Politek98

Emulator zamiast czujnika pedału sprzęgła

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Politek98    0

Witam , czy ktoś może przerabiał zwykły czujnik sprzęgła , na ten co na obrazku? Boo właśnie sam nie mam pojęcia jak się do tego zabrać .

ele4658-czujnik-pedalu-sprzegla-massey-ferguso.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hvelektronik    13

 Gdzie żeś  znalazł  takie cudo podaj link do oferty sklepu powinni mieć kratę katalogową produktu i jakąś instrukcje montażu. a jak nie mają to niech wykopią spod ziemi.

A tak z innej beczki po co emulator nie lepiej wymienić czujnik .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Politek98    0

Tooo cudo zdobyłem od Korbanków i właśnie mówili że mam sobie załatwić dobrego elektryka i na początku myślałem że dostanę chociaż instrukcje a tu nic ... Ja już jeden czujnik zamawiałem rok temu i po roku czasu się spierdo... I czytałem na innych postach że ten cały emulator jest lepszy niż zwykły czujnik , aleee chyba jak się wkurzę to zamówię i założę po świętach normalny czujnik , bo ciągnikiem nie da rady ruszyć się z miejsca 😛

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

artur04c    2
Napisano (edytowany)

Może gdyby autor podał dokładny model to wiadomo by było od czego szukać, często są 2 czujniki ;)

ps co do korbanka to najwidoczniej się nie znają skoro takie coś doradzają i o nich coraz głośniej się robi w internetach :D, arbuza nie chcieli w gratisie dorzucić ? :D :D

Edytowano przez artur04c

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    2721
19 minut temu, artur04c napisał:

i o nich coraz głośniej się robi w internetach

nie ważne co mówią , ważne ze mówią😂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur04c    2
Napisano (edytowany)
32 minuty temu, witejus napisał:

nie ważne co mówią , ważne ze mówią😂

jak widać magicy z korbanka oczarowali tym emulatorem bo ich magia się wyczerpała i chcą zrzucić winę na magika elektryka, a że schematu/instrukcji nie ma to po prostu magia :D

Edytowano przez artur04c

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Politek98    0

Numer czujnika 4295389M4 

model ciągnika 6255

Jaa ten czujnik już rok temu go zmieniałem i żeby po roku czasu on się zepsuł , to już nie mam pojęcia czy mam kupić droższy czy znowu zamiennik , nie mam pojęcia 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur04c    2

On jest przy pedale ? i pracuje jak sie wciska sprzęgło "do podłogi" ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Politek98    0

Tak jest przy pedale , jak będę w domu to zrobię zdjęcie dokładnie gdzie się znajduje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hvelektronik    13

Witam Prawdopodobnie masz autotronic 3 i dwa czujniki przy pedale ten emulator  omija wyłącznik krańcowy Numer czujnika 4295389M4 

tak też myślę że jest przykładowe podłączenie 

Bez tytułu.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Politek98    0

Właśnie wymieniłem czujnik na nowy , i po problemie , ciągnik ruszył , kontrolka zniknęła , jak narazie jest git , okaże się w pracy czy coś nie wystąpi... Trochę męczarni jest nad odkręceniem tego czujnika , ale najważniejsze że się udało 😅

16178847317815937272569826416815.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Politek98    0

artur04c Co masz na myśli? 😀

Kalibracja czy coś w tym stylu? Aaaa potrafi mi ktoś wytłumaczyć jak od a do z włączyć tą całą kalibrację ... Wiem że jest w necie instrukcja co i jak , alee nie potrafię odczytać jak to włączyć

 

Edytowano przez Politek98

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur04c    2
10 godzin temu, Politek98 napisał:

artur04c Co masz na myśli? 😀

Kalibracja czy coś w tym stylu? Aaaa potrafi mi ktoś wytłumaczyć jak od a do z włączyć tą całą kalibrację ... Wiem że jest w necie instrukcja co i jak , alee nie potrafię odczytać jak to włączyć

 

w claas wiem jak włączyć kalibrację, ale w mf niestety nie, a co do czujnika to kiedyś rozmawiałem z serwisantem to musi być odpowiednio wkręcony bo można go wykręcić i liczyć obroty/połówki, ale nie wiadomo czy ktoś tego juz nie zmieniał i czy brał to pod uwagę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Politek98    0
17 godzin temu, artur04c napisał:

w claas wiem jak włączyć kalibrację, ale w mf niestety nie, a co do czujnika to kiedyś rozmawiałem z serwisantem to musi być odpowiednio wkręcony bo można go wykręcić i liczyć obroty/połówki, ale nie wiadomo czy ktoś tego juz nie zmieniał i czy brał to pod uwagę.

Tak Arturze , jak wykręcałem stary czujnik , starałem się o to, żeby był tak samo przykręcony jak poprzedni... No nic będę szukał informacji po ludziach co już próbowali zrobić kalibrację 👍

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur04c    2

Ja bym spróbował zadzwonić do serwisu i się zapytać bo nie zawsze są tacy wredni i mogą takie coś podpowiedzieć ;) przykładowo bo zdradzać nie będę, ale na północy polski serwisanci Claas są życzliwi :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Politek98    0
15 godzin temu, artur04c napisał:

Ja bym spróbował zadzwonić do serwisu i się zapytać bo nie zawsze są tacy wredni i mogą takie coś podpowiedzieć ;) przykładowo bo zdradzać nie będę, ale na północy polski serwisanci Claas są życzliwi :D

Aaaa no to zobaczymy , ale dzięki za info , że można jeszcze jakoś uzyskać informacje bez wydawania pieniędzy 😀

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rumcajs73    13
Dnia 8.04.2021 o 23:07, artur04c napisał:

Ważne jest teraz spozycjonowanie tego czujnika,  zeby zbyt szybko się nie skończył :)

A czemu przy złym spozycjonowaniu mógłby się szybko skończyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur04c    2

Podejrzewam, że jak będzie zbyt mocno wkręcony to ten element który wystaje i pedał go wciska może się zbyt mocno wciskać bo pod palcem można tego po prostu nie wyczuć, skok homoseksualisty musi się zgadzać :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Gość eliasztp
      Przez Gość eliasztp
      Cześć.
      Mam MF 6270. Ostatnio podczas pracy w polu wystąpiła u mnie mała usterka. Kiedy chciałem ruszyć zaświeciła się kontrolka z wykrzyknikiem (po sprawdzeniu okazało się, że jest to kontrolka od autotronic). Jednocześnie brzęczek w kabinie dawał ciągły sygnał, kontrolka świeciła cały czas, a traktor nie chciał ruszyć. Kiedy wcisnąłem sprzęgło, lub też wyłączyłem silnik problem ustąpił i tak pojawiał się co jakiś czas. Mieliście może kiedyś coś podobnego? Albo  jakieś typy co to może być? Pozdr
    • Przez Kijoszek
      Witam koledzy 
      Mam problem z massey ferguson 6290 - brak mocy. Posiadam ciągnik kilka lat i brakuje mu mocy,przy pracy z plugiem itp. nie dymi , pompa paliwa po naprawie (membrana dobra), tubro nowe pierścienie na tłokach wymienione a brakuje mu mocy na 140km według mnie ma jakieś 110km ponieważ jest słabszy od drugiego mojego ciągnika mf 6180.Czy wiecie co może być przyczyną?? 
    • Przez ArekMassey
      Witam. Ostatnio kupiłem ciągnik Massey Ferguson 6190. Po zmianie pierścieni i tuleji na wale kosza przedniego napędu i spuszczeniu oleju w skrzyni biegów zaczęły mrugać kontrolki pół biegów na przemian A-C B-D. Trzeba odłączyć klemy żeby zgasły. Po ponownym założeniu klem i wciśnięciu sprzęgła bez przekręcenia kluczyka zaczynają ponownie mrugać. Ciągnik ma słabe ładowanie 13 V, czy to może być związane z problemem? Nie działają kontrolki ciśnienia w skrzyni biegów i przedniego napędu. Uszkodzony jest czujnik od zapchania filtra hydrauliki. Miał ktoś podobny problem? Z góry dziękuję za pomoc. 
    • Przez Wkurz0
      Witam, mam problem z wymianą uszczelniacza wałka Ataku w przednim moście, ciagnik mf 6255. Problem jest taki że nie wiem czy trzeba rozkręcać cały dyferencjam i wyciągać cały wałek, czy da się to zrobić jakoś inaczej. Chodzi o część oznaczoną na obrazku nr.7. Z góry dziękuję za jaką kolwiek pomoc.

    • Przez Farmer4255
      Witam. Mam problem z ciągnikiem Massey Ferguson 4255(12x12, rewers elektro-hydrauliczny). Podczas wjazdu na posesje zmieniłem bieg z H3 na H2(wjazd przez wysepka-ciągnik lekko podskoczył ) i ciągnik wszedł na "luz". Nie można jechać do przodu i do tyłu. Mieliście podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj