Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tytanowyJanusz    3586

od siebie mogę powiedzieć że jeśli wywrotka to tylko d47, d55- przy podwójnych burtach warto zamknąć dolną ramę, jeśli sztywna to d46- mam takie dwie na ramie gorącowalcowanej, tutaj na forum zobacz sobie u @czesio200 jakie ma eleganckie d46 przerobione na wywrotki

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz0611    5597
Napisano (edytowany)
17 minut temu, tytanowyJanusz napisał:

d55- przy podwójnych burtach warto zamknąć dolną ramę

Na D55 przy podwójnych burtach wchodzi 9t pszenicy, więc nic dziwnego, że nie wytrzymuje, jak ma 6t ładowności a zapakowane na nią jest 9t. Każda przyczepa jest dobra, jeżeli ładuje się na nią tyle ile przewidział producent a nie tyle "ile wejdzie".

Edytowano przez Tomasz0611
  • Like 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2133

d 50 przerobione na wywrot mozna kupic w dobrych pieniadzach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Posiadam D633 sztywna, można kupić w dobrej cenie tylko jest to ciężarowa ( nie było rolniczej ) i jak coś to trzeba zmienić przeznaczenie. 

Ale co do samej przyczepy - przy burtach 50 cm to 6 T pszenicy się nie zmieści, ja mam dodatkowo 30 cm nakładki i tak do 7 T wchodzi. Jeśli chodzi o ramę, osie, skręt i przedni wózek ( w tej jest wykonany z elementów na gorącowalcowanych ) to jest to przepaść w stosunku do d47 a bardzo często widzę takie 4,5 T co mają więcej zboża na sobie niż moja. Jak ma to wytrzymać skoro sztywna przyczepa waży o wiele więcej niż wywrotka? Żadne zamykanie profili w d47 nic nie da, nie dla takich ciężarów. 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588
Napisano (edytowany)

D55 ciężko znaleźć, z wszystkich najlepsza ew. rama do wzmocnienia .D 50- ciężka,sztywna,  mało praktyczna. D 47 - tylko przy korzystnej cenie- wszystko się gnie. D 46 rama hutnicza , dobra baza do przeróbki  na wywrot. Obydwie - D46 i D47 posiadają słabe osie i przedni wózek , Skrzynia 50+50 jest trochę na wyrost. D45 rama hutnicza, przedni wózek ze stali hutniczej , ale gnie się pod obrotnicą (tylko stary typ -rolkowy) ,Fabrycznie blacha na podłodze 3 mm  , wąski rozstaw kół. Reszta  mało atrakcyjna.

Może inaczej , jakim ciągnikiem ma być ciąganie. 

Edytowano przez andrzej78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2467
rolnikelektryksdhh napisał:

może być bez wywrotu

nie wiesz co mowisz przyczepa na gospodarstwo tylko wywrotka.

  • Like 1

ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master20002    228

Ja mam pytanie innego typu, jaki rozmiar gwintu jest na węzach od wywrotu w D 47?


Jesteśmy różni, pochodzimy z różnych stron Polski, mamy różne zainteresowania, ale łączy nas jeden cel. Cel ten to Ojczyzna, dla której chcemy żyć i pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28753

jak dobrze pamiętam to 22x1,5

przynajmniej gotowe węże opisane jako "do D-47" mają takie zarobione końcówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czesio200    3400

Tak 22x1.5 standard. Tylko że przyłącza pod silownik nie sa ze stożka tylko plaskie z uszczelka o tym trzeba pamiętać.


czesio200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master20002    228

Pytam bo mam zamiar założyć rozdzielacz, żeby wyprowadzić gniazdo kiprowania na drugą przyczepę. Dzięki za pomoc.


Jesteśmy różni, pochodzimy z różnych stron Polski, mamy różne zainteresowania, ale łączy nas jeden cel. Cel ten to Ojczyzna, dla której chcemy żyć i pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2133

Nie lepiej dosciagnac 2 waz do ciagnika? Nie tzreba bedzie wysiadac z ciagnika zeby zawor przestawic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Albo zaszaleć i założyć zawór sterowany elektrycznie, pozycję zawsze otwarty dać na pierwszą a po zasileniu prądem na drugą. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master20002    228
Napisano (edytowany)

Najlepiej żeby się nie narobic to założyć zawór sterowany siłą umysłu... Się pierdolamento zrobiło w tak porządnym temacie 😅

Edytowano przez master20002

Jesteśmy różni, pochodzimy z różnych stron Polski, mamy różne zainteresowania, ale łączy nas jeden cel. Cel ten to Ojczyzna, dla której chcemy żyć i pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

od d47 z daleka
najmocniejsza będzie oczywiście d50/633, tylko problem tych pierwszych to obrotnica na rolkach i w starszych rocznikach szeroka oś
d46 też ma mocną ramę, choć ma też te same problemy co bliźniacza wywrotka, czyli słaby dyszel, wózek przedni, czy uginające się czopy osi


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czesio200    3400

2 wąż podpinac  to tez srednio. Ja mam zawory i jest spoko i tak trzeba wysiadac do burt itp.


czesio200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709
1 godzinę temu, izydor6280 napisał:

od d47 z daleka
najmocniejsza będzie oczywiście d50/633, tylko problem tych pierwszych to obrotnica na rolkach i w starszych rocznikach szeroka oś
d46 też ma mocną ramę, choć ma też te same problemy co bliźniacza wywrotka, czyli słaby dyszel, wózek przedni, czy uginające się czopy osi

d47 ma mocniejsza ramę od d46 - jak nie wierzysz to w d46 przerób wywrot na 3 strony i kipruj tak 6 T do tyłu :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czesio200    3400

Jak dobrze przerobi to wytrzyma kiper do tylu z lepszym ladunkiem jak d47. Znaleźć d47 z prostą ramo to nielada wyczyn dziś.

  • Like 1

czesio200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709
Napisano (edytowany)

Jak przerobi d47 to też więcej wytrzyma a d46 trzeba wzmocnić bo się pognie bez wzmocnień. 

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czesio200    3400

Na bok nie trzeba, na tył to już konkretnie wzmocnić i kule a nie te śmieszne uszy co ma d47

w większości d47 ramy są tak krzywe, że trzeba by wszystko spawać od nowa z nowego materiału.

 

  • Like 1

czesio200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Może nikt nie wierzyć ale moja D 47 50+50 8.3t do tyłu kieruje aż gwiazda. ważne jest żeby kiprować na prostym, odpowiednie przerobienie ramy i tylnych uszu. można by i więcej ale chyba osie by się polamaly. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomb2
      Zbliża sie zima ;D a więc planuję wyremontować moją 4,5 t jednak nie wiem czy dojdzie to do skutku ??? Jeżeli znajomu udostepni mi garaż to tak bo on ma ogrzewany A więc mam kilka pytań.
      - ile mogą kosztować burty do przyczepy 4,5 t typ D-46B
      - Lepszcze są z blachy falistej czy z prostej ?
      - Jakiej grubości blache dać na podłoge ?
      - czym najlepiej wyczyścić przyczepe, czy piaskowanie się opłaca ile może kosztować?
      Narazie tyle
    • Przez MichaKpiski
      Chcę przerejstowac przyczepę Sanok D47A (wywrotka) , w dowodzie mam wpisane rok produkcji, numer podwozia , dopuszczalną łatwość 3500, Pani w starostwie powiedziała że diagnosta będzie musiał ustalić pozostałe dane. Czy ktoś by się podzielił pozostałymi danymi jakie ma wpisane w dowodzie ? z góry dziękuję
    • Przez PawelS
      Witam potrzebuję opinii na temat firmy Perfect-Agro Koluszki, gdyż prawdopodobnie będę u nich zamawiał przyczepę, są one całkowicie odnowione i wyglądają jak nowe a cena to jest 1/2 w porównaniu do Nowej np Pronarki. Czy ktoś z użytkowników kupił od niech przyczepę i czy jest zadowolony jak z trwałością i wykonaniem >? Za każdą informację będę wdzięczny 
      http://www.remonty-przyczep.com/ 
    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez koyack
      Witam wszystkich. Zastanawiam się nad zakupem przyczepy uniwersalnej  ściana przesówna. Służyła by do transportu zboża, kiszonki z qq oraz jaka rozrzutnik obornika. Przeglądając oferty różnych firm trafiłem na ogłoszenie firmy Agrotechnology z Rzeszowa. Ale nigdzie nie mozna znaleźć informacji o ich produktach. Interesujące jest uniwersalne podwozie do różnych przeznaczeni np można po ściągnięciu zabudowy przyczepy zamontować na podwoziu beczkowoz.  Czy ktoś miał doczynienia z tą firmą? Jakieś opinie? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.  Załączam link do ogłoszenia. 
      https://www.otomoto.pl/maszyny-rolnicze/oferta/agrotechnology-przyczepa-ze-sciana-przesuwna-up-pza-27-jedna-rama-wiele-narzedzi-ID6Gg380.html
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj