roni9411

Powracająca naprawa gwarancyjna John Deere

Polecane posty

roni9411    2

Witam, mam taki problem. Kupiłem johna deera w listopadzie 2018 roku  na początku 2019 miałem problem z czujnikiem od hamulcow , serwis na gwarancji wymienił bylo dobrze do listopada 2019 znow wyskakiwał blad podczas hamowania, serwis na gwarancji znow wymienił czujnik hamulcow i było dobrze do teraz , znow zaczyna wyskakiwać blad na kompie. Zadzwonilem do serwisu ze wedlug mnie trzeba to jeszcze raz wymienic pomimo że gwarancka się skończyła bo to dla mnie nienaprawione dobrze naprawa gwarancyjna ,on stwierdził że już nie da rady i powiedział zebym próbował pisać do JD polska jeśli oni dadzą zielone światło to on to wymieni na gwarancji. Wedlug was idzie cos ugrać czy jak? Czy raczej będą mieć mnie za przeproszeniem w d*pie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    353

Rzecznik praw konsumentów za free i doradzi, według mojej skromnej osoby wymieniona część ma nadal rok gwarancji mimo że na ciągnik minęłą

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    285

Co to za serwis że któryś raz ta sama część nawala , najwyższy czas by w końcu dojść do tego dlaczego to nawala non stop .

Jak spali się bezpiecznik to nic nie daje wymiana tylko znaleźć przyczynę dlaczego się spalił ,i tu to samo .

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

roni9411    2

Tylko ze gwarancja tj. rok czasu skończyła się w listopadzie 2020 . Tylko ze to cały czas nawala a wątpię żeby to była wina czujnika rzeczywiście. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    353

Jeżeli po naprawie gwarancyjnej usterka nadal jest to naprawa gwarancyjna nie była skuteczna wal do rzecznika on ci wszystko wytłumaczy poda paragrafy i nawet pomoże stworzyć pismo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    285

No bez jaj stać było na jelenia , a nie ma 100zl na poradę.( To dla poprawy humoru). A na poważnie to nawet gdybyś tę stowkie zapłacił to i tak mało niż samodzielna naprawa , a to żeby serwisowi dać kopa w jaja bezcenne.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roni9411    2

Wiem ze to na poprawę humoru. Ale wątpię czy ktoś za stówkę da poradę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ogarek    1302
3 godziny temu, sznajdik napisał:

Rzecznik praw konsumentów za free i doradzi, według mojej skromnej osoby wymieniona część ma nadal rok gwarancji mimo że na ciągnik minęłą

Jeśli psuje się ta sama wymieniana część to jest tak jak napisałeś.... Tu już reguluje to prawo i o ile gwarancja jest dobrowolna ze strony producenta to jeśli jej udzielił to podlega regulacjom prawnym w tym zakresie... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    353

W każdym starostwie powiatowym jest rzecznik dostępny za free dla ludzi którzy mają problemy z niekoniecznie uczciwymi sprzedawcami reklamacjami itd. warto pójść i pogadać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Legend
      Witam ,chciałbym zwiększyć moc w moim JD 5055e, ciągnik jest strasznie zamulony i trzeba go wysoko kręcić żeby szedł ,np z przyczepą to nawet ciężko mu ruszyć z biegu  c1.
      Ciągnik jest z 2016r przedliftowy na zwykłej pompie paliwowej, bez common rail i dpf .
      Czy ktoś z was zwiększał moc w takim ciągniku i w jaki sposób to można zrobić ,bo jeśli byłby na CR to łatwizna a na zwykłej pompie to już ciężej, znajomy mi sugerował kupić pompę od 5075E, ale może da się coś zrobić na  oryginalnej ?
      Chciałbym uzyskać moc około 70-75km
       
      Jeśli ktoś z was zwiększał moc w takim ciągniku prosiłbym o odpowiedź jak to najprościej i bezpiecznie dla silnika zrobić
       
       
    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez danielo2007
      Witam. Chciałem sie podzielic moimy spostrzezeniami i awariami z krótkiego użytkowania ciagnika John Deere 5100R w nadzieji że komus to pomoże w wyborze, albo ktoś też sie podzieli uwagami na temat swojej 5R.
      Ciagnik zakupiony u dealera wanicki agro w swidniku przepracowane ma 80mth. Jeszcze przed odbiorem go z placu u dealera stwierdziłem niepokojace głosne stuki i trzaski w hydraulice-objawy nasilaja sie przy wciskaniu hamulca lub przesuwaniem dzwigni hydrauliki. Usterka mimo naprawy nie została usunieta do dnia dzisiejszego (serwis nie za bardzo wie czego sie czepic).Po 30mth sie zaczeło:
      -opadanie tura po dłuzszym postoju
      -awarie rewersora (kalibrowany i wgrywany soft przez serwis 2 razy, nic to nie dało)
      -odczuwalny spadek mocy i właczanie sie kontrolki inteligentnego zarzadzania moca(+10KM) przy kazdym wcisnieciu pedału gazu bez obciazenia(wczesniej kontrolka zapalała sie w transporcie przy obciazeniu)
      -skrzynia biegów przełacza biegi po 5sekundach od ruszenia dzwignia(w tym czasie ciagnik jest na luzie) co doprowadza tzw.pchniecia zestawu na wzniesieniu luz stoczenia do tyło(mi przydazyło sie to juz dwa razy i mało brakowało do wywrócenia zestawu).
      -po nagrzaniu sie hydrauliki bywa ze ehr przestaje na chwile reagowac.
      -wyzuca przewody z gniazd hydrauliki podczas próby wywrotu załadowanej przyczepy
      -spalanie na pusto transport 18-21L/h w pracy np. agregatem scierniskowym to 20-26L/h
      -ciagłe błedy przekładni głownej, rewersu, podnosnika, brak komunikacji ze sterownikami, nawet z wyswietlaczem.
      Pochwalic ciagnik moge tylko za zwrotnosc i oswietlenie zewnetrzne, reszta jak narazie kicha do kwadratu. Zapomniałbym jeszcze o tym że dealer zle przekazał do zamówienia ciagnik i konfiguracja sie nie zgadza, cała hydraulika jest inna niz zamowiłem. Zamowiona była zamknieta z pompa tłoczkowa z lepszymi gniazdami hydrauliki, a dostałem układ otwarty z pompa zembata o gorszym wydadtku z najtanszymi badziewnymi gniazdami w których nie da sie zablokowac wydadku.
      Mam nadzieje ze ktos z urzytkownikow tej wspaniałej maszyny też sie podzieli swoja opinia i wyprowadzi mnie ze złej opini na temat tego badziewia.
      pozdrawiam
       
    • Przez Pawelch91
      Witam,
      Zastanawiam się nad zakupem nowego ciągnika (PROW) i mój wybór to John deere 5090 M lub R.
      Ciągnik jaki mogę kupić może mieć max 100km (po gwarancji bym mu moc podniósł). Jeździłem po placach i oglądałem różne marki i z tych wszystkich jeszcze najlepiej wygląda JD.
      Pewnie niektórzy pomyślą ze nie wiem o czym mowie itp.  ale od razu chce to Wam powiedzieć nie interesuję mnie ani amortyzacja przedniej osi (jak w serii R), ani EHR, skrzynie tez chciałbym raczej najprostsza 16/16 lub 32/16.
      Zastanawiam się też nad oryginalnym turem do niego.
      Chciałbym poznać wasza opinie na temat tego modelu czyli 5090M lub R, bo jeszcze zastanawiam się na R-ką ponieważ tam jest już pełna rama , silnik niby i tu i tu jest 4,5litra ale inny model i w M ma max115km a w R 125km.
      Za wszelkie wypowiedzi z góry wszystkim dziękuje:)
    • Przez Majkelo
      Czy w waszych jelonkach po SZYBKIM przełączeniu kierunkowskazu z prawego na lewy lub lewego na prawy, a następnie włączeniu na pozycje NEUTRALNĄ kierunkowskaz nadal mruga przez około 30-40sekund ? Poprzez taka niemożność wyłączenia kierunku jedzie się droga i wprowadza się w błąd innych uczestników ruchu. Ten typ tak ma czy gdzieś jest wada?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj