Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
mirek010

schemat budowy przedniego koła c-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mirek010    0

niech ktos poda jak tam idą te wszystkie części zaczynając od pierścienia filcowego i co dalej mam jakąś tulejkę chyba dystansowa do dużego łożyska i potem małe łożysko i podkładka i nakrętka i zabezpieczenie niech ktoś napisze czy w takiej właśnie kolejności maja być i czy luz pomiędzy tą tulejką a tym większym łożyskiem ma być duży najlepiej niech ktoś napisze w mm ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez banan575
      Podczas jazdy po drodze asfaltowej na 5tce ile fabryka da po jakims czasie zaczynaja chodzic jak zosemkowane i zaczyna telepac calym ciagnikiem. Jak sie skreci w lewo albo w prawo to przestaje ale jak sie jedzie znow po prostej to znow sie tak dzieje. os byla robiona koncowki drazka tez. Co to moze byc??
    • Przez vailus
      Witam. Chciałem się dowiedzieć czy opony 195/75 r16 C będą pasować na felgi do c360? Prawdopodobnie będę w stanie sobie załatwić takie za darmo z wydartym lekko mocniej bieżnikiem po bokach (przypadłość jednej z marek busow) i chciałem się dowiedzieć czy da radę je założyć i czy będą pasowały. Ciągnik i tak śmiga głównie w pracach lekkich i na łące więc nie potrzebuje oryginalnych.
    • Przez RycerzNocy
      Chciałbym założyć felgi i opony 10/15 (takie jak są w rozrzutniku obornika) do c-360 i co muszę przerobić aby móc je założyć.
    • Przez MirekWraga
      witam
       
      mam luz wzdłużny na sworzniu zwrotnicy w C360  . to naprawic ??
      czy konieczna jest wymiana tulejek ??
    • Przez lukaszolawa
      Witam! Wszystkich. Piszę na tym forum 1 raz i chciałbym zasięgnąc porady. W swoim ursusie 4011 posiadam przód miękki 2 dni temu na prawiałem przekładnie kierowniczą aby zlikwidować luz - to sie akurat udało. Ale pozostał problem cięzko chodzącej kierownicy. Po oględzinach stwierdziłem że sypną się przód sworznie złapały luz - brak smaroania zrobiło swoje - i mam tu pytania:
      1. czy ktoś robił sam kiedys ten przód i czy znalazł części
      2. czy ktoś ma ksiązke ursusa 4011 i zrobił by zdjęcie strony z przodem miękkim
      3. czy można sobie poradzic samemu z tymi sworzniami czy lepiej zdecydowac sie na regenerację (tu mam akurat wątpliwości)
      To na razie tyle. dzieki za odpowiedź.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.