tomek84pl

T6.125S uszkodzony nowy ciagnik

Polecane posty

jarecki7745    227

w dzisiejszych czasach wykładasz tyle kasy na coś co ma służyć długie lata a otrzymujesz trefny towar wszyscy mają cie w d*pie jedynym najtańszym sposobem na takich h....w jest chyba tylko yt skoro wszelkiej masci specyfiki sprzedają sie jak lody w lecie reklamowane przez kupionych przez koncerny jutuberów to takie nagłośnienie sprawy jest chyba jedyną opcją oprócz drogi sądowej oczywiście

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

bo polskie prawo jest do doopy i koncerny mają to w nosie. Na zachodzie sie zepsuje to idzie na gwarancjr i robią bo mogą im wysokie kary grozic.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poosa21    856

Był taki problem z  JD,, upadły jeleń,, ale chyba coś się udało załatwić bo nie ma już tych filmów. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek84pl    41

Na szybko dzisiaj nagrany filmik. 

Takie odglosy sa podczas pracy z wlaczonym WOM i dosc duzym obciazeniem.

Dodatkowo jezeli walek jest w trybie auto to po opuszczeniu maszyny zanim jak rusza walek to slychac taki jakby zgrzyt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek84pl    41

Tak stuki występują przy każdych obrotach wałka.

Podczas nagrywania filmu miałem zapieta redliniarka o szerokości 2,20 i odgłosy występowały tylko przy dużych obciążeniach,

Edytowano przez tomek84pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shaun    243
Dnia 28.04.2021 o 22:50, tomek84pl napisał:

Na szybko dzisiaj nagrany filmik. 

Takie odglosy sa podczas pracy z wlaczonym WOM i dosc duzym obciazeniem.

Dodatkowo jezeli walek jest w trybie auto to po opuszczeniu maszyny zanim jak rusza walek to slychac taki jakby zgrzyt.

Napie..ala jak łożysko na targańcu w Bizonie, który - rzecz jasna - się nie psuje. ;)

Daj znać jak się sprawa rozwinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek84pl    41

Zrobilem ponowne zgloszenie tych stukow plus jeszcze inne ktore zaobserwowalem podczas pracy, dodalem na YT tez filmiki z tego .

Zeby nie bylo nie tlucze sie to caly czas, przez wiekszosc czasu jest w miare cicho, tylko jak sa wieksze opory dla ciagnika pojawia dzwiek lozyzka z Bizona 

Tym razem zeby miec jakis dowod zgloszenie poszlo na maila, wraz z zalacznikami do yt, niestety poki co nikt na to nie raczyl odpowiedziec.

Przez zamkniete hotele spotkanie z ludzmi od CNH z Plocka dopiero po 10 maja .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shaun    243

Ile mają czasu na odpowiedź, dwa tygodnie ?? Jeżeli oddzwonią to ładnie poproś o odpowiedź na piśmie. Nie zgadzaj się na jakieś ustalenia przez telefon. Ma być czarno na białym i już. 

Masz wyznaczoną konkretną datę spotkania ?? Bo wiesz, po 10 maja to jest i 30 czerwca i 1 wrzesień też  także wiesz... 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek84pl    41

Tak mam już ustalone, Pan z Cnh jest bardzo miły i konkretny, nawet chciał przyjechać sam wcześniej ale ma być więcej osób, które mają daleko i potrzebny jest hotel.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karbex    91
Napisano (edytowany)

Ciągnik masz kupiony jako osoba fizyczna? To dość istotne.

Generalnie mają na odpowiedź 2 tygodnie. Jeśli sie w tym czasie nie określą to reklamacje możesz uznać za uznaną. Co do rozmów telefonicznych - pogadać zawsze możesz ale każdą rozmowe ładnie podsumuj i im to wyślij mailem tj. W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej z dnia dzisiejszego z panem xyz ustaliliśmy to i to. Jak będą ci ściemniać w stylu po 10tym maja (ale bez konkretnej daty) wyznaczaj im mailowo terminy ale rozsądnie tj np tygodniowe. Wtedy to oni muszą sie do tego odnieść a jak nie dotrzymają terminu to działa na Twoją korzyść w przypadku sprawy sądowej. W pismach bądź uprzejmy ale konkretny i stanowczy. Co do hoteli - są otwarte dla podróżujących w celach służbowych a oni chyba do Ciebie na wódke sie nie wybierają także ściema. 

Jeśli kupiłeś maszyne jako osoba fizyczna - jeśli nie odpowiedzą na piśmie na reklamacje w ciągu 2 tygodni to reklamacja jest uznana z urzędu i w tym okresie jakoś specjalnie bym sie do nich nie odzywał 😉 i trzymał kciuki żeby nie odpowiedzieli.

A noi ustalenia z wizyty - rozumiem że też zostanie przeprowadzona notatka z podsumowaniem. Na wizyte weź sobie jakiegoś ogarniętego świadka żeby Ci wody z mózgu nie zrobili a później Ci dadzą do podpisu notatke - ich bedzie wiecej i takie rozmowy są dość trudne także koniecznie nie możesz być sam.

Jakby co pisz - mam troche doświadczenia w tego typu akcjach 😉

Edytowano przez karbex
  • Thanks 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek84pl    41
Napisano (edytowany)

Ciągnik jest normalnie na gospodarstwo więc chyba liczy się jako osoba fizyczna.

Co będzie oznaczało jak np minie te dwa tygodnie , mają wymieć ciągnik na wolny od wad ?

Co do spotkania , ma być 11 maja niby mogło być już 5 ale bez jakiś techników z Płocka i wtedy ponownie już z technikiem 11 to wolałem tylko ten późniejszy termin z racji małej ilości wolnego czasu.

 

Edytowano przez tomek84pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karbex    91

Jak minie 2 tygodnie to z punktu widzenia prawnego Twoje wszystkie zastrzeżenia co do produktu są  z urzędu uznane i nie mogą tej reklamacji odrzucić. Mogą naprawić lub wymienić na nowy - to już zależy od nich, ale już nie mogą tej reklamacji odrzucić jako niezasadnej i jesteś krok do przodu i to Ty wtedy jesteś po stronie prawa a oni muszą sie dostosować do Twoich oczekiwań  - naprawy lub wymiany na wolny od wad w terminie np 2 tygodni. Jeśli tego nie zrobią w terminie masz prawo do wypowiedzenia umowy i wtedy NH ma Ci oddać kase za nową maszyne a ten sobie zabrać - wypowiadasz umowe i wyznaczasz termin zwrotu kasy oraz informujesz że sprzet stoi na placu i mogą sobie go zabrać (oczywiście na ich koszt). Mam nadzieje że do tego momentu nie dojdzie i jak zobaczą Twoją determinacje to maszyne naprawią. 

Ale jak dojdzie - daj znać to powiem Ci co dalej 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ja już chyba bym wolał aby go sobie zabrali. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karbex    91

No tutaj póki jesteśmy w trybie rozpatrywania reklamacji to producent ma prawo do naprawy i to czy naprawi czy wymieni to on decyduje. Co innego gdy wypowiemy umowe (ale do tego musimy mieć podstawy o których napisałem powyżej) wtedy już nie ma wyjścia i powinien oddać kase, a jak tego nie zrobi to oczywiście sąd ale prawo jest po stronie kupującego.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek84pl    41

Dealer nie neguje usterki, od poczatku twierdza ze slysza stuki, tylko nie wiedza co je powoduje, zglosili sprawe do producenta a ten nakazal zwrot ciagnika do klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8520
7 minut temu, tomek84pl napisał:

ten nakazal zwrot ciagnika do klienta.

myślę że producent gra na przeczekanie ,po gwarancji okaże się że wiadomo co jest i naprawią za ,,drobną " opłatą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek84pl    41

Gdyby to bylo tuz przed koncem gwarancji to tak ale zostalo tyle miesiecy do konca ze nie ma szans na takie rozwiazanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paramonov    72

Wialan Januszowice niestety bardzo fatalny oddział... Raz przyjechali serwisanci co nie mieli pojęcia jak wymienia się olej przy wymianie filtra w przekładni spuścili z 15l oleju😣 ja bym się bał dać im traktor żeby coś przy nim robili grubszego. Tu napierdziela Ci tak mocno że tak się nie da robić , coś w końcu nie wytrzyma . A co do obciążenia to przy prędkości 2,5 na godzinę to on nie czuję tej brony chyba że puściłes bardzo głęboko. Spróbuj z inną maszyna czy będzie łomot dobry był by siewnik do qq . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek84pl    41
Napisano (edytowany)

To bylo nagrane z redliniarka 3 rzedowa, obciazenie faktycznie jest male przy niej i stuki sa tylko w tych miejscach gdzie ziemnia jest ciezsza. Mala predkosc jest dlatego zeby dobrze rozdrobnilo ziemie.

Przy 3m Rototiller stuki sa prawie caly czas, 

Co do jakosci kompetencji serwisu z Januszowic nie moge sie wypowiedziec, kontakt mam z kierownikiem serwisu bardzo dobry.

Edytowano przez tomek84pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8520
1 godzinę temu, tomek84pl napisał:

Gdyby to bylo tuz przed koncem gwarancji to tak ale zostalo tyle miesiecy do konca ze nie ma szans na takie rozwiazanie

liczą że wytrzyma na czas gwarancji bo innego powodu nie widzę

 

27 minut temu, Paramonov napisał:

Wialan Januszowice niestety bardzo fatalny oddział...

Januszowice, nazwa mówi sama za siebie🤣

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    35

5027    Otwarty obwód czujnika prędkości tylnego WOM (nie zaimplementowany)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084

Z tyłu za zaczepem masz takie coś mniej więcej tylko troszkę większe.  Wyciągnij i wyczyść styk. 

Znajdź czujnik WOM i idź po kabelkach w kierunku kabiny. 

20210504_120654.jpg


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Powiem Ci szczerze że nagrywając filmik tak dał bym mu w pi... żeby się roz.... I wtedy jesteś kryty bo producent ztwierdził że tak ma być i można dalej maszyne eksploatować. A nie jakieś zabawy i setki telefonów do ludzi którzy mają cie w głębokim powarzaniu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj