pWnedMTZ

New Holland TS110a Komunikat heavy

Polecane posty

pWnedMTZ    68
Witam, od niedawna jestem posiadaczem nh TS110a. Zauważyłem że jakiegoś po odpaleniu świeci się przez którą chwilę komunikat heavy 3, liczby się zmieniają, kiedyś było 8, dziś jak woziłem obornik podczas jazdy zmieniło się samo na Heavy 2. Może ktoś coś wie od czego to jest? Z góry dzięki za odpowiedzi 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomeq    12

Duży przegląd Ci sie zbliża, jak zmieniasz olej w silniku plus filtry to jest przeglad ligth, a silnik skrzynia filtry i cala reszta to jest heavy. Oczywiscie co konkretnie jest wymieniane to zalezy od modelu i instrukcji serwisowania. Jak zrobisz przeglad to wbij w komputer i potem znowu CI przypomni o nastepnym.

Edytowano przez tomeq

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pWnedMTZ    68
tomeq napisał:

Duży przegląd Ci sie zbliża, jak zmieniasz olej w silniku plus filtry to jest przeglad ligth, a silnik skrzynia filtry i cala reszta to jest heavy. Oczywiscie co konkretnie jest wymieniane to zalezy od modelu i instrukcji serwisowania. Jak zrobisz przeglad to wbij w komputer i potem znowu CI przypomni o nastepnym.

Wszystkie oleje i filtry zmieniłem zaraz po kupnie ciągnika, czyli 4 mtg temu. Jak zmienić aby za jakiś czas przypominało ponownie o przeglądzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomeq    12

Filtry powietrza obydwa tez? Mogę Ci przesłać skan z intstukcji ale z td5. Napisz mi adres mailowy na priv.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pWnedMTZ    68
tomeq napisał:

Filtry powietrza obydwa tez? Mogę Ci przesłać skan z intstukcji ale z td5. Napisz mi adres mailowy na priv.

 

Filtry powietrza też zmieniłem, teraz na dniach zostało mi jedynie zmienić olej w przednim moście

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pWnedMTZ    68
tomeq napisał:

A olej w skrzyni? Co 1200 godzin bodajze.

Wszystko zmienione, olej w silniku +filtry, filtry paliwa, powietrza, olej w skrzyni i wszystkie filtry, tak jak pisałem wcześniej zostało mi tylko do wymiany olej w przednim napędzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj