Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Chciałbym wyciągnąć pompę rotacyjną w John Deere 6310 ponieważ przybywa mi oleju w silniku.

Mam takie pytanie czy przy sciąganiu tej pompy trzeba coś zabezpieczyć? Chodzi mi tu o rozrząd.

 

1620046796406.jpg

Opublikowano

a pewny jesteś że to z pompy wtryskowej przecieka paliwo do silnika a nie z pompki paliwowej?

czy na pewno jest to paliwo w oleju a nie olej hydrauliczny? pompa/y hydrauliczne są napędzane od rozrządu silnika czy skrzyni biegów?

Opublikowano

@witejus Nie mam pewności że przecieka z pompy wtryskowej. Nie znam po prostu innej drogi gdzie może się przedostać. Nvm jak może pompką paliwową się przedostawać jak ona tłoczy do pompy wtryskowej.

A pompa hydrauliczna jest napędzana ze skrzyni biegów przynajmniej jako laik tak mi się wydaję.

Opublikowano (edytowane)

a pompka paliwowa jest zamocowana do bloku silnika czy jest całością z pompą wtryskową ,najlepiej  jakbyś dodał większe zdjęcie ,w sensie żeby było widać całą pompę wtryskową i paliwową ,może się okazać że wyjmiesz pompę wtryskową a paliwo przedostaje się inną drogą ,przez pompkę paliwową lub lejący/e wtryski.Pompa paliwa jest elektryczna w zbiorniku ,jedno można wykluczyć,pozostaje ustalenie czy w oleju jest paliwo czy olej hydrauliczny

Edytowane przez witejus
Opublikowano

@witejus

@mirro

Wtryskiwacze są nowe oryginalne zakładane 2 miesiące temu pompka paliwowa elektryczna w baku a nie widzę możliwości przedostania się oleju hydraulicznego do silnika zresztą spuszczony olej był bardziej konsystencji płynnej jak paliwo niż jak olej hydrauliczny.

1620052314912.jpg

Opublikowano

@mirro Czyli nie muszę nic zabezpieczać wystarczy odkręcić nakrętkę na wałku? Bo na kole zębatym na którym jest wałek są dwa miejsca gdzie można wkręcić dwie śruby.

Znalazłem film  

I tutaj facet 3.19 widać że zabezpieczył to koło 

Opublikowano

Ja miałem na myśli zabezpieczenie wałka pompy. koło napędowe faktycznie lepiej zabezpieczyć. Chyba że przed jego zdjęciem ustawisz znaki. Może nie być ich widać. Inaczej  tzreba zdejmować pokrywę rozrządu żeby poustawiać znaki.

Opublikowano

w tym czasie założył jakiś swój dorabiany ściągacz żeby ściągnąć z klina z stożka. Nic nie trzeba zabezpieczać koło nie spadnie czy blokować silnika czy nawet ściągać całej pokrywy z przodu.

Opublikowano
misterio26 napisał:

Witam.

Chciałbym wyciągnąć pompę rotacyjną w John Deere 6310 ponieważ przybywa mi oleju w silniku.

Mam takie pytanie czy przy sciąganiu tej pompy trzeba coś zabezpieczyć? Chodzi mi tu o rozrząd.

 

1620046796406.jpg

witam też mi przybywa oleju w silniku mam 6910 powiedz co było powodem u ciebie czy ta pompa czy coś innego?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Walczaklu
      Może ma ktoś instrukcję procedury kalibracji podnośnika tylnego w traktorze z tematu...?
      Będę zobowiązany...
    • Przez maniek6414
      Witam.
      To mój pierwszy post bo nie mogę nic znaleźć w necie konkretnego. Mam poważny problem z JD 6910 2000 r. skrzynia  AutoQuad II, gdyż nagle przestał jeździć. Po wybraniu biegu i ustawieniu rewersu do jazdy w przód lub do jazdy w tył ciągnik nawet nie drgnie, brzęczek piszczy i miga "N" na rewersie jakby był załączony postój. Bezpieczniki sprawdzone, znajomy elektryk nie wie co to może być. Sytuacja powstała nagle po tygodniowym postoju ciągnika. Pomocy bo czas ruszać w pole a tu nie ma jak.
    • Przez aprochota
      witam mam problem z 6910. a mianowicie. ciągle słychać jak zakańcza się pompa hydrauliczna w czasie jazdy. na postoju tego niema i w trakcie jazdy jak naciśnie się hamulec to też ustaje wydaje mi się że przy dłuższej pracy olej się bardzo nagrzewa bo jak sie podnosi pług to bardzo powoli podnosi a jak się kręci kierownicą to już w ogóle nie podnosi. dodam jeszcze jak go kupiłem 3 lata temu to już ta pompa się załączała ale sporadycznie. teraz praktycznie non stop się zakańcza. ktoś coś podpowie?
    • Przez thebestacc
      Cześć. Problem zaczął się podczas wożenia siana z 1 pokosu. Po postoju gdy odpaliłem ciągnik zapaliła się kontrolka stop i ciśnienia oleju. Zgasiłem ciągnik, następnie odpaliłem i było wszystko w porządku. Podczas żniw na nowo zapaliła się z 2 razy, a podczas wożenia obornika kontrolka nieustannie zaczęła migać, a pozniej jak się okazało ukręciła się flansza napędu pompy. Po jej wymianie problem na chwile ustąpił, ale pojawił się na nowo. Postanowiłem zmienić olej wraz z wszystkimi filtrami, jak się okazało stare filtry były naprawdę brudne. Wszystko było w porządku przez około 10 godzin pracy. Dodam że wszystko działa jak należy, a gdy wjadę na rowne podłoże kontrolka momentalnie przestaje świecić. Poziom oleju na tej miarce jest tak jak powinien być, a oleje i filtry oryginalne John Deere. Ciśnienie na pompie to ponad 200 bar, więc bardzo dobre. W czym może tkwić problem? Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez michal822
      Witam kupiłem 6210 i wziąłem sie za serwis olejowy  i pytanie do posiadaczy czy w tym modelu jest sitko filtrujące  przekładni tak jak w wersji 6910. Czy w modelach 4cyl juz go nie bylo 


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v