pytanie czy jest jakis prosty sposob aby sprawdzic czy dlugosc pasow jest własciwa?

Na jakie podzespoly wzrocic jeszcze szegolna uwage?

 

Połączony

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Długością pasów nie powinieneś zbytnio się przejmować. Jak będziesz sprawdzał jakąś to po zamknięciu klapy i całkowitym opuszczeniu napinacza, obejrzyj naciąg pasów. Naciśnij pas z przodu prasy i z tyłu też i wtedy wyczujesz naciąg. Pasy z tyłu nie powinny nadmiernie się uginać(myślę, że do 5cm lekkiego wciśnięcia jest ok) a jakbyś spojrzał niżej pod nią to nie powinny wisieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dcnt    13

A jak prase sie otworzy podczas pracy to po zamknieciu pasy powinny ruszyc czy dopiero jak w komorze pojawi sie material ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dcnt    13

ok, to pewnie musze swoje troche skrocic, moze by je przycial na rozmiar orginalny, tylko cos nie moge sie doszukac jak to bylo z ta dlugoscia.

Jakby mial ktos jeszcze instrukcje do 550 to chetnie bym przytulil :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez mrursus360
      Jak wyglada u Was proces owijania w prasach John deere 592 i pochodnych. U mnie ramię wysuwa się idzie do końca wraca się i jeszcze raz idzie do końca i wraca do ucięcia sznurka. Czy u Was też tak idzie czy ramię wysuwa się do końca i wraca do ucięcia?
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj