-
Podobna zawartość
-
Przez Legend
Witam ,chciałbym zwiększyć moc w moim JD 5055e, ciągnik jest strasznie zamulony i trzeba go wysoko kręcić żeby szedł ,np z przyczepą to nawet ciężko mu ruszyć z biegu c1.
Ciągnik jest z 2016r przedliftowy na zwykłej pompie paliwowej, bez common rail i dpf .
Czy ktoś z was zwiększał moc w takim ciągniku i w jaki sposób to można zrobić ,bo jeśli byłby na CR to łatwizna a na zwykłej pompie to już ciężej, znajomy mi sugerował kupić pompę od 5075E, ale może da się coś zrobić na oryginalnej ?
Chciałbym uzyskać moc około 70-75km
Jeśli ktoś z was zwiększał moc w takim ciągniku prosiłbym o odpowiedź jak to najprościej i bezpiecznie dla silnika zrobić
-
Przez Kamil567
John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje
-
Przez danielo2007
Witam. Chciałem sie podzielic moimy spostrzezeniami i awariami z krótkiego użytkowania ciagnika John Deere 5100R w nadzieji że komus to pomoże w wyborze, albo ktoś też sie podzieli uwagami na temat swojej 5R.
Ciagnik zakupiony u dealera wanicki agro w swidniku przepracowane ma 80mth. Jeszcze przed odbiorem go z placu u dealera stwierdziłem niepokojace głosne stuki i trzaski w hydraulice-objawy nasilaja sie przy wciskaniu hamulca lub przesuwaniem dzwigni hydrauliki. Usterka mimo naprawy nie została usunieta do dnia dzisiejszego (serwis nie za bardzo wie czego sie czepic).Po 30mth sie zaczeło:
-opadanie tura po dłuzszym postoju
-awarie rewersora (kalibrowany i wgrywany soft przez serwis 2 razy, nic to nie dało)
-odczuwalny spadek mocy i właczanie sie kontrolki inteligentnego zarzadzania moca(+10KM) przy kazdym wcisnieciu pedału gazu bez obciazenia(wczesniej kontrolka zapalała sie w transporcie przy obciazeniu)
-skrzynia biegów przełacza biegi po 5sekundach od ruszenia dzwignia(w tym czasie ciagnik jest na luzie) co doprowadza tzw.pchniecia zestawu na wzniesieniu luz stoczenia do tyło(mi przydazyło sie to juz dwa razy i mało brakowało do wywrócenia zestawu).
-po nagrzaniu sie hydrauliki bywa ze ehr przestaje na chwile reagowac.
-wyzuca przewody z gniazd hydrauliki podczas próby wywrotu załadowanej przyczepy
-spalanie na pusto transport 18-21L/h w pracy np. agregatem scierniskowym to 20-26L/h
-ciagłe błedy przekładni głownej, rewersu, podnosnika, brak komunikacji ze sterownikami, nawet z wyswietlaczem.
Pochwalic ciagnik moge tylko za zwrotnosc i oswietlenie zewnetrzne, reszta jak narazie kicha do kwadratu. Zapomniałbym jeszcze o tym że dealer zle przekazał do zamówienia ciagnik i konfiguracja sie nie zgadza, cała hydraulika jest inna niz zamowiłem. Zamowiona była zamknieta z pompa tłoczkowa z lepszymi gniazdami hydrauliki, a dostałem układ otwarty z pompa zembata o gorszym wydadtku z najtanszymi badziewnymi gniazdami w których nie da sie zablokowac wydadku.
Mam nadzieje ze ktos z urzytkownikow tej wspaniałej maszyny też sie podzieli swoja opinia i wyprowadzi mnie ze złej opini na temat tego badziewia.
pozdrawiam
-
Przez Pawelch91
Witam,
Zastanawiam się nad zakupem nowego ciągnika (PROW) i mój wybór to John deere 5090 M lub R.
Ciągnik jaki mogę kupić może mieć max 100km (po gwarancji bym mu moc podniósł). Jeździłem po placach i oglądałem różne marki i z tych wszystkich jeszcze najlepiej wygląda JD.
Pewnie niektórzy pomyślą ze nie wiem o czym mowie itp. ale od razu chce to Wam powiedzieć nie interesuję mnie ani amortyzacja przedniej osi (jak w serii R), ani EHR, skrzynie tez chciałbym raczej najprostsza 16/16 lub 32/16.
Zastanawiam się też nad oryginalnym turem do niego.
Chciałbym poznać wasza opinie na temat tego modelu czyli 5090M lub R, bo jeszcze zastanawiam się na R-ką ponieważ tam jest już pełna rama , silnik niby i tu i tu jest 4,5litra ale inny model i w M ma max115km a w R 125km.
Za wszelkie wypowiedzi z góry wszystkim dziękuje:)
-
Przez Majkelo
Czy w waszych jelonkach po SZYBKIM przełączeniu kierunkowskazu z prawego na lewy lub lewego na prawy, a następnie włączeniu na pozycje NEUTRALNĄ kierunkowskaz nadal mruga przez około 30-40sekund ? Poprzez taka niemożność wyłączenia kierunku jedzie się droga i wprowadza się w błąd innych uczestników ruchu. Ten typ tak ma czy gdzieś jest wada?
-