Tomekdarlak2

Fastrac 8310 nie wkręca się na obroty

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Fastrac 8310 z 2013 roku może osiągnąć tylko 1500 obrotów. Z początku wchodził normalnie na 2300 obrotów a teraz ma jakby blokadę do 1500.  Jeśli trzyma się pedał gazu tak do 1400 obrotów to zbiera się ładnie spalanie tak między 40-50 l i spokojnie osiąga 40 kmh ale gdy wciśnie się pedał mocniej ciągnik się wyhamowywuje i obroty zatrzymują się na 1500. Ciągnik mial wymienione filtry paliwa. Nie wyskakuje żaden błąd ani nic poprostu nie wkręca się dalej. Cały czas świeci tylko jeden błąd przekroczenie kalibracji czujnika kąta skrętu no ale on świecił od kiedy go kupiliśmy, a tak poza tym nic nie wyskakuje. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230

Wg mnie za mała przepustowość filtrów i brakuje  mu on lub łapie gdzieś powietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powietrza raczej nie łapie bo silnik nie kuleje ani co poprostu 1500 i tyle. Jak się zapowietrzal co chytało paliwo na mrozie to szatkowal i wgl a teraz dobrze ciągnie i wszystko tylko nie wkręci się dalej nawet na luzie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Być może silnik jest w trybie awaryjnym. Bez komputera serwisowego to do żniw będziesz zgadywał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230
Napisano (edytowany)

Mało paliwa lub powietrze w układzie i łapie tryb awaryjny tak uważam .filtr powietrza czysty ?? Jaķą tam masz pompę wtryskowa.

Edytowano przez jacek3773

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale nie wyświetla błedu silnika ani trybu awaryjnego. Tam jest układ common rail.

Filtr powietrza też nowy. W instrukcji pisze ze obroty mogą być ograniczone przez jakis czas do 1500 bez żadnych błędów przy dużych mrozach żeby hydraulika mogła złapać temperature no ale teraz jest juz dwa dni całkiem na plusie i dalej to samo no i właśnie czy nie ma czasem innych jakichś założeń przez które on ma poprostu ograniczone obroty a o czym nie pisze w instrukcji. Silnik jest tam agco a skrzynia vario jak w fendzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
    • Przez dominikl95
      co powiecie na temat forda 7910 planuje zakupić ,na co zwrócić uwagę jak z awaryjnoscia,spalaniem itp
    • Przez Leni933
      Mam problem w moim Fordzie. Po rozgrzaniu zapaliła mi się kontrolka oleju sprawdziłem manometrem i na rozgrzanym silniku na obrotach jest 1bar ale na wolnych 0. Silnik jest po remoncie, nowa pompa oleju, wał, korbowody. planowana głowica, sprawdzany blok. Nie możemy za bardzo znaleźć przyczyny moze ktoś coś pomoże?
    • Przez rysiurolas
      Witam, piszę w sprawie waszych opinii o ciągnikach ford z serii 40, głównie o skrzynię powershift. Czego jest warta, eksploatacja co ile mth co wymieniać itp. Jeśli ktoś posiada taki ciągnik proszę o opinię.  Na co zwrócić uwagę przy kupnie. Czemu często te Fordy stoją długo na ogłoszeniach sprzedaży i cena jest nie za wysoka, ludzie boją sie je kupować ze względu na skrzynię , czy dostępność części? Z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj