Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
daras77    1

Witam wszystkich i z góry przepraszam jeżeli jest już taki temat ale wróciłem teraz z pola i przyznam że jestem trochę przestraszony.Opiszę krótko co jest grane otóż;pojeżdziłem trochę moim ferdkiem z gruberem i jak się rozgrzał zauwarzyłem że przy podniesionym podnośniku zapala mi się kontrolka od ciśnienia w skrzyni po chwili gaśnie i załącza się przedni napęd.Jak wracałem do domu niby wszystko było ok.ale jak wjechałem na podworko sprzęgło i ciągnik jakby przychamował,potem cofam i znowu lampka od ciśnienia i załączył się przód.Co mogło się s.....? Jest już ciemno więc nic nie sprawdzałem,ale raczej spał spokojnie nie będę.Czekam na jakieś sugestie i z gory wielkie dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daras77    1

Wiem że teraz z czasem u każdego raczej kiepsko ale może jednak jakaś podpowiedż...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariusz(ZDUN)    165

podpowiedz prosta i logiczna wezwij sobie mechanika bo z tego co tu napisałeś to mi nic do niczego typowego nie pasuje nie bardzo rozumiem że jak wciskasz sprzęgło to ci się przód załącza nikt wcześniej nie kombinował przy elektryce w tym ciagniku i czegoś nie po pieprzył ? z hamulcem to może się zapalać lampka przedniego napędu a a nawet powinna ale ze sprzęgłem ? a jak pozostałe odbiorniki wszystko ok wspomaganie np. nie czujesz że ciężej chodzi być moze jest to jakieś zwarczie i głupieje bo w przeciwnym razie jak by coś sie działo z hydrauliką to było by to widać czytaj zaczeła by wolniej chodzić a i jescze podstawowe pytanie jaki jest zalany olej i czy sprawdzałeś stan skoro zapala ci się jak podniesiesz podnośnik czyli wypełnisz siłowniki to może jest go za mało?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beret1990    24

wymień filtr oleju w skrzyni, jeśli to nie pomoże to sprawdz ciśnienie pompy hydraulicznej, mam ferdka 9 lat i wiem o nich sporo;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daras77    1

Stan oleju jest ok.olej na bagnecie czysty,ledwo można go dostrzec.Dziś go zapaliłem i wszystko jest dobrze,nie wiem co będzie jak się rozgrzeje.Może to ważne,ale to było już wcześniej,czasami giną mi kontrolki od ładowania i smarowania ,nie działa wskażnik temperatury cieczy,ale jak ruszę kablami pod zestawem wskazników wszystko wraca do normy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    165

no to więc już masz swoje rozwiązanie nie szukaj problemów z ciśnieniem jak wszystko działa ok jak by coś z nim było nie tak to czuł bys po rozgrzaniu spowolnioną prace odbiorników typu podnośnik na wolnych obrotach cięższy skret można na wszelki wypadek wpiąc się pod gniazdo z tyłu i zmierzyć mu ciśnienie powinno być 180 jak jest poniżej 140 to pompa już do d*py ale ty po prostu po poprawiaj instalację elektryczną bo w skrajnym przypadku możesz go nawet spalić jak pójdzie duże zwarcie wiec nie ryzykuj jeśli o olej chodzi to nie interesuje mnie to czy jest czysty na bagnecie to nie jest silnik że ma być czarny raczej chodzi mi czy nie dolewałeś jakiegoś hipolu czy agrolu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daras77    1

Wiem że to nie silnik,chodziło mi o to że nie jest mętny czy spieniony.Nie mieszam olejów,podpinam tylko swój sprzęt,nawet jak ktoś porzyczy przyczepy ichce kipować to podpinam swój więc o olej jestem spokojny.Inna sprawa z filtrem,może byc przypchany ale wtakim wypadku powinna się palić lampka.Powiedzcie mi jeszcze co z tym długim cienkim filtrem.Tam jest chyba wkład,nie wiem czy jego wystarczy tylko umyć czy też lepiej wymienić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    165

w tym ciągniku masz 3 filtry na ssaniu do czyszczenia główny puszka wymienni i jak masz model po 90tym roku to maja właśnie ten pochyły dodatkowy jak dobrze pamiętam to przez niego na orbitrol idzie i ten też się tylko wymienia bo jest z włukniny jak by ś miał zapchany filtr to by ci sie najpierw kontrolka od przepływu zapaliła musisz wpiąć zegar i będziesz wiedzał coś więcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daras77    1

Dzięki mariusz.Powiedz mi jeszcze jak możesz gdzie znależć ten filtr do czyszczenia na ssaniu no i jeszcze jedno a mianowicie kontrolka od przepływu niby powinna się zapalić gdyby filtr był przypchany pytanie tylko czy działa?Ten czujnik chyba jest zaraz przy filtrze puszkowym i wychodzi z niego jeden kabel,jezeli go zdejme i połacze z masą powinna się palić tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    165

sorki ale pisałem już później i nie patrzyłem na model mój błąd w serii 3000 nie ma tego wstępnego filterka on został wprowadzony dopiero w serii 6000 i siedzi przy wyjściu przedniegoo napędu od lewej strony u ciebie jest taka okrągła zaślepka a co do czujnika to dokładnie tak to jest ten czujnik z jedną wsówką zmostkuj go z masą i powinna ci się zapalić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×