arty

Do 50KM Farmtrac 555, Lovol 504 czy Solis 50rx

Polecane posty

arty    1
Napisano (edytowany)

Jak w temacie... bylem juz zdecydowany na Farmtraca 555, ale obecnie nie dostepne, u dowiaduje sie ze nowe prawdopodobnie juz z DPF, a moze jeszcze ADblue.... praktycznie w tej samej cenie jest tez Chinski! Lovol 504, bez ekowynalazkow i ktory ma dodatkowo w podobnej cenie lepsze doposazenie (klimatyzacja, obciazniki, zaczep i chyba opony radialne, dodatkowo mozliwosc zamowienia troche drozrj  wersji 60Km 40km/h) dochodzi jeszcze Solis 50rx tez bez ekowynalazkow, ale ten z wad ma skrzynie bez rewersu i 1predkosc WOM, oraz jeszcze TYM 555, ale ten tez juz z ekowynalazkami....albo arbos 3055, ale to to samo co Lovol, i to bez pneumatyki.....ktory byscie wybrali?
 
Aby ułatwić sobie i może i innym wybor - zrobilem na szybko male  - subiektywne - porownanie modeli ktore biore pod uwage, ( ceny orientacyjne jakie udalo mi sie znalezc na dzien dzisiejszy. Przyznam ze jesli Farmtrac 555 bedzie z DPF albo adblue to coraz bardziej przychylam sie do Arbosa, a jesli to praktycznie  to samo co LOVOL to moze warto wziasc tego lovola ( mimo zlych opini - jakos Arbosa chwala - a jesli to to samo,,,) premium 60KM i 40 km/h - w farmtracu chyba tylko WOM 540/ 540E jest na plus bo w chinskich 500/ i 1000 ....

MODELE CIĄGNIKÓW.pdf

Edytowano przez arty
dodanie pliku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
camo    84
Napisano (edytowany)

Jest jeszcze TYM w tej mocy, dobre opinie są raczej na temat tych ciągników i do tego TYM składa nawet ciągniki dla Zetora. Cena jest trochę wysoka i też te modele 50-60 km już są raczej nie produkowane kosztem nowszych droższych. Lovol chyba wydaje się najlepszym spośród tych ciągników. W sumie nie wiem dlaczego SOlIS ma kosztować 102 brutto ale patrząc ogólnie to jest warty max 70 brutto z takim wyposażeniem, zdecydowanie lepiej dopłacić do Lovola 60 km i pełnego wyposażenia i jeszcze skrzynia 40 jak dobrze pamiętam, tylko jak on sobie będzie radził np w polu z takimi gabarytami?

Edytowano przez camo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arty    1

Tym-a wpisalem w tabelii, jego wady to cena, mala masa, chyba brak pneumatyki i co najgorsze 555 ma juz DPF z tego co wiem... Lovol premium bardz kuszacy bo 60km i predkosc te 40, poza tym ma praktycznie wszystko, no moze lepszy bylby WOM 540E zamiast 1000 aale i tak plus ze ma 2predkosci. Jedynie co mnie powstrzymuje to komentaze ze duzo pali, cieknie i ogolnie chinszczyzna, tylko dlaczego niewiele takich komentarzy jest o Arbosie3055 skoro to to samo...

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

camo    84

Dokładnie, Arbos to to samo a niby lepsze choć Korbanek jeszcze j--bie ludzi i pewnie za te ciągniki 2x bierze niż za Lovole. U niego to za doposażenie będzie trzeba dopłacić połowę ceny Lovola. Na plus na pewno Perkins bo reszta nwm co ma w środku. Też na plus skrzynia 12x12 i rewers przy kierownicy, ogólnie to najlepiej wyglądają Tymy i Lovole choć cenowo to Lovol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arty    1

Ten Perkins to tylko wzorowane na Perkins... a jak szukam opini to mowia ze duzo pali, cieknie a mocy wcale nie za duzo... Tu gdyby nie grozba Dpfa od 2021r w farmtracu to moze i 3cylindrowy silnik forda nie jest taki zly 

Mala aktualizacja Farmtrac za okolo 95tys na 99% bedzie juz z dpf i podobno ma juz rewers przy kierownicy.... Lovol m504 juz podbija cene do prawie 100tys a wersja premium 60km i 40km/h to juz 110tys.. Na plus zre sa jeszcze bez dpfa. Co sie dzieje z tymi cenami to juz przesada!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arty    1

Odświeżę temat - można już zamawiać nowego Farmtraca 555DTC V - cjoc do końca nie wiadomo jak wyglada... Z tego co wiem dołożyli DPF i zeby utrzymac cenę na konkurencyjnym poziomie odjęli pneumatykę - nazywając to PROMOCJA!

Co sadzicie o tym nowym Farmtracu - trochę boje sie tego DPF - bo to juz nie będzie ciągnik na lata jak stare 30 i 60-tki.... Wcześniej czy później DPF będzie stwarzał problemy, a wycięcie to nie rozwiązanie, bo kiedyś się za to wezma....

W obecnej sytuacji jak sadzicie zostać przy Farmtracu, czy kierować się w stronę LOvola, czy Arbosa - jeszcze bez DPF..., z pneumatyka a nawet klima...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ghibli_100    0

Ja chyba bym został przy Farmtracu. Ma normalny rozstaw kół. AA te inne oprócz TYMa to kompakty raczej komunalne i do sądu. Max szerokość to 160 cm nie można regulować szerokości kół. A poza tym jakość tych Chińczyków to przepaść gwinty słabe śrubki miękkie. Poczytaj opinie na sadowniczych forach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez marklo91
      Witam
      Szukam nowego ciągnika. Ograniczenie mocy ze względu na program MGR wynosi 60,3 KM. Gospodarstwo do 5 ha, warzywa. Będzie to główny ciągnik (zastąpi T25) więc wykonywał będzie wszelkie możliwe prace z: pługiem, agregatem, opryskiwaczem, chwastownikiem, rozsiewaczem, kombajnem do czosnku i przyczepą.  Do tej pory znalazłem niewiele ciągników o mocy 50-60 KM. Zastanawiam się nad John Deere 5058e (58KM), New Holland T4.55S (55KM), Massey Ferguson 1755M (54KM). Może są jeszcze jakieś inne, o których nie wiem? Nie zamierzam znacznie powiększać gospodarstwa i dokupować mocniejszego ciągnika, więc chciałbym żeby w miarę bezawaryjnie służył przez możliwie długi czas.
    • Przez kuna9977
      Witam mam zamiar kupić ciągnik o mocy ok 130 km zastanawiam się nad mf 6713 lub df 6130 który lepszy df tańszy ale i gabarytowo trochę mniejszy czy może jakaś inna marka nh, Zetor, bym nie chciał przekroczyś 300 netto 
    • Przez meld102
      Witam. Mianowicie potrzebuje ciągnika do 130km - jako główny do ciężkich prac. Areał jaki obrabiam 45ha ziemia od 3 do 5, pół na pół łąki/pola - prowadzę hodowlę krów mlecz. Zastanawiałem się nad masseyem seria 61xx mianowicie 6160 w zwyż bądź jakimś casem MX / renault. Budżet chciałbym coś koło 60-70tys maksymalnie za to przeznaczyć. Nie zależy mi na wodotryskach nie wiadomo czym najlepiej skrzynia mechaniczna - ok w takich ciągnikach połówki to już standard ale bez elektorohydraulicznych rewersów mechaniczna spokojnie wystarcza byleby sprzęgło dawało radę, nie wykluczam jako dodatkowa pomoc założyć tura do takiego ciągnika - obecnie mam farmera f2 8244 w turze 84km, proxime power 90, c362, c360, i ciapka. Proxima cięższa robotę robi jestem zadowolony jednak mocy brakuje. 
      Od takiego ciągnika co bym wymagał bo dużo się pisze ten wygodniejszy, ten ma lepsze radio, podgrzewany fotel itd itd - to mnie tyle nie interesuje - w miarę oszczędny silnik, dobry dostęp do części zamiennych, dobre sprzęgło - nie jak w tym farmerze mam bo to jakaś porażka w zetorach zwykłej serii chyba te same montują, i masa. Dzięki z góry za odpowiedzi na pewno ktoś napisze, że temat o tym był itd - owszem były przeglądałem jednak nie do końca takie odpowiedzi jakich bym szukał. Pozdrawiam !  
    • Gość murtek
      Przez Gość murtek
      Witam szanownych kolegów.
      Z racji faktu, iż zbliża się nieubłaganie kolejny nabór PROW, chciałbym zasięgnąć opinii (TYLKO) użytkowników kilku marek i wersji ciągników rolniczych. Interesują mnie tylko trzy firmy, tj. John Deere, Deutz Fahr oraz ewentualnie Fendt. Mam dylemat również jakiej mocy ciągnik wybrać.
       
      W sumie 120 czy 160 KM i tak będzie raczej ciągnął 4 skibowy pług obrotowy (chyba że się mylę). Skłaniam się raczej do kupna trochę większego ze względu na moją bronę talerzową, która ma nie małe zapotrzebowanie mocy (obecnie współpracuje z Ursusem 1634 i niekiedy brakuje mocy, a raczej tej talerzówki nie sprzedam tak szybko).
       
      Ciągnik ma być z przednim TUZem wraz z obciążnikiem, raczej z resorowaną osią i kabiną. Zastanawiam się również nad TURem.
       
      Co do JD to jaką wersję proponujecie: classic, comfort czy może premium. Jakie są między nimi różnicę (oprócz oczywiście ceny)
       
      Aha jeśli ktoś się orientuje i dostał świeżą ofertę to proszę się nią pochwalić (mam co prawda cennik lecz bodajże z zeszłego roku). Dużo droższy jest JD od DF ?
       
      Dlatego proszę użytkowników tych maszyn o poradę. Proszę również o wypowiedzenie się w sprawie awaryjności, serwisowania, spalania, komfortu jazdy itp.
    • Przez pietluch
      mam 7 byków i postanowiłem zrobić kiszonkę czy t-25 władimirec uciągnie jakąś sieczkarnie do kukurydzy ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj