Polecane posty

king558    0

Witam 

Mam w swoim zetorze 10540 takie oto opony 

Przód 420 70r24 i tył 520 70r38.

Chcę je zmienić i teraz pytanie:

Która konfiguracja jest właściwą żeby napędy się zgrywaly

14.9 24 i 16.9 38

14.9 24 i 18.4 38

Z góry dziękuję 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    640

W Zetorze 10540 standardowo były montowane opony:

Przód: 14.9-24

Tył: 16.9-38

Zamiennik opony 14.8-24 to 420/70R24.

Zamiennik opony 16.9-38 to 480/70R38.

Kombinacja opon przód 420/70R24 i tył 520/70R38 jest niewłaściwa.

520/70R38 to odpowiednik opony o rozmiarze 18.4-38.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacki31    5

No u mnie w 10540 właśnie fabrycznie były przód 14.9-24, a tył 18.4-38. Zetor z 1997r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    640

Prawdopodobnie były dwa rodzaje przełożeń przedniego napędu. Poszukałem trochę i znalazłem takie rozmiary opon dla Zetora z lat 1990-1997:

- 10245

przód: 14.9-24, tył: 16.9-38;

- 11245

przód: 14.9-24, tył: 18.4-38.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
king558    0

Ok. Tylko jakie teraz założyć.? 

Obie konfigurację będą dobre? 

Kwestia tego żeby przód i tył był też chyba równy szerokością

Diler twierdzi że powinnny być 

14.9 24 - 380r85-24

18.4 38 - 460r85-38

 

 

Edytowano przez king558

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ksys    23

muszę wymienić przednią oponę  13,6 x 24 fabrycznie były Mitasy

jakie w miarę dobre opony polecilibyście w rozsądnych pieniądzach i jakości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj