Skocz do zawartości

Nawigacja teejet spray rover 570


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam. Mam pytanie odnośnie nawigacji z tytułu. Posiadam opryskiwacz z belka 15m i po ustawieniu wszystkich ustawień nawigacja nie zalacza od razu sekcji po minimalnym ruszeniu oraz pokazuje na ekranie nie dopryskany element oraz na poprzeczniakach po wjezdzie w ścieżkę jest to samo. Opóźnienie wlaczania mam ustawione na 0s. Czy ktos potrafi mi pomoc jak ustawic to aby wszystko ladnie smigalo? Instrukcje tez czytalem i nie ma tego co szukam

Opublikowano (edytowane)

jeżeli to jak w amazone to 0 na pewno nie będzie. spróbuj 500ms. ale to musisz dokładnie zrobić na pustym polu kiedyś. dać duża ilość wody i normalnie zmieniać opóźnienia i sprawdzać na ziemi czy dobrze ustawione. 

jedno opóźnienie jest włączenie a drugie wyłącznie. jak jedziesz z opryskanego na nie opryskane to ileś tam czasu wcześniej musi się załączać woda za nim trafi na ziemię w odpowiednim miejscu. 

Edytowane przez suffeks
Opublikowano

Suffeks spróbuję wpisać tak jak piszesz. I masz racje ze musi wlaczyc wczesniej. A nawigacja pokazuje ogolnie na ekranie ze jak ujedzie sie kawalek to niby jest niedopryskane  między poprzeczniakiem a jadaca ścieżka.

Opublikowano

tam jeszcze powinno się wpisać gdzie antena jest na ciągniku, belka ile metrów za ciagnikiem itd to wszystko potrzebne żeby komputer wiedział gdzie są rozpylacze ale nie wiem jaki masz setup

typowy isobus ma takie dane 

Opublikowano

To jest typowe zachowanie dla wszystkich systemów GPS.

Jeżeli nie masz przycisku wymuszającego oprysk natychmiastowy, jedynym rozwiązaniem tego problemu będzie wyłączenie oprysku,  cofnięcie się opryskiwaczem o 2-3 m, ruszenie do przodu, żeby nawi się ustawiło w kierunku jazdy i włączenie oprysku. Wtedy ne będziesz mieć omijaka. W rokach będzie kłopot, chyba, że możesz wycofać opryskiwaczem poza granicę pola.

Ustawienia opóźnienia spowodują trochę szybsze włączenie sekcji podczas ruchu (trzeba dopasować sobie te opcje dla prawidłowego włączania/wyłączanie oprysku podczas wjeżdżania/wyjeżdżania na/z uwrocia  . Ale nie ruszania z zerowej prędkości.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Moscov
      Witam serdecznie, poszukuje jakiegoś patentu na tanią nawigację do ciągnika kropka Nie potrzebuję rtk i tym podobnych, potrzebuje jej wyłącznie do opryskiwacza i rozsiewacza. 
      Posiadam tablet z Windowsem, co więcej potrzeba żeby ogarnąć coś sensownego? 
      Będę z góry wdzięczny za odpowiedzi 
    • Przez tomaszecki
      Czy ktoś kupował i użytkuje nawigacje z aliexpres, czy w ogóle da się tam coś sensownego kupić?
    • Przez wajdek85
      Szukam najtańszej nawigacji do ciagnika. Potrzebna mi przy rozsiewaniu nawozu, więc dokładność nawet 0.5m wystarczy.
      Używa ktoś może Ricoel TG-7R ?
      Możecie coś innego polecić?
       
    • Przez Detonator220
      ss
    • Przez Detonator220
      Cześć,
      Potrzebuję Waszej opinii i doświadczeń.
      Mam ciągnik New Holland T7.215S, nieprzygotowany fabrycznie pod prowadzenie hydrauliczne (brak Autoguidance Ready Kit).
      Zastanawiam się nad rozbudową o pełną nawigację hydrauliczną, ponieważ:
      👉 W drugim ciągniku (T7.210) mam FJDynamics z elektrycznym wspomaganiem i... niestety jestem bardzo rozczarowany.
      Kręci kierownicą jak szalony, robi „szlaczki”, reaguje z opóźnieniem i jest po prostu niedokładny – nawet po wielu kalibracjach.
      Obecnie znalazłem okazję: używany zestaw Trimble XCN-1050 + NAV-900 z aktywacjami hydrauliki + RTX, ale mój T7.215S potrzebuje wtedy jeszcze całego zestawu hydraulicznego.
      💸 Całościowy koszt wyjdzie około 45–50 tys. zł, a za samą elektrykę byłoby ~30 tys., ale boję się powtórki z FJD.
      🔹 Czy warto inwestować w hydraulikę do T7.215S?
      🔹 Czy ktoś przerabiał taki temat od zera (bez fabrycznego przygotowania)?
      🔹 Jakie są Wasze doświadczenia z NAV-900 i XCN-1050 na hydraulice?
      Będę wdzięczny za każdą opinię – nie chcę znów się wkopać w system, który nie dowozi w polu.
      Dzięki z góry za pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v