19seba

John Deere 6150 M

Polecane posty

19seba    12

Witam , mam do kupienia ciągnik John Deere 6150M i chciałem się dowiedzieć jak jest z awaryjnością w tych ciągnikach i jak wypadają w porównaniu z John Deere 6930 albo nawet 6920.

Traktor jest z 2014 r , a  mało opinii jest o nich , widziałem tylko dwie że turbo siadło po 1000 mtg i  tylny most  i troche się teraz waham przed tym kupnem, nie wiem czy brać coś starszego czy ten też ma dobre opinie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5083

Na moje jak masz kupować emkę to kup coś z serii 20 lub 30 ;)

 


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19seba    12

To jednak z tymi emkami jest coś nie tak ? :)  Tak celowalem w te starsze ale jakoś cięzko coś wybrać przynajmniej z 20 a  30 też już mają gorsze opinie niż 20 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5083

Osobiście nie mam. Moi klienci tak twierdzą. A emka od takiego 6930 nie różni się praktycznie niczym. eRka to chociaż ma dużą kabinę 


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19seba    12
Napisano (edytowany)

A tego 6930 możesz polecić ? Ogólnie to wiekszośc osób bardziej poleca serie 20 , przeważnie ze względu na turbine ze zmienną geometrią w 30 ale ładna 20 kupić to jest bardzo ciężko

Edytowano przez 19seba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19seba    12

W sumie fakt... :D Od razu widać dlaczego :D dobra to dzięki za informacje :)

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

Ogólnie dobre ciągniki. Wystarczy sprawdzić po numerze seryjnym co miał wykonane w ramach programu poprawy produktu, jeśli ma zrobiona turbinę i np zawieszenie kabiny to zdecydowanie warto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19seba    12

A to prawda że od eRki w wykonaniu to jest przepaść ? Bo takie opinie też były że np. w kabinie się wszystko trzesie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5083

Moim zdaniem to nieprawda. Nie zauważyłem żadnej różnicy. 


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19seba    12

Ok , już w tamtym roku szukałem traktora , w tym to już na całego ale masakrycznie ciezko coś kupić , są trupy a co lepsze to potrafi w ciągu 3 godzin nawet zejść , jest wielkie ssanie w tym roku na te traktory :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

zarówno m jak i r miały program poprawy produktu na zawieszenie kabiny i po nim było ok. Jest znaczna poprawa w amortyzacji później

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19seba    12

Po vin sprawdze to czy ten mój był poprawiany ? Gdyby nie był to teraz wszystko by trzeba robic na własną ręke , ale byłem go obejrzeć to nic takiego nie czułem żeby coś trzęsło. A jak jest z tym biegiem F ? Bo niby jest a nie da się go wbić , traktor przy pełnych obrotach jedzie 43km/h . Da się coś zrobić zeby jechał 50 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5083

Jeśli ma przy 43 kmh ok 1800 obrotów to można rozblokować na 50 kmh.


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19seba    12

No własnie ma przy ponad 2000 obrotów , a gdyby był ten bieg F to by można szybciej jechać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

temat f był już ileś razy poruszany nie. ma koła nie wystarczy wyrwać zaślepki od przełączania zakresów i nie pojawi się bieg. Nic się nie da zrobić żeby jechał szybciej akurat ten o którym piszesz bo dokładanie koła w skrzyni wyjdzie mega drogo. Najlepiej poszukać wersję z ecoshiftem to wtedy jedzie 43 przy 1800 obrotów i idzie to ściągnąć to wtedy na pełnym gazie jedzie ponad 50

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19seba    12

no to cóż.. trzeba się cieszyć że w ogóle jeździ :D

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ENDRIUROL
      Witam
      Pacjent John Deere 66 20
      Bezpieczniki za siedzeniem
      Znikły mi plusy na radio radio nie działa który bezpiecznik jest od plusa radia.
      Czy ma ktoś schemat bezpieczników od 20 wersji będę wdzięczny
    • Przez Kasa997
      Witam mam taki problem wyskakuje mi błąd d1A co z tym zrobić??
    • Przez Jaca303
      Witam mam taki problem. John Deere 1850 na kolumnie kierowniczej ciśnienia oleju zrzuca simering ten  na górze kolumny na walku kierowniczym. Kolumna Nowa bo na starej był ten sam objawy. Co może być przyczyną?
    • Przez AdrianAndrzejewski
      Witam Panowie mam pewien problem z ogrzewaniem w John deere 7530 premium.Jelonek wyposazony jest w climatronic po przestawieniu na cieple powietrze np 26C ciagnik nie grzeje.Temperatura silnika nie przekracza 75c przejechalem traktorem 25 km i to byla max temperatura .Teraz Pytanko co moze byc winne Termostat ? .daje obrazek tylko na nim wylaczona jest dmuchawa ale po wlaczeniu i tak mimo 26.5 leci caly czas zimne powietrze:(.Jest to moj pierwszy pierwszy post wiec prosze o wyrozumialosc

    • Przez rbtm
      Witam! Muszę kupić 4 wtryski do 6100. Na allegro i w sklepach jest tego sporo. Pytanie czy warto pchać się w zamienniki czy lepiej oryginał? A jeśli zamiennik to jakiej firmy? Różnica w cenie ogromna. Druga sprawa to jak rozpoznać oryginał ? Wybite są jakieś znaczki, napisy, numery? Nie chcę się sugerować wyjętymi z ciągnika bo nie wiadomo czy już nie były wymieniane. 
      Pozdrawiam!

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj