neopuma

Ursus C-385 - Kołek ustalający początek wtrysku

Polecane posty

neopuma    0

Witam. Czy mógłby ktoś zrobić zdjęcie w ktorym miejscu znajduje sie trzpień ustalający do sprawdzenia zapłonu w zetor 8011? Mam problem ze znalezieniem tej śruby. A może istnieje takie prawdopodobieństwo że nie mam takiej śruby?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Oczywiście że jest prawdopodobieństwo że nie masz tego kołka, zwłaszcza jak ktoś wykręcił,   :P

kołek jest wkręcony z prawej strony, szukaj na wysokości 3 śruby licząc od dołu do góry, łączącej silnik ze skrzynią pośrednią, we wnęce za chłodnicą oleju jak jest ostatnia pionowa śruba od misy olejowej, powinien być widoczny kołek na klucz 10-11,  nie pamiętam dokładnie, a jak nie ma to sam otworek, w kierunku koła zamachowego..

Edytowano przez deSilva

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
neopuma    0

Problem w tym ze nie mam zadnego otworu w misce. Nawet sladu po urwaniu. Postaram sie jutro zrobic zdjecia ale na 99% nie mam czegos takiego w misie olejowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

W jakiej misce szukasz otworu? przeczytaj wyraźnie czy ja coś pisałem o otworze w misce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

 No właśnie, tam jest i tak wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
neopuma    0

Dopiero po tym zdjeciu znalazlem sam otwor bez sruby. No szukalem w misce olejowej bo wlasnie w misce jest ten otwór. U mnie wyglada tak. Czyli wchodzi tam pret 6mm?

IMG_20210315_184801.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

No co za problem że nie masz kołka, dorób sobie z pręta i będzie to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
neopuma    0

Problem zaden pytalem czy w kole zamachowym jest pret 6mm bo tego juz nie sprawdze bez rozbierania. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Jaki pręt w kole? ten kołek jak ustawiasz zapłon, to się wykręca i odwrotnie wkłada w ten otwór lekko naciskając, ma wskoczyć w otworki w kole.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
neopuma    0

Zle to opisalem. Chodzilo mi o OTWOR na pret w kole zamachowym. Temat do zamkniecia dzieki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukecki
      Witam, w którym miejscu można zmierzyć ciśnienie doładowania w Ursusie 1614?  Jak to zrobić? 
    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj