Zaloguj się, aby obserwować  
AdamZetor12145

Bardzo pilne - silnik do Rekorda

Polecane posty

mam poważny problem ponieważ dzisiaj zatarł mi sie silnik w rekordzie i na allegro znalazłem tą firme: http://allegro.pl/item1123014171_silnik_sw400_sw_400_i_pochodne_do_kombajnow_bizon.html i zastanawiam sie nad kupnem... słyszał ktoś coś o tej firmie ? ma ktoś z was lub znajomych taki silnik ? Proszę o szybkie odpowiedzi ponieważ żniwa tuż tuż. Z góry dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Osobiście bym się nie zastanawiał zbyt długo nad tą propozycją.Chyba że swój zrobisz.Na pewno taniej by wyszło.Nie pamiętam teraz z kąt to był silnik ale podobna sytuacja.Gość kupił taki silnik [mówił że z Andrychowa??]i też się zatarł to przyjechali i zmienili.Mechanicy mi to mówili w tym roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
myster    7

Moj sasiad tez kupil po kapitalce ale nie powiem dokladnie skad mial gwarancjie kazali iles tam godzin zeby pochodzil na wiekszych obrotach i stanal mu nawet nie wyjechal w pole, panewka korbowodowa przylapala:( Ale wymienili mu bez problemu nawet sami przywiezli no ale niestety przestoj byL:(. najleiej samemu robic wtedy masz pewnosc co jest zrobione i jak jest zrobione, ale niestety niekiedy sie nie da:(

A co dokladnie sie stalo moze jeszcze jest do uratowania ten silnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19Damian89    0

Sasiad kuzyna w zniwa zatar dwa silniki dwa lata temu jeden zaraz na poczatku zniw potem kupil jakis chyba uzywany 2-3dni i tez sie wykonczyl..

 

Zrobic napewno sie silnik da chyba ze blok pekl czy cos powaznego ale to potrwa pewnie z tydzien moze i nawet dluzej a tak kupisz nowy 3-4dni i masz kombajn na chodzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość murtek   
Gość murtek

Mój wujek z kuzynem ma do sprzedania takowy silnik (no chyba że już sprzedali)- specjalizują się w mechanice, co z resztą widać moich maszynach, które serwisują (chodzą bezawaryjnie). Namawiali mnie na ten silnik abym w razie konieczności w żniwa gdy jest mało czasu szybko zamienić silnik. Jednak ja myślę o zamianie na jakiś zagraniczny w niedługim czasie więc go nie kupiłem. Chcieli nie drogo (coś ok 4- 5 tys zł). Oglądając ostatnio silnik na składnicy widniała cena 9000 zł i to na zamianę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki panowie za informacje... silnik padł konkretnie i trzeba by było włożyć ok 7000 zł żeby chodził jak należ (własna robocizna). dzisiaj dzwoniłem do te firmy i akurat mieli wolny silnik i jutro na 8 -9 mają być u mnie. w cenie biorą silnik na zamiane a skoro mam 2 takie silniki to jeden sprzedam im i będzie trochę taniej... i ważne to że jest gwarancja na 2 sezony. I przede wszystkim to nie jest normalny SW-400 tylko wzmocniony - inne tłoki korbowody także silnik będzie miał zapas mocy a nie będzie żyłowany na maxa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
armi95    0

Ile koni ma ten nowy wzmocniony silnik?


<<SPRZEDAM>> Taśmociąg do kostek siana lub słomy w bdb stanie z zaczepem do ciągnika. Jest on na kołach gumowych. Mało używany. Tanio. Okolice Węgrowa, Korytnicy. W razie pytań pisać na PW. <<SPRZEDAM>>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

A co to wkładają do tego silnika że jest wzmocniony? Jak dla mnie bujda na resorach. Ciekawi mnie też czemu w Rekordzie masz SW 400 a nie 6CT107. Podaj cenę tej wymiany jeszcze i ile dali za stary silnik.


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
armi95    0

Pewnie z innego te tłoki i korbowody z innego materiału. A jak nie to nie wiem o co chodzi.


<<SPRZEDAM>> Taśmociąg do kostek siana lub słomy w bdb stanie z zaczepem do ciągnika. Jest on na kołach gumowych. Mało używany. Tanio. Okolice Węgrowa, Korytnicy. W razie pytań pisać na PW. <<SPRZEDAM>>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheCinek    3

A co to wkładają do tego silnika że jest wzmocniony? Jak dla mnie bujda na resorach. Ciekawi mnie też czemu w Rekordzie masz SW 400 a nie . Podaj cenę tej wymiany jeszcze i ile dali za stary silnik.

A mnie ciekawi to że mówią ze rekord ma 120km prawda?? :) Bo u mnie na bloku jest tabliczka "6CT107 i podana moc 135KM..." to ile na prawde on ka KM?? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Rekord ma 120KM


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Te silniki miały od 120 do 150 z tego co wiem.Zależy jaki ktoś silnik założył.W Autosanach były chyba koło 150 i zakładali je do Rekordów.Na tabliczce pisze to tyle ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sory że tak późno odpisuje... silnik ma 120 koni ale ma tłoki stwożnie i korbowody od silnika z BS-a no bo to najszybciej pada w w starych silnikach... Rekordy mają 120 KM i ani jednego konika więcej. cena to 12000 zł i stary silnik na wymiane a że miałem dwa to ten drugi im sprzedałem za 1500 zł - złom :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    1

Bo u mnie na bloku jest tabliczka "6CT107 i podana moc 135KM..." to ile na prawde on ka KM??

 

Masz wstawiony silnik od sieczkarni polowej, tam była właśnie montowana wersja o mocy 135KM. W starych, 'komunistycznych' Rekordach podawali moc 125KM, dopiero jak przyszedł kapitalizm to zabrali mu te pięć koni...


good God damn and other such phrases...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Heniekii    2

thecinek

 

w autobusach byly takie silniki wstawione co ty masz wiem to bo znajomy mi zawsze przy silniku robi wtryski i kiedys spojzal na tabliczke i sie zdziwil ze ma tylko 120km bo on jest mechanikiem na zajezdni autosanow i mowil ze taki sam silnik ma bodajze 135czy 137 km w autobusie a w nowszych 150

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez 19Damian89
      Witam juz od 2 sezonow wojujemy ze wspomaganiem .. czasem zalapie i kreci sie dobrze a czasem az szkoda gadac ... a postoju jak sa kola uniesione w prawo sie w miare kreci ale w lewo trzeba bylo sie nie zle nasilowac..
       
      Orbitrol wymienilismy i silownik z tylu tez..
       
      co moze byc przyczyna braku wspomagania
    • Przez damaxyz
      Witam,
      Jak najszybciej wymienić sprzęgło w rekordzie, czy trzeba ściągać skrzynie i jakie podzespoły warto od razu wymienić?
      Chciałem to zrobić ponieważ po długim postoju kombajnu jak go uruchomię i chcę ruszyć to podczas puszczania sprzęgła słychać jakieś ocieranie - nie wiem co to ale po dłuższym okresie pracy przestaje być to słychać.
       
      Chodzi mi oczywiście o wymianę tarcz sprzęgła.
       
      Pozdrawiam,
    • Przez daron64
      Witam
      Krótki wstęp - pacjent to rekord '87 - jakiś czas temu elektryk zmieniał mi alternator, potem jeszcze raz grzebał w elektryce. Ja tam szczerze mówiąc nie zaglądałem - działa to działa, akumulatory nowe, kombajn chodzi tylko kilka dni. Teraz wszystko sobie sprawdzam, a tam alternator jest całkowicie odłączony. Od regulatora idzie jeden przewód na bezpieczniki. Nie mam pojęcia czemu elektryk tak to zrobil. Chciałem teraz to popodlaczac, ale mam problem tego typu, że nie moge stwierdzić, czy mam 6 czy 9 diodowy alternator, żeby dobrać do niego regulator. Zacząłem kminic, że może alternator stary był 6 diodowy, a nowy kupiłem 9 i elektryk odłączył go całkowicie. Ale to tylko gdybanie. Nie mam żadnego fachowca pod ręką i jakoś muszę to sam ogarnąć.
      Na alternatorze jedyne oznaczenia jakie się zachowały to ze zdjęcia poniżej.
      Alternator sprawdzałem według tego filmiku 
      Tym pierwszym sposobem wyszło mi niby, że jest przejście w jedną stronę - więc 9diodowy, ale znowu tym drugim sposobem też pokazało mi przejście w jedną stronę. Cos źle robię, czy jak to interpretowac?
      Pierwsze foto alternatora, drugie to łączenie wsuwki ze śrubami, trzecie to łączenie wsuwki ze śrubą, na którą idzie przewód który łączy się z rozrusznikiem. Takie foto zrobiłem, ale generalnie jeszcze tam wszystko odłączyłem, czyscilem i sprawdzałem jeszcze i wskazania takie same jak na foto.
       



    • Przez Misiek55
      Witam.
      Zakupiliśmy kombajn Bizon 5058 hydrostatik z Danii. Kombajn jest wyposażony w komputer LH 965 agro, komputer niestety gdy kupiliśmy nie załączał się ale po wymianie baterii w środku udało się go włączyć, niestety żadne przyciski nie reagują a komputer wyświetla stan pełnego zbiornik i co jakiś czas pika. Miał ktoś podobną sytuację lub jest w stanie coś doradzić?

    • Przez Iwnkr
      Witam, mam Bizona rekorda, wczoraj na polu zaczął się owy problem, mianowicie hydraulika zaczęła słabo działać i wspomaganie siadło. Dzisiaj hydraulika nie działa wcale. Heder sie nie podnosi ani opuszcza, tak samo grabie i kierownica nie ma wspomagania. Przy silniku od strony chłodnicy słychac syk, tak jakby powietrze ulatywalo. Prosze o szybką poradę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj