Polecane posty

kamil800    4

Witam

Padla mi pompa hydrauliczna (na zimnym hydraulika slabo dziala a na cieplym nie dziala juz prawie w ogole) zalozylem nowa pompe, filtr i nowy olej. Teraz wszystko dziala lecz dosc wolno. Znaczy podnosnik dziala nawet jako tako ale kierownica w miejscu zeby skrecic to trzeba z 10s pokrecic aby skrecic do konca. Cisnienie pompa daje dobre bo gdy podnosnik dojdzie do konca i recznie mu jeszcze przytrzymam podnoszenie to silnik przygasa a przewody az puchnal i tak samo jak uzyje hydrauliki zewnetrznej. Lecz nie ma tego objawu przy skrecaniu kierownica. Nawet jak dojdzie do konca to nie dusi silnika. 

Obstawiam ze jest jakis zawor ktory rozdziela olej na kierownice/podnosnik? Moze sie przycial i nie daje "pelnej mocy" na orbitrol? Gdzie cos takiego szukac? Lub ktos ma inny pomysl? 

Edytowano przez kamil800

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    379

Olej na orbitrol i podnośnik idzie z innych sekcji pompy innymi drogami a na układ wspomagania to właśnie najpierw dostaje olej orbitrol a później reszta masz do zdiagnozowania siłownik albo orbitrol. Nie będzie dusiło silnika bo się otwiera zawór przelewowy i olej idzie w przelew. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dar322    15

Były modele z pompą wspomagającą pod deklem z lewej strony ciagnika. Sprawdź czy trójdział jest zasilany przewodem biegnącym z prawej czy z lewej strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamil800    4

Lewy dekiel od srodka widac jak sie zdejmie ten z prawej z pompa? To jest goly nic tam nie ma tylko laczy sie z pompa metalowa rurka ktora ciezko trafic ;)

Na 99% jest jedna pompa bo podnosnik i wspomaganie zdechlo tak samo. Wiec wychodzi raczej ze to wina orbitrola

Edit sprawdzilem i na lewym deklu jest tylko jakis powrot i rurka ktora idzie gdzies na przod maski, jaky bo chlodnicy i tyle

Edytowano przez kamil800

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    2679

A to w tym układzie masz orbitrol albo z zaworem priorytetowym, albo orbitrol z LS i zawór priorytetowy gdzieś obok. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil800    4

Ten zawor powinien byc przy orbitrolu? Bo z tego co pamietam nie widzialem tam nic przy nim oprocz pompek hamulcowych i sprzegla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil800    4

Ciagnik poszedl do roboty i okazalo sie, ze jak sie olej rozgrzeje to juz wszystko zaczyna dosc wolno dzialac. Dziala plynnie nic nie szarpie ani nic ale wolno. Czy jest gdzies na zewnatrz jakis zawor "glowny" hydrauliki? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dereniek
      witam hej, po splanowaniu głowicy i wymiany uszczelki napierdziela mi olej z odmy a wczesniej tego. nie było wszystko złożone książkowo
    • Przez radek5013
      witam potrzebuje schemat układu hamulcowego do przyczep. A mianowicie z lewej strony pod kabiną( tam gdzie są elektrozawory) jest też taka tzw kostka którą jest odpowiedzialna za sterowanie układem hamulcowym od przyczep. potrzebuje ten rysunek ponieważ muszę uszczelnić tą kostkę.
    • Przez dawid1983
      Witam podczas obrobki  pola podczas kultywacji dojechalem na koniec pola na zajacu i w pewnym mommencie zdusilo go i wylaczyl mi sie ,podczas odpalenia puszczajac sprzeglo zdusilo go jakby  byla zaklwszczona co moze byc przyczyna
    • Przez Jon09
      Witam wszystkich, szukałem w sieci już 2 dni informacji na temat mojego Mf i nic szczególnego nie znalazłem .
      A problem polega na tym że jak odpale  Mf wszystko chodzi jak w najlepszym porządku ale jak się rozgrzeje to zapala się kontrolka od ciśnienie oleju i przestaje chodzić wom,  przedni napęd i blokada mechanizmu i nie mogę przełączyć zakresu AB są tylko te szybkie czyli A chyba . Ciśnienie było mierzone pod maską i jest dobre

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj