Skocz do zawartości

Case 885xl nie jedzie po wymianie tarczek sprzegła


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problemem mogą być albo uszczelnienia na tłoku w koszu, lub usterka w sterowaniu załączaniem poszczególnych koszy, przez co niema odpowiedniego ciśnienia które zapewniło by przeniesienie napędu bez poślizgu tarczek.

Opublikowano

Sprawdź prawidłowość montażu . Coś musi być skopane. Nowe elementy, czyli grubsze tarcze , przynajmniej na żółwiu powinno być ok, bo sprzęgło żółwia działa w pierwszej kolejności . Przełączenie powoduje podanie ciśnienia oleju  i wywierany jest nacisk na tłok - załączenie zająca. W tym samym momencie rozłączany jest napęd żółwia. Sprawa jest prosta  działa żółw albo zając. Wadliwy układ zająca, dalej prawidłowo powinien działać żółw.

Opublikowano

Tak tylko czy ciśnienie oleju ma wpływ na żółwia?? 

I mam jeszcze pytanie czy te przednie tarczki od żółwia powinny być na duży ścisk złożone?  Z góry dziękuję. 

Opublikowano

Tarcze żółwia ściskane są stale pod wpływem ,podajże dwóch sprężyn talerzowych.Obydwa zespoły tarczek ( sprzęgieł) połączone są trzema śrubami . Ogólnie ,ciśnienie ściska tarcze zająca - przekazywany jest napęd, a tym samym ściskane są sprężyny talerzowe po stronie żółwia, luzują się tarcze żółwia. Czyli pośredni związek jest, ale po przełączeniu  na zająca.

Opublikowano

 Jestem już po rozebraniu koszyczka z jednej strony są 3 tarczki i 4 przekładki plus 3 sprężyny talerzowe a z drugiej strony 3 tarczki 4 przekładki i tłoczek skręcony 3 śrubkami a na tłoczku wewnątrz i na zewnątrz u góry są oringi tak jak napisał #andrzej78# tylko ze dlaczego traktor raz ciagnoł dobrze  na żółwiu a raz slizgał się i jechał jak mrówka aż 3 tarczki się spaliły trochę.

A przecież powinien na żółwiu ciągnąć cały czas i dodam że slizgał się swoją masa nic nie ciagnoł. 

Opublikowano

Po złożeniu pakietu tarcz , luz całkowity po stronie zająca ma być w zakresie ok 0.9-1,2 mm. Może tłok lub któryś z elementów związanych z przełączaniem został założony odwrotnie , w wyniku czego  nie są zluzowane sprężyny talerzowe ( poślizg na żółwiu ) oraz ograniczony jest skok tłoka co powoduje niedostateczne ściśnięcie tarcz zająca - ciągnik nie jedzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
    • Przez Tomaszek86
      Witam pacjent Case 685xl  przy zimnym silniku ciężkie odpalanie długo kręci temperatura -2 co może być przyczyną 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v