ghastrider90

Zetor 3011 - oleje filtry ile?

Polecane posty

Witam użytkowników posiadaczy tych byłych i obecnych i proszę o pomoc zarazem. Posiadam Zetor a 3011 Majora od wczoraj i zabrałem się za jego serwis.

Problem polega na ilości oleju w silniki w skrzyni biegów i zwolnicach. Ile do poszczególnych elementów wchodzi ? 

Do zwolnic wleje hipol 80w90 do skrzyni biegów przekladniowy GL-4 do silnika chciałbym wlac superol mineralny cd 15w40.

izydor6280    936

superol to się nadaje do smarowania zawiasów w drzwiach a nie do silnika, dołóż te 2-3zł na litrze i kup delvac, rimula r4 czy nawet platinum

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

Wiadomość z agroFakt.pl

jest miarka w silniku ale musze wiedzieć ile kupić żeby móc wlac czy tak będę jeździł po 5 litrów i dolewał ?

izydor6280 napisał:

superol to się nadaje do smarowania zawiasów w drzwiach a nie do silnika, dołóż te 2-3zł na litrze i kup delvac, rimula r4 czy nawet platinum

dziękuję za podpowiedź jestem zielony w kwestii doboru odpowiedniego oleju więc kupie który wskazałeś :)

Przemek00    0

W c360 wchodzi:

-10l oleju do silnika (u ciebie może z 8l, bo mniejszy silnik) i 1l w pompie wtryskowej

-25l skrzynia (31l teren górzysty)

-3l w zwolnicach obu (w jednej 1,5l)

W 3011 będzie podobnie jak 360, bo to bardzo podobny ciągnik.

Przemek00 napisał:

W c360 wchodzi:

-10l oleju do silnika (u ciebie może z 8l, bo mniejszy silnik) i 1l w pompie wtryskowej

-25l skrzynia (31l teren górzysty)

-3l w zwolnicach obu (w jednej 1,5l)

W 3011 będzie podobnie jak 360, bo to bardzo podobny ciągnik.

o widzisz super no tak myślałem ze to protoplasta c4011 i tym się sugerowałem ale wolałem zapytać mądre głowy :P

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez ClaasDominator