ma123

prędkość t25

Polecane posty

ma123    28

Witam chciałbym zapytać użytkowników t25 czy te kilometry pokazane na liczniku zgrywają sie z prędkością w rzeczywistości patrząc na telefonie na jakiejś  aplikacji to różniło się od tego na liczniku jakiś kilometr czasem pół  bo potrzebował bym w miare dokładniej predkości tego ciągnika do pracy z opryskiwaczem dodam że mam łyse opony i pewnie na asfalcie będzie innna prędkość 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

No to skoro wiesz wg GPS jaka jest predkość to po jakiego ch...a zadajesz głupie pytania??? Przecież wiadomo że prędkość w t25 jest brana z obrotów silnika i dużo czynników wpływa na prędkość ostateczną między innymi stan opon tylnych ale ty to wiesz tyle że d*pę chcesz pozawracać.

 

  • Like 2
  • Sad 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
walkman12    25

Załóż sobie licznik rowerowy na przednią felgę i będziesz miał podaną prędkość 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8518
39 minut temu, Karol445 napisał:

po jakiego ch...a zadajesz głupie pytania???

a mówią że niema głupich pytań

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ma123    28
3 godziny temu, Karol445 napisał:

No to skoro wiesz wg GPS jaka jest predkość to po jakiego ch...a zadajesz głupie pytania??? Przecież wiadomo że prędkość w t25 jest brana z obrotów silnika i dużo czynników wpływa na prędkość ostateczną między innymi stan opon tylnych ale ty to wiesz tyle że d*pę chcesz pozawracać.

 

po to że nie każdy gps pokazuje dobrze jak byś chciał wiedzieć jedna aplikacja pokazuje tak druga inaczej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    441

Były chyba też dwa rodzaje skrzyń biegów różniące się trochę rozmieszczeniem biegów i chyba w jakimś małym stopniu prędkościami. Jeśli licznik jest od innej wersji, to rozrysowane na liczniku prędkości też mogą się "rozjeżdżać".

Edytowano przez Alchemik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    639

Liczniki rowerowe tak jak liczniki w innych pojazdach nie są idealnie skalibrowane. Zawsze występuje błąd pomiaru, który może wynosić ponad 5km/h. 

Aplikacje GPS też obarczone są błędem pomiaru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek1974    539

są wzory na obliczanie prędkości przejedz  100 metrów zmierz czas i wyjdzie prędkość 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
walkman12    25
17 godzin temu, bergman31 napisał:

Liczniki rowerowe tak jak liczniki w innych pojazdach nie są idealnie skalibrowane. Zawsze występuje błąd pomiaru, który może wynosić ponad 5km/h. 

Licznik rowerowy miałem założony w MF255 to w porównaniu z licznikiem w Kubocie przy prędkości powyżej 4km/h odchyłki max 0,5km/h. Podstawa to dobrze zmierzyć obwód koła 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    639

Różnica 0,5km/h między wskazaniem prędkościomierza w ciągniku a licznikiem rowerowym, nie oznacza, że oba te liczniczniki pokazują dokładną prędkość. Nawet atestowane fotoradary mają błąd pomiaru.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Po co komu aż tak dokładne wskazania prędkości. Ja sobie zmierzyłem gps-em że na trzecim biegu i przy obrotach oznaczonych BOM czyli 1800 Władek jedzie około 6km/h i pod takie obroty dobrałem ciśnienie metodą prób i błędów i podobnie z rozsiewaczem. Teraz już tylko pilnuję obrotów i nie potrzebuję żadnych dodatkowych liczników.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Niektórzy po prostu lubia zadawać bezsensowne pytania. Cholera wie skąd się to bierze albo chca mieć lepsze statystyki na forum albo naprawdę wierzą w ten problem który sobie sami stworzyli albo chcą być świętsi od papieża i wymyślają Jeszcze inni wierzą że tu na forum są jasnowidze i zakładaja tematy w stylu "Coś mi stuka w skrzyni, nie wiecie co ?""" I ten temat jest  doskonałym przykładem tego stylu postów

Edytowano przez Karol445
  • Sad 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ma123    28
24 minuty temu, Karol445 napisał:

Niektórzy po prostu lubia zadawać bezsensowne pytania. Cholera wie skąd się to bierze albo chca mieć lepsze statystyki na forum albo naprawdę wierzą w ten problem który sobie sami stworzyli albo chcą być świętsi od papieża i wymyślają Jeszcze inni wierzą że tu na forum są jasnowidze i zakładaja tematy w stylu "Coś mi stuka w skrzyni, nie wiecie co ?""" I ten temat jest  doskonałym przykładem tego stylu postów

jak nie masz nic mądrego do powiedzenia to lepiej nic nie pisz a prędkość była mi potrzebna do rozlewania rsm i prędkość byla tam kluczowa ale zapomniałem że jaśnie pan nie pozwala napisać takiego tematu  na forum. to niby gdzie mam pisać takie pytania no chyba od tego jest forum a ty jak tego nie czaisz to po co się odzywasz bezsęsownie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

I do rozlewania RSM potrzebna ci prędkość zmierzona dokładniej niż mierzy to GPS. To ty rozlewasz co do setki ten RSM np 103.34 l/ha???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj